Advanced Strategic Communication Skills for Senior Leaders

Advanced Strategic Communication Skills for Senior Leaders

Informatii Curs

  • Joi, 20 iunie, 2019 - Joi, 20 iunie, 2019
  •  vezi harta
  • 375euro/pers, Early bird 7 iunie - 275 euro/pers

  • 10:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
  • Diploma emisa de ISOC, recunoscuta international

Early bird 7 iunie

275 euro / persoana / zi

Reducere 10% pentru minim 3 cursuri ISOC sau 3 persoane!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Advanced Strategic Communication Skills for Senior Leaders

Comunicarea strategică și gestionarea situațiilor de criză sunt esențiale pentru orice companie care dorește să își consolideze imaginea și reputația. Absența unei comunicări strategice eficiente duce la un management ineficient al situațiilor de criză și la compromiterea reputației companiei.

Expertul în comunicare Kelly Freeman vine la București pentru a susține un workshop dedicat special liderilor din România care vor să își dezvolte cunoștințele și abilitățile de comunicare strategică.

Timp de o zi, participanții vor afla toate cunoștințele necesare pentru a colabora cu directorii de comunicare din companie și pentru a consolida și crește reputația companiei. În urma acestui training, participanții vor ști cum să coreleze reputația companiei cu strategia de social media, astfel încât să se asigure că implicarea și influența sunt componente cheie ale strategiei de comunicare.

Cursul este realizat în parteneriat cu International School of Communication din Londra și predat în limba engleză după programa internațională a organizației. Workshop-ul este susținut de unul dintre cei mai renumiți traineri din Marea Britanie.

CUI SE ADRESEAZĂ

Acest workshop este special creat pentru a răspunde nevoilor directorilor executivi, membrilor din conducerea companiilor, directorilor operaționali, directorilor financiari, persoanelor aflate la conducerea organizațiilor de caritate, directorilor non-executivi și celor care vor să își dezvolte abilitățile de leadership în comunicarea strategică.

CE OBȚII DACĂ PARTICIPI LA CURS?

După acest curs vei ști:

  • Modul în care strategia de comunicare este dezvoltată în concordanță cu procesul de planificare a afacerii și măsurată pentru eficiență.
  • Importanța comunicării strategice ca instrument de business eficient și valoarea asigurării că acesta se află în centrul procesului de planificare organizațională.
  • De ce este importantă reputația și rolul pe care social media îl joacă în implicarea și influențarea audienței.
  •  Importanța integrării comunicării interne și externe, astfel încât să poți construi ambasadori ai companiei pe plan intern și să implici stakeholders-ii externi.
  •  De ce canalele de audit te asigură că investești numai în cele care te vor ajuta să îți îndeplinești obiectivele.
  • Importanța ”orei de au” în managementul crizelor și de ce foarte multe companii eșuează în planificarea situațiilor de criză.
  • Cum poate un program de ”leadership gândit” să aducă beneficii strategice pentru companie și să contribuie la construirea și consolidarea reputației.
  • Cum să integrezi managementul riscului în centrul procesului de planificare a businessului.

TEME PRINCIPALE:

  • Comunicarea strategică
  • Dezvoltarea unei baze de evidență și cercetar
  •  Lobbying și advocacy
  • Setarea obiectivelor SMART
  • Implicarea stakeholderilor
  • Managementul reputației
  •  Canalele de audit
  • Comunicarea internă
  •  Dezvoltarea strategiei de social media
  •  Managementul crizei
  • Cum să gestionezi riscurile la nivel strategic
  • Media engagement
  • Evenimente strategice

AGENDA CURSULUI:

Modulul 1:  Înțelegerea comunicării strategice

Acest modul oferă o perspectivă globală a modului în care comunicarea strategică poate fi dezvoltată în cadrul organizației. Vei afla cum să simplifici procesul de creare a strategiei, cum să o aliniezi la planul de business și cum să livrezi un mesaj integrat atât intern cât și extern.

Modulul 2:  Setarea obiectivelor SMART

În cadrul acestui modul vei afla care sunt elementele cheie ale măsurării eficiente, vei afla cum să evaluezi rezultatele pe termen lung și cum să furnizezi evidențe care să susțină munca ta, precum și obiectivele companiei pe o perioadă mai mare de timp.

Modulul 3:  Utilizarea strategiei pentru eficiență maximă

Vei învăța cum să plasezi comunicarea strategică în centrul companiei tale pentru a te concentra pe îndeplinirea obiectivelor strategice și a dezvolta povestea corporației. Vei afla cum să gestionezi situațiile de criză și riscurile și cum să creezi un program de leadership care să consolideze reputația companiei.

Modulul 4:  Relațiile media

În cadrul acestui modul vei afla care este importanța construirii unor relații media puternice, vei primi sfaturi și hint-uri care te vor ajuta să înțelegi dinamica unei situații de criză și tehnicile necesare pentru a o gestiona.

FORMATUL CURSULUI:

Acest curs este special creat pentru profesioniștii care au nevoie de un training de comunicare strategică și managementul reputației.

Practic

Cursul include prezentări Power Point ale noțiunilor teoretice. Participanții vor afla cum să măsoare eficiența strategiei de comunicare, noțiunile de bază despre social media și importanța acesteia. Cursanții vor afla care sunt cele mai frecvente greșeli în strategia de social media și cum pot să le evite.

Inspirațional

Trainingul conține foarte multe exemple din viața reală despre implementarea comunicării strategice la nivelul întregii companii. Lectorul cursului este un expert în comunicare cu peste 15 ani de experiență în domeniu. Participanții vor avea ocazia să învețe direct din poveștile și experiența trainerului într-un mod dinamic și atractiv.

Individual

Principalul obiectiv al cursului este ca fiecare participant să înțeleagă importanța comunicării strategice și impactul acesteia asupra reputației companiei. În urma acestui training cursanții vor ști cum să implice întreaga echipă pentru a livra rezultatele strategiei generale și vor afla cum să își consolideze imaginea de leadership și cum să gestioneze situațiile de criză.

DURATA CURSULUI:  1 zi: 10.00 - 17.00

COST: 375 euro de persoana /zi

Reduceri:

Early bird 7 iunie 275 euro / persoana / zi

Reducere 10% pentru minim 3 cursuri ISOC sau 3 persoane! 

 Achitând prin intermediul cardului bancar de rate poţi alege opţiunea de plată în 12 rate.

 Sunt incluse în acest cost:

    • Suportul de curs in format electronic,
    • Accesul la exerciţiile şi dezbaterile din cadrul acestuia,
  • Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului,
  • Diploma de participare eliberata de ISOC
  • Masa de pranz si pauzele de cafea


PROGRAMUL de 4 zile se desfasoara in perioada : 20 - 23 iunie

20 iunie         – Advanced Strategic Communication Skills for Senior Leaders 

21 iunie        – Internal communications   

22 iunie       - Advanced communications and PR strategy

23 iunie       – Writing for Social Media and Web

 

GARANȚIA CALITĂȚII

 

Despre ISOC

La cursurile ISOC participă o mare varietate de cursanți, de la ofițeri de presă la prim miniștri. ISOC este deținută și condusă de Pinnacle International, cea mai mare companie specializată de training în comunicare și PR din lume. Pe lângă cursurile publice, ISOC organizează și cursuri private și personalizate, printre acestea numărându-se traininguri de media interviewing și programe post-universitare pentru diverse domenii, care se întind pe mai mulți ani. Sediul ISOC este situat în Londra, instituția având și un centru de training în Dubai.

ISOC este acreditat de Consiliul de Acreditare Britanic – BAC, instituție a Guvernului Britanic responsabilă cu acordarea de calificări companiilor de training. BAC realizează inspecții de calitate și audituri anual.

Certificarea CDP

ISOC este o companie de training pentru Dezvoltare Profesională Continuă – CDP. Toți cursanții care urmează un program CDP pot primi puncte CDP, în urma participării la cursurile ISOC.

Pentru informații suplimentare ne poți contacta la numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54 sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com.