850 lei
700 lei

Despre curs

„Dacă aş mai avea un singur dolar în bugetul de marketing, l-aş cheltui pe PR.” (Bill Gates).

Vrei să găsești soluțiile cele mai bune pentru promovarea produselor sau serviciilor unei organizații? La cursul de relații publice vei învăța cum să faci o strategie care să îți ofere vizibilitatea de care ai nevoie, fără investiții mari în publicitate.

Vino să afli ce este PR-ul, care sunt elementele de bază ale unei industrii în permanentă schimbare și ce diferențiază relațiile publice de alte domenii, cu care este adesea confundat.  Cursul te învață tehnicile de bază pentru a promova eficient un produs sau o companie, dar şi instrumentele necesare pentru a integra ideile creative într-o campanie de PR cu rezultate vizibile.

1. Cum construim o campanie de PR?  

  • Construirea mesajelor campaniei - Care sunt mesajele pe care vrem să le transmitem?
  • Comunicarea emoțională - Produsul nostru poate fi comunicat rațional său emoțional? 
  • Crearea unei identități vizuale a campaniei. 
  • Cum ne raportăm la concurență și cum identificăm elementele care ne diferențiază
  • Cât de important este DE CE-ul organizației, misiunea (statement-ul) acesteia. 
  • Ce promitem publicului?  

2. Planificarea campaniei de relații publice: 

  • Tipuri de campanii și activări 
  • Explicarea noțiunilor specifice (PR stunt, PR blitz, CSR) 
  • Setarea planului de campanie și a obiectivelor
  • Termene de execuție.
  • Realizarea planului de comunicare.

3.  Cui comunicăm? 

  • Cum stabilim publicul țintă. Metode de cercetare.
  • Definirea unui buyer persoana  

4.  Campaniile de PR online 

  • Realizarea unui brief de campanie
  • Cum alegi bloggerii și influencerii potriviți pentru campania ta?
  • Declinări în social media. Care sunt rețelele sociale potrivite pentru clienții tăi?
  • Instrumente conexe în campaniile de PR online: SEO, advertoriale, link building.

5. Comunicarea cu mass-media: 

  • Cum construim o bază de date cu jurnaliști. 
  • Cum stabilim un media-plan. 
  • Cum stabilim parteneriate media. 

6. Bugetul: 

  • Cum construim/calculam bugetul de comunicare. 

7. Criterii de evaluare a rezultatelor campaniei de promovare: 

  • Care sunt instrumentele de evaluare a unei campanii de relații publice? 
  • Diferența între măsurătorile online și cele offline. 
  • Indici de performantă ai campaniilor.

  • Persoane care doresc să înceapă o carieră în PR
  • Antreprenori care vor să seteze bugete realiste pentru promovare 
  • Specialiști de marketing care doresc o extindere a competențelor în comunicare
  • Brand manageri care vor să înțeleagă metodele de comunicare strategică
  • Persoane care lucrează în asociații și ONG-uri și vor să comunice eficient cu stakeholderii lor

Cursul își propune să ofere suport în identificarea etapelor necesare pentru derularea unei campanii de relații publice și să creeze un spațiu în care cursanții să dezvolte propriile idei. Participanții vor avea posibilitatea să cunoască și să înțeleagă modalitatea implementare a unei campanii folosind toate canalele online și offline: comunicarea cu presa, social media, organizarea de evenimente, influencer marketing.  

  • Înveţi cum să stabilești obiectivele unei campanii de relații publice. 
  • Să știi cum să alegi tacticile ce stau la baza campaniilor de relații publice. 
  • Să înveţi cum să utilizezi canalele media potrivite. 
  • Să știi cum să iți stabilești bugetul de PR. 
  • Să înveţi cum să scrii și să transmiți un comunicat de presă.
  • Să înveţi cum să realizezi o monitorizare de presă și un raport de evaluare a campaniei. 
  • Să afli cum să eviți clișeele și cum să compensezi lipsa unor bugete mari prin creativitate.

Preț Curs

850 lei
700 lei

Avantaje

Durată curs:
14 ore
Desfășurare:
Live online
Acreditare:
Diplomă de participare
Economisește:
150 lei

E-book Gratuit

50 reguli în PR
50 de reguli simple în PR care te vor ajuta să depăşeşti situaţiile dificile.

Următoarele sesiuni

Trainer

Acum poti face plata si in rate!

Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 6 sau 9 tranșe egale, daca ai card emis de una din băncile următoare: CREDIT EUROPE BANK, BANCA TRANSILVANIA, GARANTI BANK, ALPHA BANK. Folosește cardul de rate și alege opțiunea care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul după ce ai introdus datele cardului.

Poți obține o reducere 10% dacă:

  • Ai urmat un curs la noi
  • Cumperi un pachet de două cursuri
  • Un prieten se înscrie la recomandarea ta

Mă înscriu

Poți obține o reducere 25% dacă:

  • Achiziționezi 5 cursuri
  • Înscrii un grup de 5 persoane la același curs

Mă înscriu

Articole care te-ar putea interesa

Descoperă cum poți utiliza tehnologia AI în copywriting pentru eficiență, optimizare SEO , păstrând elementele de creativitate. Află cum să valorifici avantajele AI în copywriting și content writing
Descoperă puterea tehnologiei în planificarea evenimentelor. De la streaming în direct până la colectarea de feedback, învață să promovezi și să organizezi evenimente de succes cu strategii și instrumente accesibile.
Descoperă cele mai eficiente instrumente profesionale de optimizare SEO, pe care le poți testa gratuit.
Rezervă-ți un loc la curs prin apăsarea butonului de înscriere, prin e-mail la adresa: office@cursuri-creative.ro sau sunând la 0743.183.353.