Comunicare internă
- Curs intensiv: 12 ore
- Tehnici personalizate pentru fiecare echipă
- Livrat exclusiv pentru companii
-150 lei Pret 700 lei
- La reducere!
- -150 lei
De la cel mai înalt nivel al ierarhiei unei companii, până la membrii echipelor de lucru dintr-o companie pare a fi o distanță foarte lungă. Pe acest lung drum al comunicării, multe dintre mesajele importante își pierd însemnătatea, iar straturile ierarhiei corporatiste devin tot mai îndepărtate. Acest curs este creat pentru personalul de resurse umane sau de comunicare internă, care are rolul de a fideliza și crea engagement în rândul angajaților.
Cu ajutorul unor tehnici simple, ușor de înțeles, echipa de comunicare internă va putea folosi formule de comunicare eficiente în raport cu toate tipurile de angajați.
Cursul prezintă un set de principii simple și modalități de implementare a acestora, astfel încât angajații să înțeleagă mai ușor sarcinile ce le sunt alocate și valorile companiei.
ATENŢIE! Acest curs se livrează EXCLUSIV pentru proiecte ÎN HOUSE, pentru o grupă de minim 6 persoane sau echivalentul sumei.
În preţul cursului sunt incluse:
*Pentru companiile plătitoare de TVA se adauga TVA la preţul afişat.
1. Care este rolul unui copywriter de comunicare internă
2. Cum începem o conversație? Indentificarea modelului unor mini comunități, cu preocupări și interese diferite. Prin alegerea tone of voice-ului potrivit, a metodei si a materialului de comunicare potrivit, copywriterul educă, formează sau temperează asteptarile angajatilor prin alinierea lor la directiile companiei, nevoile si obiectivele de business vizate.
3. Definirea mesajelor organizaționale și a planului editorial. Setarea RUTINEI conversaționale și a tonului.
4. Tipuri de conținut în funcție de nevoile publicului - Email, Newsletter intern, Grupuri interne de discuţii, Informări
5. Conținut grafic și video pentru comunicarea internă. Platforme și resurse de comunicare vizuală.
6. Cuvinte care vând. Reguli de neuromarketing în comunicarea internă.
Cursul se adresează persoanelor cu funcții de comunicare în companii de dimensiuni mari și medii
La finalul acestui curs vei înțelege mai bine detaliile care stau la baza unei comunicări eficiente cu angajații. Scopul acestui training este să ne arate că, prin alegerea cuvintelor, putem determina o acțiune în rândul unui grup de persoane.
Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.