Familiaritatea ajută la crearea mai rapidă de conexiuni. De aceea, nu este o surpriză că mulți marketeri folosesc Native Advertising, publicitatea nativă, pentru a interacționa mai ușor cu potențialii clienți, într-o formă cu care internauții sunt familiarizați.Native Advertising presupune ca o reclamă publicată de pe o anumită rețeta de socializare sau de pe un site să preia forma și stilul platformei pe care apare. 
Cei care au experiență în vânzări știu cât de mult contează încrederea în sine și în produsul pe care îl vând. Însă de multe ori o persoană care lucrează în sales nu dispune de tehnicile de vânzare potrivite. Conform mai multor studii, oamenii răspund pozitiv și iau decizii de cumpărare mai rapid atunci când cel care vinde spune o poveste despre produsul sau serviciul respectiv. Poveștile au un efect profund asupra creierului și comportamentului
Schimbarea rapidă a trendurilor și soluțiilor tehnologie, precum și evoluția tehnologiei au o influență puternică asupra web design-ului și a modului în care interacționăm cu un site.  De aceea este important să iei în considerare cele mai noi inovații în domeniu și să înveți cum să faci un site ușor de utilizat și atractiv pentru publicul țintă, folosind câteva tehnici.Raluca Costea, trainer al cursului de Inițiere în Wordpress, pune l
De multe ori, creezi conținut relevant și valoros însă vizitatorii blogului sau site-ului tău se lasă așteptați. În acest caz, optimizarea conținutului sau Semantic SEO trebuie să facă parte din strategia ta pentru obținerea unui ranking cât mai bun. Pentru aceasta nu este necesar să investești sume foarte mari, ci doar să urmezi câteva indicații gratuite de optimizare a conținutului pe care le oferă specialistul în Copywriting și Content Wr
Dacă ai o afacere și vrei să te adresezi unui public tânăr, Instagram devine absolut necesar pentru business-ul tău. În România, 92% dintre tineri au un cont de Instagram, iar numărul total de utilizatori la care pot ajunge reclamele tale este de aproximativ 4 milioane. Cu alte cuvinte este momentul să afli cum creezi o pagină de Instagram și cum o administrezi pentru a comunica mai ușor cu viitorii tăi clienți.  
Probabil că de-a lungul timpului ai fost pus în fața alegeri unui serviciu intern sau extern de recrutare, mai ales în momentele în care ți-ai dorit să aduci în echipa ta specialiști cu o viziune fresh. Impasul este întotdeauna același, îndoiala: specialistul intern de resurse umane cunoaște domeniul și organizația mai bine, însă un partener extern lucrează cu o bază de date mai diversificată și cunoaște mai bine noile strategii de recrutare care
Ai ajuns pe scenă, a venit momentul să prezinți discursul pe care credeai că-l cunoști foarte bine, însă ai simțit cum emoțiile te copleșesc. Indiferent din ce mediu vii sau în ce domeniu activezi, cu siguranță rezonezi cu scenariul de mai sus. Teama pe care ai simțit-o în acele momente este des întâlnită la cei care nu au un antrenament temeinic. Frica de a vorbi în public se traduce printr-o lipsă de încredere, însă aceasta se poate transforma,
Ți s-a întâmplat să mergi la o întâlnire de afaceri și te-ai simți stânjenit deoarece ai abordat o temă nepotrivită de discuție, pentru că ai privit prea insistent interlocutorul sau nu l-ai privit aproape deloc? Cunoașterea regulilor de etichetă și protocol te poate ajuta să eviți astfel de situații sau să depășești momentele stânjenitoare și gafele.
Dacă ai fost nemulțumit, în ultima perioadă, de calitatea și impactul conținutului tău, probabil este cazul să-ți revizuiești abordarea creării de conținut. Angajarea unui singur specialist de marketing care să se ocupe de grafică, de conținut și de social media reprezintă pentru un business owner un mod nesustenabil de a cheltui bani.
Poate te-ai întrebat la acest început de an care vor fi cele mai importante tendințe de marketing digital în 2020. Mai multă atenție orientată către influenceri, mai mult conținut, mai multe videoclipuri și mai multe strategii care determină utilizatorii să devină mai implicați online în ceea ce privește brand-ul tău.
Anul care abia începe va marca începutul unei noi ere pentru industria de evenimente. O industrie definită în prezent de identitate, în care organizatorii de evenimente își dau seama de impactul pe care îl au în schimbarea perspectivei unei audiențe. Specialistul nostru în Planificarea și Organizarea de Evenimente, Bianca Preda, atrage atenția asupra faptului că este timpul ca evenimentele să nu mai fie privite ca o pierdere de res
Ai pornit un proiect sau o afacere pe cont propriu însă bugetul nu îți permite să investești în content writing? Nu îți este clar ce presupune scrierea de conținut și care sunt avantajele acestei activități pe termen lung pentru afacerea ta? Atunci află în acest articol cum poți da boost oricărui business prin content writing și care sunt regulile de scriere pentru obținerea unui conținut de impact.
Sunt afișate articolele 60 - 72 din 246 (pagina 6)