850 lei
700 lei
850 lei
700 lei

Despre curs

Vrei să înveți cum să îți promovezi singur afacerea sau să începi o carieră în marketing? Acesta este cursul care îți va oferi bazele cunoștințelor de care ai nevoie să mergi mai departe. Timp de două zile, vei învăța alături de trainerul tău cum să faci o strategie de marketing digital dar și cum să o implementezi. La finalul cursului vei avea propriul tău proiect de marketing digital, realizat împreună cu un specialist, pe care vei putea să îl implementezi imediat. 

Cursul de marketing digital, susținut de Cursuri Creative a fost lansat în anul 2010. Timp de 11 ani, peste 900 de participanți au învățat strategiile de marketing și le-au aplicat în activitatea lor. 

De ce să participi acest curs?

  • Pentru că este singurul curs în urma căruia vei putea obține un certificat ECDL Marketing Digital, recunoscut în 100 de țări
  • Vei obține, fără costuri suplimentare, o diplomă de "Competențe digitale", acreditată MMSS (Ministerul Muncii și Solidarității Sociale) și recunoscută în toate țările Uniunii Europene 
  • Dacă ai întrebări sau te-ai lovit de probleme în implementarea strategiilor tale, vei afla soluția de la trainerul tău
  • Vei avea explicații ușoare, pas cu pas, care te vor ajuta să alegi cea mai bună strategie pentru tine
  • Acest curs îți este dedicat. Nu vei asista la o prezentare a unui expert, ci vei lucra împreună cu el pentru a rezolva problemele pe care le-ai întâmpinat. Personalizarea prezentării în funcție de nivelul de pregătire al participantului este unul din avantajele participării la acest training. 

Acest curs interactiv, susținut de un specialist în marketing online, te va învăța să utilizezi cele mai eficiente canale de comunicare online: motoare de căutare, rețele sociale, site-uri de comunicate, de articole, bloguri sau newslettere. Cursul este orientat către explicarea instrumentelor de promovare ce pot fi aplicate oricărui tip de website.

Cum se desfășoară cursul de marketing digital?

  • Trainerul îți explică noțiunile teoretice și îți dă un exemplu din activitatea sa, pentru ca tu să înțelegi mai bine cum funcționează modelul prezentat
  • După fiecare modul teoretic, tu vei aplica în propriul proiect lucrurile învățate
  • La finalul cursului, tu vei ști să aplici ce ai învățat iar dacă nu ai înțeles ceva pe parcurs, poți pune oricâte întrebări vrei. Trainerul devine un consilier pentru tine, un partener alături de care vei reuși să creezi o strategie și să o aplici imediat.

Ce include taxa de participare?

  • Accesul la curs pe baza unui link de ZOOM
  • Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului
  • Suportul de curs şi materialele aferente, în format electronic
  • Diploma de participare eliberată de Cursuri Creative
  • Susținerea examenului şi certificatul de absolvire MMSS
  • O sesiune de feedback prin email, opțională pentru fiecare cursant, în vederea aplicării tehnicilor învățare la curs şi rezolvarea problemelor întâmpinate pe parcurs
  • Simulare examen ECDL, pentru cei ce doresc finalizarea cursului cu acreditarea ECDL. 
  • Posibilitatea de a participa la un examen în urma căruia se poate obține certificarea internațională ECDL.

In acest moment, cursul este programat astfel:

23 - 24 martie

sau

13 - 14 aprilie 

sau 

11 - 12 mai

sau 

15 - 16 iunie

Cursul de marketing digital are un format dinamic, creat pentru cei care vor să învețe rapid și eficient noțiunile de bază în acest domeniu. Programul se desfășoară în weekend și are o durată de 2 zile: sâmbăta şi duminică între orele 09:00-15:00.

In acest moment, cursul este programat astfel:

23 - 24 martie

sau

13 - 14 aprilie 

sau 

11 - 12 mai

sau 

15 - 16 iunie

1. Concepte cheie în marketing-ul digital

  1. Tehnici şi instrumente de marketing digital
  2. Care sunt obiectivele în marketing-ul digital
  3. Care sunt avantajele şi dezavantajele marketing-ului digital

2. Planificare

  • Care sunt consideraţiile privind strategia de marketing digital
  • Care sunt consideraţiile privind design-ul
  • Marketing de conținut

3. Opțiuni de prezență web

  1. Soluții de prezență web
  2. Crearea unei prezențe web
  3. Sisteme de management al conținutului

4. Considerații website

  1. Structura unui website
  2. Design-ul unui website
  3. Conţinutul unui website
  4. Promovarea unui website
  5. Cum construim o strategie de link building

5. Optimizare pentru motoare de căutare (SEO)

  1. Prezentare generală SEO
  2. Cuvinte cheie pentru SEO
  3. Diacritice sau nu?

6. Considerații marketing rețele sociale

  1. Platformele de Social Media
  2. Campanii de marketing în Social Media

7. Conturi social media

  1. Tipuri de profile pe Rețelele Sociale
  2. Crearea unui profil de Social Media de Afaceri
  3. Editarea unui profil Social Media de Business

8. Utilizare social media

  1. Acțiuni de Social Media
  2. Crearea unei postări
  3. Crearea unei oferte
  4. Crearea unui eveniment

9. Servicii de gestionare a rețelelor sociale

  1. Postări programate
  2. Prescurtări URL

10. Interacțiunea social media, generarea de clienți potențiali și vânzări

  1. Comentarii și notificări
  2. Apeluri la acțiune

11. Publicitate online

  1. Prezentare generală
  2. Platforme de marketing pe motoare de căutare (SEM)
  3. Google AD
  4. Keyword Tools
  5. Q&A
  6. Reguli de respectat în redactarea anunțurilor Google AdWords
  7. Cum funcţionează SEM?
  8. Platforme de publicitate online
  9. Publicitate Social Media

12. E-mail marketing

  1. Platforme de marketing prin e-mail
  2. De ce A/B Testing?
  3. Ce poți testa într-o campanie de e-mail marketing?
  4. Bune practice de alegere eșantioane pentru test

13. Marketing mobil

  1. Prezentare generală
  2. Considerații de marketing mobil

14. Analize web

  1. Prezentare generală
  2. Utilizarea analytics
  3. Google Search Console

15. Statistici Social Media

  1. Utilizarea statisticilor Social Media

16. Analize e-mail marketing

  1. Prezentare generală
  2. Utilizarea analizelor de e-mail marketing

17. Analize publicitate online

  1. Prezentare generală analize publicitate online
  2. Utilizarea analizelor de publicitate online

18. Trenduri în marketing online 

19. Instrumente necesare în activitatea de marketing

Cursul se adresează tuturor celor care îşi doresc o carieră în digital marketing sau care vor să înveţe cum să îşi promoveze afacerea online. 

ACREDITARE MMSS pentru Competențe cheie – "Competențe digitale, inclusiv de siguranță pe internet și securitate cibernetică".

În urma participării la cursul de marketing digital, toți participanții sunt invitați să susțină, gratuit, examenul pentru obținerea unui certificat de absolvire acreditat de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale si Ministerul Educației pentru Competențe cheie – "Competențe digitale, inclusiv de siguranță pe internet și securitate cibernetică"., durata 32 ore. 

Examenul constă într-o proba scrisă, de tip test grilă, și o proba practică: prezentarea unui proiect individual pe baza cunoștințelor acumulate la curs.

Nivelul studiilor obligatoriu pentru accesul la examenul de acreditare MMSS este învățământ general obligatoriu (zece clase).

Documentele necesare obligatorii pentru înscriere la examen sunt: 

  • copie buletin/ CI, 
  • copie certificat de naştere, 
  • copie ultima diplomă de studii, 
  • copie certificat de căsătorie (dacă s-a schimbat numele).

Examenul se programează în funcție de persoanele înscrise, cu o grupă de minim 7 participanți. 

ACREDITARE ECDL - Examenul ECDL nu este inclus în preţul cursului. 

ECDL (European Computer Driving Licence) este cel mai răspândit program de certificare a competențelor digitale recunoscut la nivel internaţional și numără până în prezent peste 15 milioane de persoane înregistrate.  

Certificatul ECDL este recunoscut in peste 100 de țări. 

La examenele ECDL poate participa ORICINE, indiferent de vârstă și pregătire. 

Permisul ECDL obținut este valabil pe o perioadă nedeterminată, competențele digitale fiind certificate pe viaţă.

• vei învăța cum să îți plasezi site-ul pe primele poziții pe motoarele de căutare 

• vei învăța cum să îți setezi singur mesajele pentru o campanie de Google Adwords 

• vei învăța cum să îți adaptezi mesajele la fiecare platformă de socializare și cum să îți planifici lunar o strategie de comunicare pe Social Media 

• vei învăța cum să crești de la zero, un blog, un site de prezentare sau un magazin online, astfel încât să aibă cât mai multă vizibilitate și să capete notorietate 

• vei învăța cum poți contribui la promovarea site-ului tău prin transmiterea de comunicate de presă, realizarea de articole și obținerea de parteneriate cu alte bloguri din domeniu 

• vei ști să realizezi o strategie de marketing digital adaptată tipului tău de business  

Te-ai străduit mai mult de o singură dată să setezi un cont de Facebook Ads sau Google Ads? Ți-ai pierdut busola încercând să setezi o campanie de email marketing și nu știi exact de unde să începi? 

Orele consumate pentru a învăța singur, din tutoriale sau articole de pe net, pot fi folosite diferit, cu rezultate mult mai bune. Acum poți avea un specialist care să te îndrume în implementarea strategiilor de marketing digital și să îți arate care sunt pașii necesari pentru a configura conturile sau a le îmbunătăți performanțele. 

Ionuț Stroea, trainerul cursului de marketing digital, îți va răspunde la întrebările tale în domeniu și te va ajuta să implementezi cu mai multă ușurință strategiile pentru creșterea unui site. Înainte de sesiunea programată, trainerul se va familiariza cu tema proiectului tău pentru a-ți putea oferi sugestii relevante pentru proiect.

Costul modulului – 350 lei /2 ore de curs individual de marketing digital.  

Trimite-ne solicitarea ta cu lucrurile pe care vrei să le înveți pe adresa cursuri@cbmanagement.ro și noi îți programăm întâlnirea cu trainerul în maxim 48 de ore. Detalii la telefon 0743 183 353.

Avantaje
Durata curs: 12 ore
Live online
Acreditat MMSS, ME si ECDL
Economisește 150 lei
E-book Gratuit
Ghid promovare afaceri mici
E-book Gratuit
Paşi creare magazin online
Ghid care te ajuta să faci primii paşi pentru crearea unui magazin online.
Urmatoarele sesiuni
Trainer
Cum se desfasoara cursul
Acum poti face plata si in rate!

Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.

Poți obține o reducere 10% dacă:
  • Ai urmat un curs la noi
  • Cumperi un pachet de două cursuri
  • Un prieten se înscrie la recomandarea ta

Mă înscriu
Poți obține o reducere de 25% dacă:
  • Achiziționezi 5 cursuri
  • Înscrii un grup de 5 persoane la același curs

Mă înscriu

Articole Recomandate

Descoperă secretele marketingului digital intergenerațional și strategii pentru dezvoltarea unui brand de succes adaptat nevoilor variate ale consumatorilor. Află cum să îți adaptezi mesajele la schimbările dinamice ale pieței și să atragi o audiență diversă, valorificând cele mai recente tendințe și tehnici.
Descoperiți adevărul din spatele celor mai populare mituri din marketingul pe rețelele sociale în acest articol esențial. Experții noștri în marketing digital vă oferă sfaturi practice și strategii eficiente pentru a evita capcanele frecvente și pentru a maximiza succesul online. Aflați cum să alegeți platformele potrivite, importanța conținutului de calitate și echilibrul dintre creșterea organică și reclamele plătite. Transformați modul în care
Află strategiile esențiale pentru a-ți dezvolta și fideliza comunitatea pe platformele de socializare. Descoperă cum să creezi conținut captivant și să atragi urmăritori pe social media.
Rezervă-ți un loc la curs prin apăsarea butonului de înscriere, prin e-mail la adresa: office@cursuri-creative.ro sau sunând la 0743.183.353.