{* *}
600 lei
600 lei

Despre curs

Optimizează-ți profilul sau pagina de LinkedIn pentru a deveni mai vizibil în comunitatea ta profesională! Cu ajutorul acestui training interactiv, dedicat persoanelor care vor să își consolideze imaginea profesională, vei înțelege care sunt mecanismele prin care poți genera vânzări pentru companie, poți fi recrutat sau poți să sprijini dezvoltarea imaginii organizației pentru care lucrezi. Pe o durată de 6 ore vei trece prin toate etapele necesare creării unui profil 100% optimizat și vei învăța ce să postezi, când să postezi și cum să postezi pe LinkedIn pentru ca imaginea ta profesională să crească, aducându-ți beneficii în carieră.  

Cursul este adaptat pentru trei tipuri de grupe, iar prezentările și conținutul acestuia variază în funcție de tipul de participanți la fiecare sesiune:

Companii – Cursul conține informații pentru managerii de comunicare sau antreprenorii care vor să: crească vânzările, să recruteze angajați și să comunice eficient.

Angajați – Cursul va fi orientat către participanții care vor să îmbunătățească șansele de a fi recrutat sau pentru a crea oportunități de afaceri și vânzări pentru compania pentru care lucrează. 

Persoane publice – Crearea unei identități profesionale este importantă pentru orice manager, persoană publică, freelancer sau antreprenor. Printr-un mix de strategii, LinkedIn poate deveni locul în care publicul tău poate afla care sunt proiectele pe care le susții, serviciile pe care le oferi și care sunt rezultatele pe care le-ai avut în cariera ta. 

De ce folosim LinkedIn? 

  • În România erau 3 milioane de utilizatori la începutul anului 2021, numărul acestora fiind în creștere continuă. 
  • Tinerii sunt cei care folosesc cu preponderență această platformă. Peste 60% dintre utilizatori au vârste cuprinse între 24 și 35 de ani. Cu alte cuvinte, forța de muncă activă, atentă la mesajele companiilor și la calitatea mediului de lucru, împărtășește constant părerile pe LinkedIn, având posibilitatea să devină angajați, dar și ambasadori ai brandurilor pentru care lucrează. 
  • Platforma are un public activ și loial, interesat de știri, performanțe profesionale și trenduri în piața în care activează. Peste 40% dintre utilizatori se loghează zilnic în timp ce 3 milioane de conturi creează conținut săptămânal. 
  • Pentru companii, LinkedIn a devenit resursa numărul 1 de recrutare a angajaților. Peste 98% din companiile din topul Forbes 500 folosesc LinkedIn pentru a comunica cu publicul lor. 
  • LinkedIn are (încă) un algoritm care permite promovarea gratuită a persoanelor și companiilor, dacă acestea creează conținut de calitate. Mai mult, acest algoritm nu condiționează postarea de video sau foto pentru indexare. Postările text au, de multe ori, un engagement mai mare decât alte tipuri de conținut. 
  • LinkedIn este singura rețea profesională care îți permite să comunici în afara granițelor tale, să atragi sau să păstrezi legătura cu parteneri de afaceri, potențiali clienți și membri ai comunității de pe tot globul. Traducerea automată a postărilor face ca barierele de limbă să dispară, iar legăturile profesionale să poată fi ușor întreținute indiferent de locația în care te afli. 
  • LinkedIn este instrumentul preferat pentru campaniile de employer branding, fiind singura rețea care a dezvoltat o funcționalitate numită “employee advocacy”
  • Poate unul dintre cele mai importante motive pentru care angajații folosesc LinkedIn este dorința de a evidenția calitățile profesionale sau a genera leaduri pentru companie. Peste 80% din leadurile de B2B vin care urmare a interacțiunilor pe LinkedIn. 

Ce învăț la cursul de Comunicare pe LinkedIn? 

Cursul este o introducere în toate funcționalitățile aceste platforme și un ghid pentru crearea de conținut de calitate. 

Alături de trainerul tău vei învăța să crezi un profil optimizat, să alegi sursele de inspirație pentru postările tale, și vei crea o rutină a comunicării care te va ajuta să devii un utilizator constant al platformei. 

Reprezentanții companiilor vor învăța să creeze o pagină de LinkedIn și să o optimizeze cu ajutorul implicării angajaților, dar și prin crearea de postări naturale și folositoare utilizatorilor din platformă. În cadrul cursului, trainerul îi va ghida pe participanți să utilizeze eficient toate funcționalitățile corporate ale platformei.

Cursul se desfășoară pe parcursul a 6 ore, în weekend (program 10:00 - 16:00) sau în timpul săptămânii, after work (program 18:00 - 20:45), în funcție de opțiunile participanților. Dacă îți dorești să participi împreună cu colegii tăi la acest curs, grupa minimă de la care poți opta pentru un curs personalizat, in house, este de minim 6 participanți.

Modul 1 – Optimizarea profilului de LinkedIn 

Care sunt detaliile care pot crește vizualizările profilului tău? Vei învăța cum să alegi fotografia de profil pentru a obține cu 30% mai multe vizualizări, cum să creezi o descriere care să comunice performanțele tale profesionale, cum să îți consolidezi credibilitatea prin recomandările oferite de colegi. 

Modulul 2 – Planul de postări pe LinkedIn

De câte ori postez pe săptâmână pe LinkedIn și ce ar trebui să conțină postările mele? Vei învăța cum alegi subiectele și cum te implici în aprecierea și distribuirea altor postări din comunitatea ta. Vei afla care sunt opțiunile pe care le ai pentru promovarea unei pagini de companie precum LinkedIn Showcases, Careers sau Life.

Modulul 3 – Instrumente plătite 

LinkedIn îți oferă vizibilitate gratuită, dar are și câteva opțiuni plătite, precum LinkedIn Premium, LinkedIn MyCompany sau Linkedin Talent Solutions.

Acest curs se adresează tuturor persoanelor care înțeleg nevoia de a avea o imagine profesională de calitate. 

  • Antreprenorilor care vor să își promoveze imaginea personală, 
  • Persoanelor publice care vor să comunice către un public orientat către carieră, 
  • Persoanelor din comeniul marketing și comunicare, 
  • Freelancerilor, 
  • Persoanelor care au în administrare sau vor să deschidă o pagină de LinkedIn.

Modul interactiv de predare te va ajuta să faci modificările în profilul tău chiar în timpul cursului, înțelegând mai bine modul de funcționare a platformei. 

  • Vei învăța să folosești hashtag-urile pentru generarea de noi vizualizări ale profilului;
  • Vei ști să gestionezi situațiile conflictuale care pot apărea în urma unor postări;
  • Vei afla care sunt postările cu cel mai mare impact; 
  • Vei înțelege cum îți poți crește comunitatea mai repede;
  • Vei afla care sunt instrumentele gratuite și plătite pentru creșterea profilului tău; 
  • Vei înțelege cum poți contacta alte persoane pe LinkedIn cu prin opțiunea InMail;
  • Vei afla cum să faci o descriere care să îți promoveze competenţele profesionale;
  • Vei ști cum să alegi o fotografie de profil pe LinkedIn și care sunt regulile de postare;
  • Reprezentanții companiilor vor înțelege care este rolul LinkedIn in comunicarea organizației și cum pot crește comunitatea;
  • Având în vedere că 30% din reach-ul unei organizații este realizat prin postările angajaților, cursul își propune să explice care sunt modalitățile de implicare ale acestora în promovarea pe LinkedIn.

LinkedIn este privită de specialiștii în comunicare ca o oportunitate. Dacă vrei să beneficiezi de consultanță pentru a optimiza un profil sau o pagină, Bianca Preda îți va răspunde la întrebări precum: 

  • Cum optimizez profilul de LinkedIn 
  • Cum creez o pagină de LinkedIn
  • Cât costă să fac un anunț de angajare pe LinkedIn
  • Cum promovez postările pe LinkedIn

Cu o experiență de 20 de ani în comunicare , trainerul te va ajuta să îți clarifici noțiunile de care nu ești sigur, cu explicații simple și ușor de înțeles. 

Costul modulului – 350 lei /2 ore de curs individual de comunicare pe LinkedIn

Trimite-ne solicitarea ta cu lucrurile pe care vrei să le înveți pe adresa cursuri@cbmanagement.ro și noi îți programăm întâlnirea cu trainerul în maxim 48 de ore. Detalii la telefon 0743 183 353.

Avantaje
Durata curs: 6 ore
Live online sau în sală
Urmatoarele sesiuni
Trainer
Acum poti face plata si in rate!

Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.

Poți obține o reducere 10% dacă:
  • Ai urmat un curs la noi
  • Cumperi un pachet de două cursuri
  • Un prieten se înscrie la recomandarea ta

Mă înscriu
Poți obține o reducere de 25% dacă:
  • Achiziționezi 5 cursuri
  • Înscrii un grup de 5 persoane la același curs

Mă înscriu

Articole Recomandate

Descoperă cele mai eficiente instrumente profesionale de optimizare SEO, pe care le poți testa gratuit.
Pe cât de simple sunt cuvintele, pe atât de mare este puterea pe care o posedă atunci când sunt puse în contextul potrivit. În acest articol, specialiștii agenției Creative Communication îți dezvăluie 5 tehnici care te ajută să captezi atenția și să vinzi.
Pentru ca un eveniment sa impresioneze si sa lase amintiri placute, fiecare detaliu trebuie organizat cu cea mai mare grija. Nimic nu este lasat la voia intamplarii, totul este calculat si anticipat cu luni de zile inainte ca primul invitat sa paseasca in sala.
Rezervă-ți un loc la curs prin apăsarea butonului de înscriere, prin e-mail la adresa: office@cursuri-creative.ro sau sunând la 0743.183.353.