Initiere in copywriting si content writing

Initiere in copywriting si content writing

Informatii Curs

  • Sâmbătă, 2 noiembrie, 2019 - Duminică, 3 noiembrie, 2019
  • Bucuresti, Calea Serban Voda nr. 44  vezi harta
  • 775 lei (TVA inclus) Early Bird 698 lei

  • 10:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54



INITIERE IN COPYWRITING SI CONTENT WRITING


E timpul să-ți dezvolți prezența online prin conținut!

În ziua de astăzi, conținutul este atotprezent. De la video de prezentare, postări în social media, pagini de vânzare, email-uri, bloguri, cataloage de produse, bannere sau aplicații mobile, absolut toate sunt elemente de conținut care leagă brandurile de consumatori.

Indiferent de specificul afacerii tale sau de proiectul la care lucrezi, cu siguranță ai nevoie de conținut. Fie că vrei să colaborezi cu un content writer sau copywriter sau vrei să devii unul, ești invitat la Cursul de Copywriting și Content Writing susținut de Cătălin Ionașcu.

Aici ai ocazia, alături de alți pasionați de marketing și comunicare la fel ca și tine, să experimentezi scrisul educativ și comercial chiar pentru organizația din care faci parte. Fie că ești angajat, antreprenor, student sau freelancer, lucrezi în marketing sau în alt domeniu care implică scrisul, ia-ți laptop-ul și vino la training!

În urma celor două zile de curs, vei dobândi experiența necesară pentru a pune bazele unei strategii de content marketing și a ști cum să scrii mesaje publicitare de impact.

Încă din anul 2014, Cursurile de Copywriting și Content Writing susținute de Cătălin Ionașcu au devenit o referință pe piața din România, având peste 50 de ediții susținute pentru aproximativ 500 de participanți.


  • De ce să vii la cursul de copywriting și content writing?

    -        Îți pui ordine în idei. Cu siguranță ești plin de idei creative pentru reclame, însă probabil nu ai o metodă de lucru clară când vine vorba să le transpui în cuvinte;

    -        Îți dezvolți gândirea strategică. Orice content marketer trebuie să gândească strategii de conținut, pentru ca textele sale să îndeplinească obiective de business.

    -        Înveți să îți cunoști audiența. Vei realiza un research și o segmentare de public țintă pentru compania din care faci parte sau pe un studiu de caz la alegere.

    -        Afli cum să scrii persuasiv. Fie că scrii textul pe site sau un banner de Google Ads, acestea trebuie să convingă audiența să recurgă la acțiune imediat.

    -        Înveți să îți adaptezi mesajul. Vom discuta despre mai multe mijloace de promovare folosite într-o campanie și cum scriem pentru fiecare dintre ele.

    -        Vei scăpa de "writer’s block". Știm că, uneori, îți e greu să începi un text și să-ți găsești inspirația. Vei scăpa de presiunea pe care o ai în fața unei foi albe.

    -        Afli noțiuni de bază de SEO. Orice content writer trebuie să fie un bun cunoscător al metodelor de optimizare pentru motoarele de căutare.

    -        Primești feedback specializat pe ceea ce scrii și ai ocazia să îți testezi mesajele și stilul, în urma feedback-ului din partea celorlalți cursanți.

    -        Afli ce rol ți se potrivește. Vom dezbate care sunt atribuțiile unui content writer și cele ale unui copywriter, ca să cunoști în detaliu ce activități desfășoară fiecare.

    -        Vei cunoaște oameni noi. Mereu la cursurile noastre se nasc noi prietenii și relații între cursanții cu interese comune. De aceea, ținem legătura și după curs.

    -        Primești suport gratuit prin email și Facebook. Vom ține legătura chiar și după curs și te vom ajuta dacă ai nevoie de un sfat sau feedback pe ceea ce scrii.

    -        Primești suportul cursului și alte materiale bonus. În afară de prezentările folosite la curs, vei primi și o serie de ebook-uri, template-uri și recomandări utile.

    -        Primești diplomă din partea Cursuri Creative care atestă formarea ta profesională în urma acestui curs. Programul este în proces de acreditare.

  • Agenda cursului

    Ziua 1: Sâmbăta

    Interval orar: 10:00 – 18:00

    Program sesiuni:

    -        Introducere în scris. După ce ne-am cunoscut, vom lua parte la un exercițiu de scriere creativă, urmat de o discuție despre metode de a scrie mai ușor, mai repede și mai bine.

    -        Copywriting vs Content Writing. Vom afla scopul fiecărui tip de scriere și cum se diferențiază cele două. Analizăm o serie de materiale, de la bannere, articole, spoturi video și newslettere.

    -        Atribuții Copywriter vs Content Writer. Vom face o paralelă între atribuțiile de zi cu zi ale unui copy și cele ale unui content. Astfel, vom afla dedesubturile acestor meserii și procesul de creație pentru fiecare.

    -        Brieful de creație. Discutăm despre componentele unui brief de creație și ce informații trebuie să știm înainte să ne apucăm de un proiect de copy sau content.

    -        Strategia de Content Marketing. Începem cu definiția content marketingului. Apoi  stabilim care sunt etapele realizării unui plan de conținut și calendar editorial și le parcurgem pe fiecare, cu aplicare pe cazurile participanților.

    -        SEO Content Writing. Vom afla ce sunt cuvintele cheie și cum să lucrăm cu ele, folosind anumite instrumente în cadrul cursului. Discutăm despre cum se realizează optimizarea unui text și câteva tehnici de SEO On-Page eficiente.

    -        Blogul: planul editorial. În urma sesiunii de SEO, am identificat o serie de cuvinte cheie pentru propriile site-uri / bloguri. Pe baza acestora, vom dezvolta un plan de articole pentru fiecare participant, în concordanță cu strategia de content marketing stabilită anterior în această zi.

    Ziua 2: Duminica

    Interval orar: 10:00 – 16:30

    Program sesiuni:

    -        Headline-ul. Începem ziua în forță cu o discuție despre titluri, subtitluri și importanța acestora în textele de vânzare.

    -        Copywriting pentru website. Vom defini etapele realizării unui text de site. În etapa de creație, discutăm despre modelul LIFT, o tehnică de copywriting aplicabilă strict pentru dezvoltarea paginilor unui site. Această sesiune include studii de caz și exerciții.

    -        Copywriting pentru landing page. Va fi o sesiune teoretică, cu discuție pe un exemplu practic. Vom defini elementele cele mai importante din componența unui landing page, cu menționarea unui set de reguli pentru creșterea conversiilor.

    -        Creare conținut pentru Facebook (organic & paid). Vom discuta despre realizarea planurilor editoriale de Facebook, cu aplicabilitate și pentru Instagram. Scriem împreună o postare pe un exemplu dat și analizăm o serie de abordări diferite pentru scrierea de Facebook Ads.

    -        Creare conținut pentru campaniile Google Ads (Display). Analizăm o serie de exemple de bannere și stabilim care sunt elementele cheie care cresc numărul de click-uri ale unei reclame Google Ads.

    -        Concluzii. Ne asigurăm că nimeni nu pleacă acasă cu informații neclare, cu întrebări fără răspuns și fără să apară în selfie-ul de final. : )

  • Cui se adresează cursul?

    Indiferent în care din ipostazele următoare te afli, acest curs este pentru tine:

    -        Ești un manager sau antreprenor care vrea să-și dezvolte abilitățile de gândire și scriere a textelor educative și/sau publicitare;

    -        Vrei să devii mai organizat în ceea ce privește comunicarea online;

    -        Ești un viitor antreprenor care vrea să creeze conținut pentru afacerea sa;

    -        Lucrezi în marketing sau vânzări și vrei să crești notorietatea și vânzările companiei din care faci parte;

    -        Ești un freelancer care vrea să-și prezinte mai bine serviciile;

    -        Cauți un loc de muncă în marketing digital;

    -        Ești membru într-o organizație, responsabil de aria de comunicare și PR;

    -        Vrei să îți schimbi cariera și să te orientezi pe copywriting și content writing, dar nu știi de unde să începi;

    -        Ești pur și simplu pasionat sau curios să înveți să scrii conținut online.

Important!

Cursul are o proporție de 30% aplicații practice. Pentru a dobândi în mod eficient cunoștințele prezentate și a avea acces la internet pentru documentare, este recomandat (nu obligatoriu) să participi cu un LAPTOP.

Durata totală a cursului este de 14 ore 30 minute, pe parcursul a două zile.

Pentru a asigura o experiență relevantă fiecărui cursant, numărul de locuri este limitat la 12.

Program curs: 

sâmbăta:  10:00-18:00

duminica: 10:00-16:30

VEZI si  Workshop intensiv de Copywriting

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

COST: 775 lei (inclus TVA)

Early bird 698 lei (inclus TVA) - daca se achizitioneaza cu minim 7 zile inainte de prima zi de curs. 

Sunt incluse:

  • Suportul de curs si alte materiale bonus oferite de trainer (ebook-uri, template-uri, resurse utile)
  • Diploma de participare eliberata de Creative Business Management
  • Feedback și îndrumare prin email din partea trainerului pentru materialele realizate de către participanți, în urma cursului
  • Acces la un grup secret de Facebook, dedicat foștilor participanți ai acestor cursuri
  • Internship si/sau posibilitate de angajare la o agentie in domeniu

Vezi AICI alte reduceri de care poți beneficia. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INSCRIERE LA CURS

Te poti inscrie accesand butonul verde   INSCRIE-TE!   din aceasta pagina (dreapta sus), la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TESTIMONIALE

"De vreun an, am inceput sa caut online (dar si offline) materiale despre SEO, content marketing, persuasive writing - pratic, tot ce tine de meseria celor care lucreaza cu (si mai ales, vand prin) cuvinte. Mediul online nu mi-a fost de mare ajutor, mai ales ca nici nu stiam exact de caut - termeni specifici (cum ar fi termeni de publicitate). Cursul prezentat de Catalin mi-a depasit asteptarile si, cel mai important, mi-a dat o directie. Am primit o multime de informatii in cele doua zile de curs. Am plecat de acolo cu materiale foarte bine structurate. Cursul a fost unul interactiv iar Catalin a stiut cum sa capteze si sa mentina atentia celor din sala. Celor care se gandesc sa participe la acest curs - sa stiti ca merita!" Manuela Dumitrascu

"Cel mai bun profesor nu este cel de la facultate ci acela care si-a dobandit experienta lucrand intr-un anumit domeniu. Catalin Ionascu este exemplu de profesor pe care mi l-as fi dorit ca student. In doua zile  mi-a spus lucruri cu adevarat utile despre ceea ce imi voi dori sa fac intr-o agentie de publicitate. Deci cine doreste sa faca acest curs o va lua cu siguranta pe drumul cel bun spre o cariera in copywriting sau content writing (sau chiar ambele:)." Mihai Georgescu


"Cursul de online content writing sustinut de Catalin m-a ajutat sa inteleg care sunt posibilitatile pentru dezvoltarea ideii mele de afacere. Cunostintele mele privind mediul online erau aproape zero si orbecaiam efectiv printre cuvinte si concepte fara sa le pot structura sau pune cap ca cap. Asta si pentru ca experienta mea profesionala a fost doar in mediul offline.
La terminarea cursului am reusit sa fac un plan de actiune si sa structurez o strategie. De asemenea am inceput sa inteleg ca a scrie content este un lucru un beneficiul tututor si o activitate placuta si nu doar o forma de manipulare, asa cum imi era teama inainte. Si acest lucru i se datoreaza lui Catalin care prezinta lucrurile intr-o maniera clara si fireasca si are multe exemple care sa linisteasca si cea mai ingrijorata minte. Practic, acest curs m-a ajutat sa inteleg si sa ma apropii de lucrul de care imi era cel mai teama:) - nebuloasa mediului online. Multumesc, Catalin, si recomand cursul tau cu caldura!
" Irina Goldstein

„Cursul lui Catalin nu a fost un curs oarecare ci o structura ce mi s-a asezat foarte bine in minte. De fapt, mi-a facut ordine in toate informatiile pe care le invatasem pana atunci. Catalin nu vorbeste doar despre scris ci vorbeste si despre instrumente si impartaseste multe din experienta lui. Asta e minunat! Asta spune multe despre un om. Iar omul Catalin este… stiti ce? Mai bine mergeti sa il cunoasteti personal! Merita!” Cristina Ivan

„Un curs bine structurat, cu informatie bogata si foarte utila. Catalin are solutie pentru orice intrebare, este omul potrivit de la care sa afli cele mai noi lucruri in domeniu. A stiut ca ne mentina interesul la cote maxime pe parcursul intregului curs. Multumim!” Liliana Ștefan

„Cătălin Ionaşcu este în primul rând un trainer care pune suflet, iar în cele două zile am avut timp să înţeleg că îi pasă de cei pe care îi învaţă şi îi pasă de ce îi învaţă. A încercat permanent să vină cu cât mai multe cunoştinţe şi exemple pentru cursanţii săi şi noi am fost bucuroşi. Nu vă mai spun că în permanenţă ne-a verificat şi împins de la spate astfel încât copy-urile noastre să fie “the top knotch”, la fel s-a întâmplat şi cu analiza audienţei şi ad-urile pentru Google şi Facebook. Mulţumesc, Cătălin!” Bogdan Anghelache

„A fost un training foarte util în urma căruia am învăţat multe lucruri noi din domeniul copywriting-ului. Sunt convinsă că îmi va fi mult mai uşor de acum să îmi îndeplinesc task-urile ce ţin de Social Media şi, implicit, de copywriting. Nu în ultimul rând, aş vrea să îl felicit pe Cătălin – un trainer foarte bun şi foarte bine informat! “ Sorana Racu

„Daca aş fi făcut acest curs in urma cu un an sau doi, acum probabil as fi lucrat si chiar as fi devenit expert in vanzari, marketing sau copywriting, pentru ca despre asta e vorba. Am invatat cum se scrie un text care inspira, atrage, creaza emotie, vinde. Mi-a plăcut faptul că informatia a fost completata de exercitii practice si interactive. Si am mai invatat un lucru: daca vrei sa fii bun, invata de la cei mai buni. Merci Catalin!”  George Călin Costea

Au fost două zile pline, cu multe informații utile, exerciții, sugestii și recomandări de bună practică. Experiența trainerului este evidentă și a fost foarte deschis să ne ofere sfaturile sale. Mă bucur că a existat inițiativa acestui curs.” Georgiana Manea

Consider ca acest curs va constitui o piatră la temelia formării mele profesionale și personale! Daniela Enescu

„Un curs interactiv, foarte bine structurat, cu exerciţii practice şi exemple utile. M-a ajutat să mă organizez mai bine şi să modelez cuvintele într-un mod conştient. Mulţumesc, Cătălin Ionaşcu.” Iulia Pardău

„Un curs condensat, dar usor de urmarit. Ideile si notiunile sunt practice si pot fi aplicate chiar de a doua zi. In plus, interactiunea cu echipa formata si raspunsul trainerului la intrebarile punctuale au ajutat la fixarea informatiilor. Am invatat cum sa scriem pentru oameni sustinad in acelasi timp business-ul pe care il avem.” Mădălina Gheorghiță

„Cele doua zile de curs mi-au confirmat ca omul profesional nu poate exista fara cel “personal”, indiferent de domeniul de activitate in care activam, indiferent ca aspiram la un business propriu sau suntem angajatii unei companii. Recomand cu mare drag acest curs si, implicit pe Catalin care a reusit prin implicarea teoretica si practica a conceptelor de marketing sa lumineze un orizont in plin ascensiune. “Scrieti, baieti, orice numai scrieti!”, cum ne-a indemnat inca din primele randuri ale cursului si cum inca rasuna clar, dupa aceste zile petrecute la curs.” Alexandra Cristea

„A fost un curs reusit, foarte interactiv si cu multe exemple practice, inclusiv cu raspunsuri la toate intrebarile noastre venite pe parcurs. Suportul este foarte cuprinzator, iti multumim pentru toate informatiile pe care ni le-ai impartasit si pastram legatura pe viitor! De asemenea, iti multumim pentru pasiunea cu care ai sustinut cursul si pentru rabdarea acordata fiecarui subiect.” Anda Bălan

„Cu ajutorul acestui curs am înțeles, mai bine, meseria de copywriter și ce presupune aceasta. Am învățat practic pe ce drum ar trebui să merg și cum mă pot orienta, astfel încât să pot face o treabă cât mai bună și eficientă.” Andrei Cojocaru

"Am cunoscut oameni din domenii diferite de la care am avut ce sa învăț. Iar informatiile primite de la Cătălin au fost cele de care aveam nevoie. Mulțumesc!" Pricop Ani

„Pentru mine, participarea la acest curs reprezintă un pas foarte important pentru dezvoltarea mea. Am obţinut informaţia pe care o aşteptam şi de care aveam nevoie şi nu regret că am decis să mă înscriu. Până să particip la cursul susţinut de Cătălin, nu aveam curajul de a vorbi şi de a-mi prezenta ideile în mod direct. Datorită lui şi cursului pe care l-am urmat, pot afirma că am învăţat nu numai că este momentul să am mai multă încredere în mine şi în ceea ce pot să fac, ci şi cum să fac acest lucru corect. Prin intermediul acestui curs, am avut şansa să cunosc oameni deosebiţi, alături de care am simţit că formez o echipă în adevăratul sens al cuvântului şi din experinţa cărora am avut de învățat. Recomand cu drag acest curs tuturor persoanelor ce iubesc a scrie şi doresc să se afirme în acest fel! Cătălin este un om foarte bine pregătit, capabil să atragă atenţia, deschis şi răbdător în a transmite exact mesajul propus şi în a-şi prezenta cu drag experienţa acumulată." Angela Perdichi

                                                                                                                                                      @ Catalin Ionascu