
Comunicare internă
- Curs intensiv: 12 ore
- Tehnici personalizate pentru fiecare echipă
- Livrat exclusiv pentru companii
-150 lei Pret 700 lei
- La reducere!
- -150 lei
Optimizează-ți profilul sau pagina de LinkedIn pentru a deveni mai vizibil în comunitatea ta profesională! Cu ajutorul acestui training interactiv, dedicat persoanelor care vor să își consolideze imaginea profesională, vei înțelege care sunt mecanismele prin care poți genera vânzări pentru companie, poți fi recrutat sau poți să sprijini dezvoltarea imaginii organizației pentru care lucrezi. Pe o durată de 6 ore vei trece prin toate etapele necesare creării unui profil 100% optimizat și vei învăța ce să postezi, când să postezi și cum să postezi pe LinkedIn pentru ca imaginea ta profesională să crească, aducându-ți beneficii în carieră.
Cursul este adaptat pentru trei tipuri de grupe, iar prezentările și conținutul acestuia variază în funcție de tipul de participanți la fiecare sesiune:
Companii – Cursul conține informații pentru managerii de comunicare sau antreprenorii care vor să: crească vânzările, să recruteze angajați și să comunice eficient.
Angajați – Cursul va fi orientat către participanții care vor să îmbunătățească șansele de a fi recrutat sau pentru a crea oportunități de afaceri și vânzări pentru compania pentru care lucrează.
Persoane publice – Crearea unei identități profesionale este importantă pentru orice manager, persoană publică, freelancer sau antreprenor. Printr-un mix de strategii, LinkedIn poate deveni locul în care publicul tău poate afla care sunt proiectele pe care le susții, serviciile pe care le oferi și care sunt rezultatele pe care le-ai avut în cariera ta.
De ce folosim LinkedIn?
Ce învăț la cursul de Comunicare pe LinkedIn?
Cursul este o introducere în toate funcționalitățile aceste platforme și un ghid pentru crearea de conținut de calitate.
Alături de trainerul tău vei învăța să crezi un profil optimizat, să alegi sursele de inspirație pentru postările tale, și vei crea o rutină a comunicării care te va ajuta să devii un utilizator constant al platformei.
Reprezentanții companiilor vor învăța să creeze o pagină de LinkedIn și să o optimizeze cu ajutorul implicării angajaților, dar și prin crearea de postări naturale și folositoare utilizatorilor din platformă. În cadrul cursului, trainerul îi va ghida pe participanți să utilizeze eficient toate funcționalitățile corporate ale platformei.
Cursul se desfășoară pe parcursul a 6 ore, în weekend (program 10:00 - 16:00) sau în timpul săptămânii, after work (program 18:00 - 20:45), în funcție de opțiunile participanților. Dacă îți dorești să participi împreună cu colegii tăi la acest curs, grupa minimă de la care poți opta pentru un curs personalizat, in house, este de minim 6 participanți.
Modul 1 – Optimizarea profilului de LinkedIn
Care sunt detaliile care pot crește vizualizările profilului tău? Vei învăța cum să alegi fotografia de profil pentru a obține cu 30% mai multe vizualizări, cum să creezi o descriere care să comunice performanțele tale profesionale, cum să îți consolidezi credibilitatea prin recomandările oferite de colegi.
Modulul 2 – Planul de postări pe LinkedIn
De câte ori postez pe săptâmână pe LinkedIn și ce ar trebui să conțină postările mele? Vei învăța cum alegi subiectele și cum te implici în aprecierea și distribuirea altor postări din comunitatea ta. Vei afla care sunt opțiunile pe care le ai pentru promovarea unei pagini de companie precum LinkedIn Showcases, Careers sau Life.
Modulul 3 – Instrumente plătite
LinkedIn îți oferă vizibilitate gratuită, dar are și câteva opțiuni plătite, precum LinkedIn Premium, LinkedIn MyCompany sau Linkedin Talent Solutions.
Acest curs se adresează tuturor persoanelor care înțeleg nevoia de a avea o imagine profesională de calitate.
Modul interactiv de predare te va ajuta să faci modificările în profilul tău chiar în timpul cursului, înțelegând mai bine modul de funcționare a platformei.
LinkedIn este privită de specialiștii în comunicare ca o oportunitate. Dacă vrei să beneficiezi de consultanță pentru a optimiza un profil sau o pagină, Bianca Preda îți va răspunde la întrebări precum:
Cu o experiență de 20 de ani în comunicare , trainerul te va ajuta să îți clarifici noțiunile de care nu ești sigur, cu explicații simple și ușor de înțeles.
Costul modulului – 350 lei /2 ore de curs individual de comunicare pe LinkedIn
Trimite-ne solicitarea ta cu lucrurile pe care vrei să le înveți pe adresa cursuri@cbmanagement.ro și noi îți programăm întâlnirea cu trainerul în maxim 48 de ore. Detalii la telefon 0743 183 353.
Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.