850 lei
700 lei
850 lei
700 lei

Despre curs

De la cel mai înalt nivel al ierarhiei unei companii, până la membrii echipelor de lucru dintr-o companie pare a fi o distanță foarte lungă. Pe acest lung drum al comunicării, multe dintre mesajele importante își pierd însemnătatea, iar straturile ierarhiei corporatiste devin tot mai îndepărtate. Acest curs este creat pentru personalul de resurse umane sau de comunicare internă, care are rolul de a fideliza și crea engagement în rândul angajaților. 

Cu ajutorul unor tehnici simple, ușor de înțeles, echipa de comunicare internă va putea folosi formule de comunicare eficiente în raport cu toate tipurile de angajați. 

Cursul prezintă un set de principii simple și modalități de implementare a acestora, astfel încât angajații să înțeleagă mai ușor sarcinile ce le sunt alocate și valorile companiei.

ATENŢIE! Acest curs se livrează EXCLUSIV pentru proiecte ÎN HOUSE, pentru o grupă de minim 6 persoane sau echivalentul sumei. 

În preţul cursului sunt incluse:

  • Suportul de curs și materialele necesare 
  • Taxa de examinare 
  • Diploma de participare eliberată de Creative Business Management 
  • Sesiune de E-coaching - suport oferit pe email de către trainer fiecărui cursant în ceea ce privește aplicarea tehnicilor învățate, rezolvarea problemelor întâmpinate.  

*Pentru companiile plătitoare de TVA se adauga TVA la preţul afişat.

1. Care este rolul unui copywriter de comunicare internă

  • Cunoaște mesajul organizației și strategia de comunicare internă
  • Este implicat în crearea și comunicarea mesajului
  • Cunoaște publicul căruia se adresează
  • Traduce mesajul corporatist într-o formă ușor de înțeles pentru public
  • Joacă rolul unui jurnalist. Identifică subiecte interesante care servesc mesajului
  • organizațional și creează titluri și conținut prin care evidențiază punctele forte ale corporației
  • Creează și segmentează comunități ale publicului intern și produce conținut relevant pentru acesta

2. Cum începem o conversație? Indentificarea modelului unor mini comunități, cu preocupări și interese diferite. Prin alegerea tone of voice-ului potrivit, a metodei si a materialului de comunicare potrivit, copywriterul educă, formează sau temperează asteptarile angajatilor prin alinierea lor la directiile companiei, nevoile si obiectivele de business vizate. 


3. Definirea mesajelor organizaționale și a planului editorial. Setarea RUTINEI conversaționale și a tonului. 

4. Tipuri de conținut în funcție de nevoile publicului -  Email, Newsletter intern, Grupuri interne de discuţii, Informări

5. Conținut grafic și video pentru comunicarea internă. Platforme și resurse de comunicare vizuală.

6. Cuvinte care vând. Reguli de neuromarketing în comunicarea internă.

Cursul se adresează persoanelor cu funcții de comunicare în companii de dimensiuni mari și medii 

  • Managerilor de proiect 
  • Departamentelor de comunicare internă 
  • Departamentelor de resurse umane
  • Liderilor de echipă
  • Persoanelor care vor să schimbe rutina conversației în compania în care activează

La finalul acestui curs vei înțelege mai bine detaliile care stau la baza unei comunicări eficiente cu angajații. Scopul acestui training este să ne arate că, prin alegerea cuvintelor, putem determina o acțiune în rândul unui grup de persoane. 

  • Vei înțelege resorturile emoționale ale grupurilor de oameni 
  • Vei ști să alegi cuvinte cheie care determină acțiuni concrete 
  • Vei putea să faci un plan de comunicare cu angajații 
  • Vei ști să măsori rezultatele acțiunilor tale 
  • Vei înțelege cât de important este feedback-ul și cercetarea în procesul de comunicare 
  • Vei avea la îndemână resurse de comunicare vizuală, care vor crește eficiența mesajului tău 
  • Vei înțelege cum poți crește nivelul de interacțiune între angajați prin folosirea unor mesaje puternice 
Avantaje
Durata curs: 12 ore
Live online
Economisește 150 lei
Urmatoarele sesiuni
Trainer
Acum poti face plata si in rate!

Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.

Poți obține o reducere 10% dacă:
  • Ai urmat un curs la noi
  • Cumperi un pachet de două cursuri
  • Un prieten se înscrie la recomandarea ta

Mă înscriu
Poți obține o reducere de 25% dacă:
  • Achiziționezi 5 cursuri
  • Înscrii un grup de 5 persoane la același curs

Mă înscriu
Rezervă-ți un loc la curs prin apăsarea butonului de înscriere, prin e-mail la adresa: office@cursuri-creative.ro sau sunând la 0743.183.353.