780 lei
600 lei
780 lei
600 lei

Despre curs

„Dacă aş mai avea un singur dolar în bugetul de marketing, l-aş cheltui pe PR.” (Bill Gates).

Vrei să găsești soluțiile cele mai bune pentru promovarea produselor sau serviciilor unei organizații? La cursul de relații publice vei învăța cum să faci o strategie care să îți ofere vizibilitatea de care ai nevoie, fără investiții mari în publicitate.

Vino să afli ce este PR-ul, care sunt elementele de bază ale unei industrii în permanentă schimbare și ce diferențiază relațiile publice de alte domenii, cu care este adesea confundat.  Cursul te învață tehnicile de bază pentru a promova eficient un produs sau o companie, dar şi instrumentele necesare pentru a integra ideile creative într-o campanie de PR cu rezultate vizibile.

1. Cum construim o campanie de PR?  

  • Construirea mesajelor campaniei - Care sunt mesajele pe care vrem să le transmitem?
  • Comunicarea emoțională - Produsul nostru poate fi comunicat rațional său emoțional? 
  • Crearea unei identități vizuale a campaniei. 
  • Cum ne raportăm la concurență și cum identificăm elementele care ne diferențiază
  • Cât de important este DE CE-ul organizației, misiunea (statement-ul) acesteia. 
  • Ce promitem publicului?  

2. Planificarea campaniei de relații publice: 

  • Tipuri de campanii și activări 
  • Explicarea noțiunilor specifice (PR stunt, PR blitz, CSR) 
  • Setarea planului de campanie și a obiectivelor
  • Termene de execuție.
  • Realizarea planului de comunicare.

3.  Cui comunicăm? 

  • Cum stabilim publicul țintă. Metode de cercetare.
  • Definirea unui buyer persoana  

4.  Campaniile de PR online 

  • Realizarea unui brief de campanie
  • Cum alegi bloggerii și influencerii potriviți pentru campania ta?
  • Declinări în social media. Care sunt rețelele sociale potrivite pentru clienții tăi?
  • Instrumente conexe în campaniile de PR online: SEO, advertoriale, link building.

5. Comunicarea cu mass-media: 

  • Cum construim o bază de date cu jurnaliști. 
  • Cum stabilim un media-plan. 
  • Cum stabilim parteneriate media. 

6. Bugetul: 

  • Cum construim/calculam bugetul de comunicare. 

7. Criterii de evaluare a rezultatelor campaniei de promovare: 

  • Care sunt instrumentele de evaluare a unei campanii de relații publice? 
  • Diferența între măsurătorile online și cele offline. 
  • Indici de performantă ai campaniilor.

  • Persoane care doresc să înceapă o carieră în PR
  • Antreprenori care vor să seteze bugete realiste pentru promovare 
  • Specialiști de marketing care doresc o extindere a competențelor în comunicare
  • Brand manageri care vor să înțeleagă metodele de comunicare strategică
  • Persoane care lucrează în asociații și ONG-uri și vor să comunice eficient cu stakeholderii lor

Cursul își propune să ofere suport în identificarea etapelor necesare pentru derularea unei campanii de relații publice și să creeze un spațiu în care cursanții să dezvolte propriile idei. Participanții vor avea posibilitatea să cunoască și să înțeleagă modalitatea implementare a unei campanii folosind toate canalele online și offline: comunicarea cu presa, social media, organizarea de evenimente, influencer marketing.  

  • Înveţi cum să stabilești obiectivele unei campanii de relații publice. 
  • Să știi cum să alegi tacticile ce stau la baza campaniilor de relații publice. 
  • Să înveţi cum să utilizezi canalele media potrivite. 
  • Să știi cum să iți stabilești bugetul de PR. 
  • Să înveţi cum să scrii și să transmiți un comunicat de presă.
  • Să înveţi cum să realizezi o monitorizare de presă și un raport de evaluare a campaniei. 
  • Să afli cum să eviți clișeele și cum să compensezi lipsa unor bugete mari prin creativitate.

Avantaje
Durata curs: 14 ore
Live online
Diplomă de participare
Economisește 180 lei
E-book Gratuit
50 reguli în PR
50 de reguli simple în PR care te vor ajuta să depăşeşti situaţiile dificile.
Urmatoarele sesiuni
Trainer
Acum poti face plata si in rate!

Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.

Poți obține o reducere 10% dacă:
  • Ai urmat un curs la noi
  • Cumperi un pachet de două cursuri
  • Un prieten se înscrie la recomandarea ta

Mă înscriu
Poți obține o reducere de 25% dacă:
  • Achiziționezi 5 cursuri
  • Înscrii un grup de 5 persoane la același curs

Mă înscriu

Articole Recomandate

PR sau relații publice înseamnă însușirea acelor strategii de comunicare necesare pentru dezvoltarea business-ului tău. Chiar dacă uneori te gândești că nu ai nevoie de un departament de PR, în realitate tot ceea ce se aplică în acest domeniu înseamnă creștere, marketing, expunere, într-un cuvânt o strategie de PR bine făcută asigură vizibilitatea propriului tău business. Până și tot ceea ce este transmis “din gură în gură” înseamnă PR, așa că es
Descrierile de produs nu înseamnă întotdeauna doar text și informație înșiruită sau caracteristici tehnice, ci și strategie de vânzare, perfect adaptată nevoilor online. Pe măsură ce ne dezvoltăm în mediul online, vom vedea cum apar și provocările. Deși ne place să credem că putem crea singuri descrieri pentru produsele noastre, în realitate fără un suport de curs, precum este cursurl nostru de Copywriting, care să îți arate cum anume să realiz
Informațiile din Ebook-ul gratuit te vor ajuta să iei decizii mai bune în ceea ce privește construcția unui site cu vânzare și să poți crea un buget eficient. La finalul ghidului găsești un model de lucru, pe baza căruia poți construi un brief pe care să îl trimiți agențiilor cu care vrei să lucrezi. 
Testimoniale

A fost un curs reusit, foarte interactiv si cu multe exemple practice, inclusiv cu raspunsuri la toate intrebarile noastre venite pe parcurs. Suportul este foarte cuprinzator, iti multumim pentru toate informatiile pe care ni le-ai impartasit si pastram legatura pe viitor! De asemenea, iti multumim pentru pasiunea cu care ai sustinut cursul si pentru rabdarea acordata fiecarui subiect.

Anda Balan
Testimoniale

Mi-a placut cursul de organizare de evenimente. Am invatat multe despre cum sa gestionez mai bine evenimentele companiei la care lucrez si mi-a fost mai simplu sa imi inteleg clientii. Este un curs la care merita sa participi.

Ioana Popescu
Testimoniale

In cadrul cursului de Digital Marketing am trecut atat prin elemente de SEO, cat si de SMO, actualizate cu noile tendinte si predate de trainerul Ionut Condrutz care mi-a raspuns la toate nelamurile si intrebarile pe care le-am avut. Recomand cu toata increderea acest curs pentru ca mi-a depasit asteptarile.

Madalina-Nicoleta Barbu
Rezervă-ți un loc la curs prin apăsarea butonului de înscriere, prin e-mail la adresa: office@cursuri-creative.ro sau sunând la 0743.183.353.