780 lei
600 lei
780 lei
600 lei

Despre curs

E timpul să-ți dezvolți prezența online prin conținut!

În ziua de astăzi, conținutul este atotprezent. De la video de prezentare, postări în social media, pagini de vânzare, email-uri, bloguri, cataloage de produse, bannere sau aplicații mobile, absolut toate sunt elemente de conținut care leagă brandurile de consumatori.

Indiferent de specificul afacerii tale sau de proiectul la care lucrezi, cu siguranță ai nevoie de conținut. Fie că vrei să colaborezi cu un content writer sau copywriter sau vrei să devii unul, ești invitat la Cursul de Copywriting și Content Writing susținut de Cătălin Ionașcu.

Aici ai ocazia, alături de alți pasionați de marketing și comunicare la fel ca și tine, să experimentezi scrisul educativ și comercial chiar pentru organizația din care faci parte. Fie că ești angajat, antreprenor, student sau freelancer, lucrezi în marketing sau în alt domeniu care implică scrisul, deschide laptop-ul și participă la training!

În urma celor două zile de curs, vei dobândi experiența necesară pentru a pune bazele unei strategii de content marketing și a ști cum să scrii mesaje publicitare de impact.

Încă din anul 2014, Cursurile de Copywriting și Content Writing susținute de Cătălin Ionașcu au devenit o referință pe piața din România, având peste 50 de ediții susținute pentru aproximativ 500 de participanți.

Program cursuri: sambata si duminica

Interval orar: 10:00 – 15.00 

Program sesiuni:

  • Introducere în scris. După ce ne-am cunoscut, vom lua parte la un exercițiu de scriere creativă, urmat de o discuție despre metode de a scrie mai ușor, mai repede și mai bine.
  • Copywriting vs Content Writing. Vom afla scopul fiecărui tip de scriere și cum se diferențiază cele două. Analizăm o serie de materiale, de la bannere, articole, spoturi video și newslettere.
  • Brieful de creație. Discutăm despre componentele unui brief de creație și ce informații trebuie să știm înainte să ne apucăm de un proiect de copy sau content.
  • Strategia de Content Marketing. Începem cu definiția content marketingului. Apoi  stabilim care sunt etapele realizării unui plan de conținut și calendar editorial și le parcurgem pe fiecare, cu aplicare pe cazurile participanților.
  • SEO Content Writing. Vom afla ce sunt cuvintele cheie și cum să lucrăm cu ele, folosind anumite instrumente în cadrul cursului. Discutăm despre cum se realizează optimizarea unui text și câteva tehnici de SEO On-Page eficiente.
  • Blog și social media: planul editorial pentru fiecare. Reguli de scris pentru subiectele de articole de blog și postările de social media. Cum găsim subiectele potrivite. Exemplu și studiu de caz.
  • Headline-ul. Începem ziua în forță cu o discuție despre titluri, subtitluri și importanța acestora în textele de vânzare.
  • Copywriting pentru website. Vom defini etapele realizării unui text de site. În etapa de creație, discutăm despre modelul LIFT, o tehnică de copywriting aplicabilă strict pentru dezvoltarea paginilor unui site. Această sesiune include studii de caz și exerciții.
  • Copywriting pentru landing page. Va fi o sesiune teoretică, cu discuție pe un exemplu practic. Vom defini elementele cele mai importante din componența unui landing page, cu menționarea unui set de reguli pentru creșterea conversiilor.
  • Copywriting vizual. Analizăm o serie de exemple de grafică + text și stabilim care sunt elementele cheie de care trebuie să ținem cont când lucrăm cu un designer.
  • Copywriting video. Analizăm exemple de scenarii video și storyboard-uri și stabilim care sunt regulile de scris pentru un video publicitar, respectiv cum lucrăm cu un editor video.
  • Concluzii. Ne asigurăm că nimeni nu pleacă acasă cu informații neclare, cu întrebări fără răspuns și fără să apară în selfie-ul de final. : )

Indiferent în care din ipostazele următoare te afli, acest curs este pentru tine:

  • Ești un manager sau antreprenor care vrea să-și dezvolte abilitățile de gândire și scriere a textelor educative și/sau publicitare;
  • Vrei să devii mai organizat în ceea ce privește comunicarea online;
  • Ești un viitor antreprenor care vrea să creeze conținut pentru afacerea să;
  • Lucrezi în marketing sau vânzări și vrei să crești notorietatea și vânzările companiei din care faci parte;
  • Ești un freelancer care vrea să-și prezinte mai bine serviciile;
  • Cauți un loc de muncă în marketing digital;
  • Ești membru într-o organizație, responsabil de aria de comunicare și PR;
  • Vrei să îți schimbi cariera și să te orientezi pe copywriting și content writing, dar nu știi de unde să începi; Ești pur și simplu pasionat sau curios să înveți să scrii conținut online.
  • Îți pui ordine în idei. Cu siguranță ești plin de idei creative pentru reclame, însă probabil nu ai o metodă de lucru clară când vine vorba să le transpui în cuvinte;
  • Îți dezvolți gândirea strategică. Orice content marketer trebuie să gândească strategii de conținut, pentru că textele sale să îndeplinească obiective de business.
  • Înveți să îți cunoști audiența. Vei realiza un research și o segmentare de public țintă pentru compania din care faci parte sau pe un studiu de caz la alegere.
  • Afli cum să scrii persuasiv. Fie că scrii textul pe site sau un banner de Google Ads, acestea trebuie să convingă audiența să recurgă la acțiune imediat.
  • Înveți să îți adaptezi mesajul. Vom discuta despre mai multe mijloace de promovare folosite într-o campanie și cum scriem pentru fiecare dintre ele.
  • Vei scăpa de "writer’s block". Știm că, uneori, îți e greu să începi un text și să-ți găsești inspirația. Vei scăpa de presiunea pe care o ai în fața unei foi albe.
  • Afli noțiuni de bază de SEO. Orice content writer trebuie să fie un bun cunoscător al metodelor de optimizare pentru motoarele de căutare.
  • Primești feedback specializat pe ceea ce scrii și ai ocazia să îți testezi mesajele și stilul, în urma feedback-ului din partea celorlalți cursanți.
  • Afli ce rol ți se potrivește. Vom dezbate care sunt atribuțiile unui content writer și cele ale unui copywriter, ca să cunoști în detaliu ce activități desfășoară fiecare.
  • Vei cunoaște oameni noi. Mereu la cursurile noastre se nasc noi prietenii și relații între cursanții cu interese comune. De aceea, ținem legătura și după curs.
  • Primești suport gratuit prin email și Facebook. Vom ține legătura chiar și după curs și te vom ajuta dacă ai nevoie de un sfat sau feedback pe ceea ce scrii.
  • Primești suportul cursului și alte materiale bonus. În afară de prezentările folosite la curs, vei primi și o serie de ebook-uri, template-uri și recomandări utile.
  • Primești diplomă din partea Cursuri Creative care atestă formarea ta profesională în urma acestui curs. 
Avantaje
Durata curs: 10 ore
Live online
Diplomă de participare
Economisește 180 lei
E-book Gratuit
Ghid promovare afaceri mici
E-book Gratuit
Paşi creare magazin online
Ghid care te ajuta să faci primii paşi pentru crearea unui magazin online.
Urmatoarele sesiuni
Trainer
Cum se desfasoara cursul
Acum poti face plata si in rate!

Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.

Poți obține o reducere 10% dacă:
  • Ai urmat un curs la noi
  • Cumperi un pachet de două cursuri
  • Un prieten se înscrie la recomandarea ta

Mă înscriu
Poți obține o reducere de 25% dacă:
  • Achiziționezi 5 cursuri
  • Înscrii un grup de 5 persoane la același curs

Mă înscriu

Articole Recomandate

PR sau relații publice înseamnă însușirea acelor strategii de comunicare necesare pentru dezvoltarea business-ului tău. Chiar dacă uneori te gândești că nu ai nevoie de un departament de PR, în realitate tot ceea ce se aplică în acest domeniu înseamnă creștere, marketing, expunere, într-un cuvânt o strategie de PR bine făcută asigură vizibilitatea propriului tău business. Până și tot ceea ce este transmis “din gură în gură” înseamnă PR, așa că es
Descrierile de produs nu înseamnă întotdeauna doar text și informație înșiruită sau caracteristici tehnice, ci și strategie de vânzare, perfect adaptată nevoilor online. Pe măsură ce ne dezvoltăm în mediul online, vom vedea cum apar și provocările. Deși ne place să credem că putem crea singuri descrieri pentru produsele noastre, în realitate fără un suport de curs, precum este cursurl nostru de Copywriting, care să îți arate cum anume să realiz
Informațiile din Ebook-ul gratuit te vor ajuta să iei decizii mai bune în ceea ce privește construcția unui site cu vânzare și să poți crea un buget eficient. La finalul ghidului găsești un model de lucru, pe baza căruia poți construi un brief pe care să îl trimiți agențiilor cu care vrei să lucrezi. 
Rezervă-ți un loc la curs prin apăsarea butonului de înscriere, prin e-mail la adresa: office@cursuri-creative.ro sau sunând la 0743.183.353.