Potrivit statisticilor, 30% dintre millennials spun ca se intalnesc cu un brand in Social Media cel putin o data pe luna. Retelele sociale aduna miliarde de utilizatori activi in fiecare luna. Din acest motiv, strategia de marketing in Social Media trebuie sa fie mai mult decat prezenta in planurile brandurilor care vor sa-si dezvolte activitatile de business pe retelele sociale.
Tot mai des avem ocazia sa observam utilitatea cunoasterii normelor de eticheta si protocol, precum si a regulilor de precadere. Respectul pentru precadere, ierarhie, insemnele statului si lege este ceea ce face diferenta intre specialisti si amatori si poate crea prejudicii de imagine grave unui stat in relatiile diplomatice.
Atentia la detaliu, cunoasterea obiceiurilor culturale, etnice si a regulilor de eticheta au devenit un avantaj important intr-un mediul de business competitiv si multicultural. Cunoasterea standardelor de protocol si ceremonial este esentiala pentru cei care activeaza intr-o functie publica.  In cadrul cursului de Eticheta si protocol in afaceri, trainerul detaliaza toate uzantele de ceremonial si protocol practicate in Romania, p
Cea de-a patra editie a Strategic Communication Training, organizata de International School of Communication (ISOC) in parteneriat cu Creative Business Management, s-a incheiat ieri. Timp de 4 zile, doi dintre lectorii ISOC  au predat pentru publicul din Romania si Republica Moldova notiuni de strategie in comunicare si social media. In cadrul acestei editii a programului au participat aproximativ 30 de persoane, ma
In spatele fiecarei reclame se afla un text, fie ca reclama vine sub forma video, audio, foto sau chiar afis stradal. Iar in spatele fiecarui text de reclama se afla un copywriter. In cadrul cursului de Initiere in Copywriting si Content Writing, trainerul Catalin Ionascu detaliaza toate aspectele pe care le implica atat munca unui copywriter cat si cea a unui content writer precum si tehnicile prin care acestia pot scrie texte calitati
In prezent continutul este indispensabil pentru succesul unei afaceri, fie ca ne referim la pagini de vanzare, bloguri, cataloage de produse, aplicatii mobile, bannere sau microblogging. Acum este momentul potrivit sa incepi sa iti dezvolti prezenta in online prin continut. Costul celor doua cursuri, Initiere in Copywriting si Content Writing si Workshop intensiv de Copywriting si Content Writing va fi cu 19% mai mic
Comercializarea de produse fizice pe platforma Amazon Marketplace este modelul de business al momentului. Vara aceasta vei avea ocazia sa inveti cum sa faci si tu bani din listarea produselor online pe Amazon. Acum, cursul intensiv de Amazon Business Boost are o oferta speciala de vara. Pana pe 20 iunie costul preferential al cursului este de 999 de lei, fiind redus cu 33% fata de pretul initial de 1500 de lei.
Ai auzit despre SEO si deja esti convins ca functioneaza foarte bine pentru diferite tipuri de afaceri online. Insa, probabil ca te intrebi de ce este atat de puternic, ca metoda de promovare. Ciprian Stoian, SEO Manager in Agentia re7consulting din Bucuresti si trainer in cadrul cursului “Totul despre SEO”  ofera raspunsuri concrete la cateva intrebari si probleme din acest domeniu, incepand cu cele mai convigatoare
Reprezentantii companiilor multinationale si decidenti din domeniul marketingului digital, din Romania si Republica Moldova, vin sa se specializeze la cel mai avansat program de comunicare Strategic Communication Training, care va fi sustinut de experti britanici, la Bucuresti, in perioada 7 – 10 iunie. Trainerii programului, Kelly Freeman si Desirée Banugo, vor impartasi vasta lor experienta in domeniu comunicarii s
Buchetele de mireasa si aranjamentele pentru evenimentele speciale sunt printre cele mai cautate produse in sezon. Asa cum se intampla in fiecare an, inovatiile in domeniul floristicii dicteaza tendintele si in ceea ce privesc buchetele de mireasa si decorurile. Ioana Dosinescu, managing partner al cele mai mari florarii online din Romania, FlorideLux.ro si trainer in cadrul celui mai complex program de floristica din Romania 
Daca detii o afacere sau lucrezi in departamentul de marketing, cu siguranta pana acum ai avut ocazia sa auzi despre content writing. Catalin Ionascu, trainerul cursului de Initiere in Copywriting si Content Writing, ofera cateva detalii despre munca unui specialist in continut si beneficiile pe care contributia acestuia le aduce oricarui business. Daca nu ai avut ocazia sa colaborezi cu un specialist in domeniu sau pur si simplu a
Comunicarea interna este unul dintre aspectele pe care companiile care isi doresc sa aiba profit si sa optimizeze munca angajatilor nu trebuie sa il ignore. Implicarea angajatilor in modelarea comunicarii interne este esentiala pentru a crea o strategie eficienta si unitara. O constiinta comuna a valorilor companiei si a strategiei acesteia de comunicare poate aduce avantaje imaginii globale a acesteia.
Sunt afișate articolele 120 - 132 din 246 (pagina 11)