
Planificarea şi organizarea evenimentelor
- Curs intensiv: 14 ore/ week-end
- Acces la resurse și aplicații online
- Exemple și studii de caz locale
- Acreditare MMSS
-340 lei Pret 510 lei
- La reducere!
- -340 lei
„Dacă aş mai avea un singur dolar în bugetul de marketing, l-aş cheltui pe PR.” (Bill Gates).
Vrei să găsești soluțiile cele mai bune pentru promovarea produselor sau serviciilor unei organizații? La cursul de relații publice vei învăța cum să faci o strategie care să îți ofere vizibilitatea de care ai nevoie, fără investiții mari în publicitate.
Vino să afli ce este PR-ul, care sunt elementele de bază ale unei industrii în permanentă schimbare și ce diferențiază relațiile publice de alte domenii, cu care este adesea confundat. Cursul te învață tehnicile de bază pentru a promova eficient un produs sau o companie, dar şi instrumentele necesare pentru a integra ideile creative într-o campanie de PR cu rezultate vizibile.
1. Cum construim o campanie de PR?
2. Planificarea campaniei de relații publice:
3. Cui comunicăm?
4. Campaniile de PR online
5. Comunicarea cu mass-media:
6. Bugetul:
7. Criterii de evaluare a rezultatelor campaniei de promovare:
Cursul își propune să ofere suport în identificarea etapelor necesare pentru derularea unei campanii de relații publice și să creeze un spațiu în care cursanții să dezvolte propriile idei. Participanții vor avea posibilitatea să cunoască și să înțeleagă modalitatea implementare a unei campanii folosind toate canalele online și offline: comunicarea cu presa, social media, organizarea de evenimente, influencer marketing.
Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.