International
School of Communication va organiza, in parteneriat cu agentia Creative
Business Management, cea de a patra editie a programului international de training
in comunicare. Cursurile se vor desfasura la Bucuresti, in perioada 7-10 iunie 2018.
Mai mult de 30% din populatia globala are un job flexibil sau munceste de acasa. Statisticile confirma ca tendintele pe piata muncii se indreapta catre un mediu dinamic dar foarte personalizat.
Comunitatea amazon-seller.ro promoveaza un nou model de business: vanzarile de produse fizice pe Amazon. Fondat in august 2016 de catre Sergiu Nichitean, site-ul este centrat in jurul newsletter-ului care a strans deja peste 5000 de abonati.
Daca iti place sa inveti si sa te perfectionezi in cele mai noi domenii de activitate si esti curios din fire atunci aceasta este echipa potrivita pentru tine. Vei cunoaste zilnic oameni noi, din multiple domenii de activitate, vei comunica cu specialistii care sustin programe de training si vei avea ocazia sa propui proiecte care ti se par interesante pentru mediul de business actual. Vei avea o voce in deciziile pe care le vom lua zi de zi.
Khloe Kardashian a sarbatorit sambata, alaturi de familia ei celebra, viitoarea venire pe lume a primului sau copil. Petrecerea opulenta a fost organizata de Mindy Weiss.
Amazon a creat un nou domeniu de activitate, iar acest model de business a ajuns deja in Romania la cifre de minim 50 de milioane de USD pe an.
Peste doua saptamani incepem primul modul al celui mai complex program training din domeniul floristicii. Cursul Decorator floral este realizat in parteneriat cu Floridelux.ro.
Aranjamentele florale sunt un produs al creativitatii designerilor, dar reflecta si tendintele actuale din domeniu. Creativitatea in aranjamentele florale tine foarte mult de starea de spirit, de sentimente si emotii.
Amazon este platforma online cu cea mai rapida crestere din lume, iar ea a devenit disponibila si antreprenorilor romani care doresc sa isi creasca veniturile prin vanzarea de produse la nivel global.
Marketingul fermei sau al produselor agricole poate fi perceput de multi fermieri ca un hobby costisitor. O strategie de marketing a fermei poate sa inceapa de la ceva foarte simplu, cum ar fi invitarea clientilor sa viziteze ferma si poate fi dezvoltata intr-o serie de activitati mai complicate cum ar fi crearea unui brand unic si promovarea sa.
Comunicarea non-verbala nu se limiteaza la gesturile pe care le facem atunci cand vorbim cu cineva. Oferirea unui cadou sau a unui buchet de flori poate comunica mesajul in locul nostru. Intrebarea cea mai importanta in acest caz este: ce transmit florile despre cel care le ofera?
Hashtag-urile sunt o parte integranta a Instagram-ului si ne pot influenta rezultatele cautarilor, pot genera discutii, pot conecta companiile cu potentialii clienti si nu in ultimul rand sunt utilizate pentru a urmari continutul generat de useri.