Comunicare digitală
- 10 module a 3 ore after work
- Studii de caz locale
- Instrumente și aplicații folosite de profesioniști
-1.000 lei Pret 1.400 lei
- La reducere!
- -1.000 lei
Felicitări! Ai ajuns în următoarea etapă a comunicării și vrei ca toată lumea să știe acest lucru. Comunicarea cu presa presupune reguli diferite și poate părea, din exterior, complicat. Timpul și disponibilitatea jurnalistului în a prelua informațiile trimise de tine sunt reduse. Trebuie să știi exact ce vrei să comunici și cum să o faci, dacă vrei ca brandul tău să fie menționat într-o știre de presă.
La finalul acestui modul poți lua o decizie informată asupra tipului de știri care pot deveni o atracție pentru presă, dar și ce bugete ar trebui să aloci pentru o strategie care implică publicarea de advertoriale.
Acest modul face parte din cursul Comunicare digitală şi poate fi urmat separat de acesta.
Cursul se susţine marţi şi joi între orele 17:30 - 20:30, live online prin aplicaţia zoom.
În modulul de comunicare cu presa vom învăța, în primul rând, că există două tipuri de articole. Cele plătite (denumite advertoriale și semnalizate cu P) și cele neplătite, generate de comunicatele de presă furnizate de organizație. În plus,
Cursul se susţine marţi şi joi între orele 17:30 - 20:30, live online prin aplicaţia zoom.
Cursul se adreseaza:
Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.