Termenii și Condițiile site-ului cursuri-creative.ro reglementează accesul dumneavoastră la site și utilizarea instrumentelor și serviciilor oferite de Cursuri Creative. Simpla accesare a website-ului implică acceptul dumneavoastră cu privire la respectarea și asumarea clauzelor prezentate mai jos și reprezintă contractul care guvernează raporturile juridice dintre părți.
Vă rugăm să parcurgeți cu atenție prezentele Condiții întrucât conțin informații despre serviciile furnizate, drepturile și obligațiile dumneavoastră precum și alte prevederi importante pentru desfășurarea relațiilor contractuale.
Website-ul cursuri-creative.ro este proprietatea exclusivă a societății CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION SRL, societate constituită și care funcționează în conformitate cu legislația din România, înregistrată la ORC București sub nr. J40/11555/2019, având CUI 41585280, cu sediul social situat în Calea Serban Voda nr. 44, Bucuresti, sec 4, 040212; Punct de lucru: Calea Serban Voda nr. 44, Bucuresti, sec 4.
Prezenții Termeni de utilizare se modifică/actualizează periodic, Utilizatorii fiind obligați să verifice secțiunea Termeni și Condiții a site-ului la fiecare accesare a acestuia.
Împreună cu Politica de confidențialitate, documentul de Termeni și condiții reprezintă contractul dintre utilizator şi CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION SRL (Organizator), conţinând drepturile și obligațiile reciproce ale părților.
CONDIȚII DE ORGANIZARE A PROGRAMELOR DE FORMARE PROFESIONALĂ
Pentru a te înscrie la unul dintre programele de formare organizate de CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION SRL, utilizatorul va furniza datele necesare pentru contactarea și personalizarea ofertei: numele și prenumele din actul de identitate, adresa e-mail și numărul de telefon, orașul și domeniul de activitate. În scopul facturării, utilizatorul trebuie să completeze informații despre compania beneficiară, numărul de participanți și obiectivele de formare. Datele furnizate precum și istoricul relației contractuale cu organizatorul (facturi, cursuri urmate, reduceri și beneficii) sunt stocate în contul de utilizator. Datele de logare în cont sunt confidențiale și aparțin fiecărui utilizator. Toate datele furnizate de utilizator în site vor fi folosite, conform politicii de confidențialitate, în următoarele scopuri
- Evidența și statistici interne ale organizatorului
- Pentru a ne prezenta Site-ul și conținutul acestuia într-un mod adecvat și eficient pentru dumneavoastră și computerul dumneavoastră;
- Pentru a vă furniza informațiile pe care ni le solicitați
- În scopul facturării şi evidenței contabile
- Pentru realizarea documentelor de participare (fise de înscriere, certificate de participare)
- Pentru a vă informa despre noile noastre servicii și programe de formare sau despre modificările aduse acestora, inclusiv direct marketing;
- Compilarea de statistici privind utilizatorii;
- Securitatea și îmbunătățirea Site-ului
Crearea unui cont și/sau achiziționarea unui curs reprezintă acordul utilizatorului pentru prelucrarea datelor furnizate.
În cazul în care nu doriți să furnizați una sau mai multe informații solicitate, ne puteți contacta direct la cursuri@cbmanagement.ro sau office@cursuri-creative.ro
Veridicitatea informațiilor este obligatorie. Furnizarea unor date greșite (adresă de email, telefon) atrage după sine anularea înscrierii, ca urmare a faptului că participantul nu poate fi contactat.
ÎNSCRIERE ȘI PLATĂ
Pentru înscrierea la curs este necesară completarea informațiilor solicitate în formularul de înscriere. Înainte de a vă înscrie pe site sau contactând direct organizatorul, utilizatorul trebui să ia la cunoștință condițiile de organizare prezentate pe pagina de curs cum ar fi :
- Tematica cursului
- Trainerul
- Documente necesare înscrierii
- Nivelul de pregătire al participantului (studii sau experiență necesară)
- Datele de organizare
- Modul de organizare (online sau offline)
- Prețul în momentul înscrierii sau prețul în promoție
Preţurile afișate pe site nu conțin TVA. Acestea se pot schimba în cazul în care se aplică politica de reduceri (prevăzută pe site) sau dacă va suferi modificări semnificative cursul de schimb euro-lei. Toate preţurile afișate pe site sunt în lei.
Plata se face exclusiv online, cu cardul (inclusiv card de rate) sau prin transfer bancar, în contul specificat în factura proformă emisă de organizator. Participarea la curs se consideră confirmată în momentul achitării taxei de curs și transmiterii fișei de înscriere/formular site, cu bifarea termenilor și condițiilor și a acordului de confidențialitate.
După achitarea taxei de curs, utilizatorul va primi o confirmare a înscrierii și detalii legate de organizarea acestuia (dată, adresa/link platforma online, orele de desfășurare și alte detalii tehnice).
Plata in rate cu cardul
Plata cursului tău este flexibilă. Poți plăti un curs în 6 sau 9 rate egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile: CreditEurope Bank (Card Avantaj), Banca Transilvania, Garanti Bank sau Alpha Bank și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul, după ce ai introdus datele cardului.
Condiţii de returnare a taxei de curs:
Participanții pot solicita returnarea taxei de curs, integral, în termen de 15 zile de la efectuarea plății dar cu minim 3 zile înainte de începerea programului de formare. Retragerea, fără invocarea vreunui motiv, cu mai puțin de 3 zile sau după începerea cursului, atrage după sine pierderea 50% din suma plătită, locurile la curs fiind limitate iar taxele reprezentând costurile pentru organizarea cursurilor.
Persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retragere.
În cazul în care o persoană nu poate participa la curs, aceasta își poate alege o altă dată de participare, fără niciun cost suplimentar, păstrând beneficiile sau reducerea obținută în momentul achiziției. Dacă o persoană nu poate participa la o parte din curs, aceasta va putea recupera la următoarea sesiune, numărul de ore la care nu a putut participa.
În cazul în care o persoană a achitat taxa de participare dar nu își exprimă intenția de a participa la următoarele 3 sesiuni, aceasta va pierde dreptul de a urma programul de formare.
Promoțiile sunt valabile exclusiv în perioada anunțată pe site. Cursurile achiziționate anterior nu beneficiază, retroactiv, de reducere.
Organizatorul își rezervă dreptul de a anunța, cu minim 3 zile înainte de începerea cursului modificarea datelor de curs. În cazul în care grupele minime nu sunt întrunite, organizatorul poate anunța modificarea datei, cu acordul tuturor participanților. În cazul în care aceștia nu sunt de acord cu noile date de curs, organizatorul va returna, în termen de maxim 10 zile, taxa de participare integrală la curs.
Trainerii nu vor putea oferi consultanță suplimentară, online sau offline, persoanelor care nu au participat la curs. Contactarea trainerului după curs pentru oferirea de informații suplimentare, în afara orelor comunicate pe site sau în cadrul cursului, va fi supusă unor tarife suplimentare de consultanță impuse de fiecare trainer.
Încheierea şi durata contractului
Contractul intra în vigoare de la data efectuării plăţii, odată cu achitarea avansului şi produce efecte până la îndeplinirea integrală a tuturor obligaţiilor contractuale.
CONFIDENȚIALITATE
Conținutul Site-ului, constând în design, texte, grafică, structura, resurse gratuite (Ebook, articole de blog) sau programa cursurilor sunt proprietatea exclusivă a CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION SRL. Este interzisă utilizarea sau reproducerea fără acordul proprietarului a oricăruia dintre informațiile sau materialele prezentate în site.
Utilizatorii site-ului au următoarele drepturi:
- Navigarea în site și explorarea conținutului
- Diseminarea conţinutului pe rețele sociale prin preluarea link-urilor sau prin butoanele de share din site.
- Utilizarea informațiilor sau fotografiilor publicate numai cu menționarea sursei
- Inserarea în paginile proprii a unor legături către acest site.
Este interzisă divulgarea către un terţ, persoană fizică sau juridică a datelor, informaţiilor, materialelor sau sintezelor furnizate pe parcursul programelor de formare desfăşurate de către societatea CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION, precum şi a oricăror altor date, informaţii, materiale sau informații care pot prejudicia în orice fel, direct sau indirect societatea CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION indiferent dacă acestea sunt utilizate în scopuri comerciale sau nu.
Este interzis să se copieze, să se retranscrie sau să se folosească datele, informaţiile, prezentările, tematicile materialele sau sintezele furnizate de echipa CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION în alt scop în afara celui care a făcut obiectul colaborării cu CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION.
Este interzisă înregistrarea și filmarea cursului, online sau offline, fără acordul organizatorului sau a trainerului.
Fotografiile din timpul cursului vor fi realizate și distribuite cu acordul fiecărui participant la curs.
Utilizatorii site-ului nu au dreptul de a descărca, modifica parțial său integral site-ul, reproduce parțial său integral site-ul, copia, distribui, vinde sau exploata site-ul în orice altă manieră contrara intereselor CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION SRL, indiferent dacă există sau nu un scop comercial.
În cazul în care se constată că această clauză a fost încălcată şi că s-a realizat distribuirea materialelor aflate în proprietatea CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION SRL şi realizate de aceasta, fără a exista un acord scris în acest sens, ne rezervăm dreptul de a solicita daune materiale echivalente cu prejudiciul produs.
AUTORIZARE
La finalul fiecărui curs, online sau offline, fiecare participant primește o diplomă de participare din partea organizatorului CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION SRL.
În cazul participării la examenele pentru obținerea certificatelor ANC (Autoritatea Națională pentru Calificări) cursantul trebuie să facă dovada studiilor, în funcție de cerințele fiecărui program și să prezinte organizatorului următoarele documente, în copie
- Carte de identitate
- Certificat de naștere
- Certificat de căsătorie (doar în cazul schimbării numelui)
- Diplomă de studii
Certificatele de absolvire vor fi eliberate la sediul organizatorului, iar ridicarea lor se face personal, prin semnarea unui document de predare-primire sau prin curierat rapid, cu confirmarea primirii documentului.
În cazul altor tipuri de certificate, participantul declară că va pune la dispoziția organizatorului documentele solicitate, cu respectarea clauzelor de confidențialitate prevăzute în site.
Încetarea contractului
Contractul încetează și în una dintre următoarele situaţii:
- prin acordul părţilor;
- la sfârşitul perioadei pentru care a fost încheiat;
- în cazul apariţiei unui eveniment de forţă majoră;
- în cazul decesului beneficiarului;
- prin efectul legii sau în cazul unei hotărâri judecătoreşti definitive
- prin rezilierea contractului unilaterală, cu minim 15 zile înainte de începerea programului de formare
Legea guvernanta
Contractul dintre CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION SRL și Utilizator este guvernat de legea romană şi va fi interpretat în concordanţă cu reglementările acesteia. Eventualele neînţelegeri vor fi rezolvate pe cale amiabilă.
În cazul în care rezolvarea neînţelegerilor nu este posibilă pe cale amiabilă, ele vor fi supuse spre soluţionare Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României, conform regulamentului sau.
Forţă majoră
Niciuna dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen şi/sau de executarea în mod necorespunzător – total sau parţial – a oricărei obligaţii ce îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei respective a fost cauzată de forţă majoră, aşa cum este definită de lege. Pe perioada forţei majore invocate, toate termenele se suspendă.