
Marketing Digital
- Curs intensiv: 12 ore în week-end
- Exemple personalizate
- Studii de caz locale
-150 lei Pret 700 lei
- La reducere!
- -150 lei
{* *}
E timpul să-ți dezvolți prezența online prin conținut!
În ziua de astăzi, conținutul este atotprezent. De la video de prezentare, postări în social media, pagini de vânzare, email-uri, bloguri, cataloage de produse, bannere sau aplicații mobile, absolut toate sunt elemente de conținut care leagă brandurile de consumatori.
Indiferent de specificul afacerii tale sau de proiectul la care lucrezi, cu siguranță ai nevoie de conținut. Fie că vrei să colaborezi cu un content writer sau copywriter sau vrei să devii unul, ești invitat la Cursul de Copywriting și Content Writing susținut de Cătălin Ionașcu.
Aici ai ocazia, alături de alți pasionați de marketing și comunicare la fel ca și tine, să experimentezi scrisul educativ și comercial chiar pentru organizația din care faci parte. Fie că ești angajat, antreprenor, student sau freelancer, lucrezi în marketing sau în alt domeniu care implică scrisul, deschide laptop-ul și participă la training!
În urma celor două zile de curs, vei dobândi experiența necesară pentru a pune bazele unei strategii de content marketing și a ști cum să scrii mesaje publicitare de impact.
Încă din anul 2014, Cursurile de Copywriting și Content Writing susținute de Cătălin Ionașcu au devenit o referință pe piața din România, având peste 50 de ediții susținute pentru aproximativ 500 de participanți.
Interval orar: 10:00 – 15.00
Program sesiuni:
Introducere în scris. După ce ne-am cunoscut, vom lua parte la un exercițiu de scriere creativă, urmat de o discuție despre metode de a scrie mai ușor, mai repede și mai bine.
Copywriting vs Content Writing. Vom afla scopul fiecărui tip de scriere și cum se diferențiază cele două. Analizăm o serie de materiale, de la bannere, articole, spoturi video și newslettere.
Brieful de creație. Discutăm despre componentele unui brief de creație și ce informații trebuie să știm înainte să ne apucăm de un proiect de copy sau content.
Strategia de Content Marketing. Începem cu definiția content marketingului. Apoi stabilim care sunt etapele realizării unui plan de conținut și calendar editorial și le parcurgem pe fiecare, cu aplicare pe cazurile participanților.
SEO Content Writing. Vom afla ce sunt cuvintele cheie și cum să lucrăm cu ele, folosind anumite instrumente în cadrul cursului. Discutăm despre cum se realizează optimizarea unui text și câteva tehnici de SEO On-Page eficiente.
Blog și social media: planul editorial pentru fiecare. Reguli de scris pentru subiectele de articole de blog și postările de social media. Cum găsim subiectele potrivite. Exemplu și studiu de caz.
ZIUA 2: Duminică
Interval orar: 10:00 – 15.00
Program sesiuni:
Headline-ul. Începem ziua în forță cu o discuție despre titluri, subtitluri și importanța acestora în textele de vânzare.
Copywriting pentru website. Vom defini etapele realizării unui text de site. În etapa de creație, discutăm despre modelul LIFT, o tehnică de copywriting aplicabilă strict pentru dezvoltarea paginilor unui site. Această sesiune include studii de caz și exerciții.
Copywriting pentru landing page. Va fi o sesiune teoretică, cu discuție pe un exemplu practic. Vom defini elementele cele mai importante din componența unui landing page, cu menționarea unui set de reguli pentru creșterea conversiilor.
Copywriting vizual. Analizăm o serie de exemple de grafică + text și stabilim care sunt elementele cheie de care trebuie să ținem cont când lucrăm cu un designer.
Copywriting video. Analizăm exemple de scenarii video și storyboard-uri și stabilim care sunt regulile de scris pentru un video publicitar, respectiv cum lucrăm cu un editor video.
Concluzii. Ne asigurăm că nimeni nu pleacă acasă cu informații neclare, cu întrebări fără răspuns și fără să apară în selfie-ul de final. : )
Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.