Comunicarea internă este esențială pentru construirea unui brand și pentru menținerea reputației companiei, spune Kelly Freeman, expert în comunicare și trainerul cursului de Internal Communications. Programul, realizat în parteneriat cu organizația britanică International School of Communication, a fost creat special pentru a răspunde noilor nevoi de formare profesională a persoanelor care activează în companii multinaționale în departamentele d
Lansăm oferta de Paște pentru cursurile de comunicare și marketing. Cei care cumpără unul dintre cele 11 cursuri din promoție, în perioada 15 - 25 aprilie, vor beneficia de un discount de 20%. Cursurile din promoție se desfășoară, în luna mai, în trei orașe din țară: București, Cluj și Brașov.
Agentia Cursuri Creative isi extinde activitatea de sustinere a trainingurilor in domeniul organizarii de evenimente cu noi sesiuni in Romania si Republica Moldova. Agentia va organiza in luna noiembrie 4 cursuri de perfectionare in acest domeniu, in Bucuresti, Timisoara si Chisinau devenind cel mai important furnizor de traininguri de organizare de evenimente.
Crearea si dezvoltarea unei identitati de brand solide va juca un rol din ce in ce mai important in clasarea rezultatelor organice din Google. Pe langa avantaje precum loialitatea fata de brand, recunoasterea acestuia, calitatea perceputa si asocierile brandului – o identitate de brand realizata corespunzator iti va genera rezultate pozitive si in ceea ce priveste performantele website-ului in motorul de cautare. Spun asta pentru ca cele pat
Strategia de comunicare este cea care da o directie clara companiei si permite specialistilor in comunicare si marketing sa aiba controlul asupra mesajelor pe care le transmit. Fiecare brand sau companie care doreste sa isi consolideze reputatia si sa gestioneze crizele de imagine aparute trebuie sa aiba in vedere o strategie pe termen lung spune Kelly Freeman.
Culori vibrante, tonuri de portocaliu si galben, rosu burgund si nuante contrastante de albastru prafuit si verde army, paleta cromatica a acestei toamne contureaza tendintele in domeniul floristicii pentru sfarsitul de an. Aranjamentele cu flori de sezon si elemente naturale precum si buchetele colorate sunt o alegere potrivita pentru ocazii speciale.
Comunitatea antreprenorilor creativi se reuneste pe 3-4 noiembrie, la NOD makerspace pentru doua zile de conferinte si workshop-uri sub denumirea de „Zile Creative”. Aflat la prima editie, evenimentul este organizat de agentia de training Creative Business Management si reuneste peste 10 specialisti in domeniile comunicare, marketing digital, blogging si business development care vor veni sa povesteasca din experientele lor in cresterea unor
Kelly Freeman, expertul in comunicare care a lucrat pentru patru prim ministri britanici, se intoarce la Bucuresti pentru a sustine trei zile de curs in cadrul celei de-a cincea editie a programului Strategic Communication Training. Kelly va sustine trei cursuri intensive de comunicare: Strategic Event Management, Strategii avansate de PR si Internal Communications, in perioada 7-9 noiembrie 2018.
Unul dintre cei mai cunoscuti experti in neuromarketing si consumer experience, Anil Pillai, vine in Romania pentru a sustine primul masterclass in domeniu, dedicat profesionistilor in marketing si comunicare. In perioada 21- 22 noiembrie, Anil va sustine alaturi de Ana Iorga, fondatorul Buyer Brain, un curs care isi propune sa aduca neuromarketingul mai aproape de cei care implementeaza strategiile de marketing si comuni
Agentia de training britanica, International School of Communication, va sustine in perioada 7-11 noiembrie cea de-a 5-a editie a programului avansat de comunicare, Strategic Communication Training. Evenimentul va avea loc la Bucuresti si este organizat in colaborare cu agentia de training Cursuri Creative. In cadrul acestei editii sunt invitate sa sustina traningurile in domeniul comunicarii Kelly Freeman, expert in comunicare organizationala, s
Neuromarketing-ul este o unealta de a intelege procesele prin care un anumit tip de public ia o decizie si ajuta la crearea contextului si relevantei comunicarii, este de parere expertul in neuromarketing si consumer experience Anil V. Pillai. Expertul va sustine impreuna cu fondatoarea Buyer Brain, Ana Iorga, un masterclass dedicat experientei consumatorului. Programul de training se adreseaza marketerilor si comunicatorilor cu ex
China este in prezent unul dintre cei mai mari investitori din lume, astfel ca tot mai multi oameni de afaceri romani au parteneri de afaceri chinezi. In pregatirea cursului de Eticheta si protocol in afaceri, trainerul Cristina Turnagiu Dragna a oferit cateva sfaturi pentru cei care activeaza intr-un mediu de afaceri multicultural. Iata care sunt cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le stii pentru a-i respecta pe antreprenorii straini.