Strategii practice de PR

Strategii practice de PR

Informatii Curs

  • Sâmbătă, 28 noiembrie, 2020 - Duminică, 29 noiembrie, 2020
  • LIVE online  vezi harta
  • 780 lei (TVA zero) LIVE 600 lei

  • 10:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54

Inscrierile sunt deschise, cursul se va sustine in momentul formarii unei grupe minime.

Se poate rezerva un loc prin plata unui avans de 200 lei. 

..................................................................................................................

STRATEGII PRACTICE DE PR 

„Daca as mai avea un singur dolar in bugetul de marketing, l-as cheltui pe PR.” (Bill Gates).

Vrei sa găsești soluțiile cele mai bune pentru promovarea produselor sau serviciilor unei organizații? La cursul de relații publice vei învăța cum să faci o strategie care să îți ofere vizibilitatea de care ai nevoie, fără investiții mari în publicitate.

Vino să afli ce este PR-ul, care sunt elementele de bază ale unei industrii în permanentă schimbare și ce diferențiază relațiile publice de alte domenii, cu care este adesea confundat.  Cursul te învață tehnicile de baza pentru a promova eficient un produs sau o companie, dar si instrumentele necesare pentru a integra ideile creative într-o campanie de PR cu rezultate vizibile.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 CUI SE ADRESEAZĂ? 

  • Persoanelor care doresc să înceapă o carieră în PR
  • Antreprenorilor care vor să seteze bugete realiste pentru promovare 
  • Specialiștilor de marketing care doresc o extindere a competențelor în comunicare
  • Brand managerilor care vor să înțeleagă metodele de comunicare strategică
  • Persoanelor care lucrează în asociații și ONG-uri și vor să comunice eficient cu stakeholderii lor

 OBIECTIVELE CURSULUI 

Cursul își propune să ofere suport în identificarea etapelor necesare pentru derularea unei campanii de relații publice și să creeze un spațiu în care cursanții să dezvolte propriile idei. Participanții vor avea posibilitatea să cunoască și să înțeleagă modalitatea implementare a unei campanii folosind toate canalele online și offline: comunicarea cu presa, social media, organizarea de evenimente, influencer marketing.  

STRUCTURA CURSULUI

 1. Cum construim o campanie de PR?  

- Construirea mesajelor campaniei - Care sunt mesajele pe care vrem să le transmitem?

-  Comunicarea emoțională - Produsul nostru poate fi comunicat rațional sau emoțional? 

- Crearea unei identități vizuale a campaniei. 

- Cum ne raportăm la concurență și cum identificăm elementele care ne diferențiază

- Cât de important este DE CE-ul organizației, misiunea (statement-ul) acesteia. 

- Ce promitem publicului?  

 2. Planificarea campaniei de relații publice: 

- Tipuri de campanii și activări 

- Explicarea noțiunilor specifice (PR stunt, PR blitz, CSR) 

- Setarea planului de campanie și a obiectivelor

- Termene de execuție.

-  Realizarea planului de comunicare.

 5.  Cui comunicăm? 

- Cum stabilim publicul țintă. Metode de cercetare.

- Definirea unui buyer persoana  

 6.  Campaniile de PR online 

- Realizarea unui brief de campanie

- Cum alegi bloggerii și influencerii potriviți pentru campania ta?

- Declinări în social media. Care sunt rețelele sociale potrivite pentru clienții tăi?

- Instrumente conexe în campaniile de PR online: SEO, advertoriale, link building.

 7. Comunicarea cu mass-media: 

- Cum construim o bază de date cu jurnaliști. 

- Cum stabilim un media-plan. 

- Cum stabilim parteneriate media. 

8. Bugetul: 

- Cum construim/calculam bugetul de comunicare. 

9. Criterii de evaluare a rezultatelor campaniei de promovare: 

- Care sunt instrumentele de evaluare a unei campanii de relații publice? 

- Diferența intre măsurătorile online și cele offline. 

- Indici de performantă ai campaniilor. 


 BENEFICII 

• Vei învăța cum să stabilești obiectivele unei campanii de relații publice. 

• Vei ști cum să alegi tacticile ce stau la baza campaniilor de relații publice. 

• Vei învăța cum să utilizezi canalele media potrivite. 

• Vei ști cum să iți stabilești bugetul de PR. 

• Vei învăța cum să scrii și să transmiți un comunicat de presă.

• Vei învăța cum să realizezi o monitorizare de presă și un raport de evaluare a campaniei. 

• Vei afla cum să eviți clișeele și cum să compensezi lipsa unor bugete mari prin creativitate.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

COSTCostul formarii de persoana este de 780 lei*. 

PARTICIPARE CURS TRANSMIS LIVE 600 LEI*

*Pentru companiile platitoare de TVA se adauga TVA.

Sunt incluse: 

• Suportul de curs si materialele necesare 

• Diploma de participare eliberata de Cursuri Creative 

 Susținerea examenului si certificatul de absolvire ANC*

 O sesiune de feedback prin email, opțională pentru fiecare cursant, în vederea aplicării tehnicilor învățare la curs și rezolvarea problemelor întâmpinate pe parcurs.

PACHET ACREDITARE:

Pentru participarea la cursurile Marketing Digital, Strategii practice de PR și vanzăriincluse in programul de acreditare pe Competente Antreprenoriale se aplica o reducere de 15% din taxa de participare cumulata.

*ACREDITARE Ministerul Educatiei:

In urma participării la toate cele trei cursuri -  Marketing Digital, Strategii practice de PR si Vânzări - persoanele doritoare pot susține examenul pentru obținerea unui certificat de absolvire acreditat de Ministerul Educației pe COMPETENTE ANTREPRENORIALE

Examenul constă într-o proba scrisa de tip test grilă (cu întrebări din toate cele 3 cursuri) și o probă practică: prezentarea unui proiect individual pe baza cunoștințelor acumulate la cursuri.

Nivelul studiilor obligatoriu pentru accesul la examenul de acreditare ANC este LICEAL.

Documentele necesare obligatorii pentru înscriere la examen sunt: copie buletin/ CI, copie certificat de naştere, copie diplomă de studii, copie certificat de căsătorie (dacă s-a schimbat numele).

Examenul se programează în funcție de persoanele înscrise, numai cu o grupa minimă de 7 participanți. 

Vezi AICI reducerile de care poți beneficia. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INSCRIERE LA CURS

Te poti inscrie accesand butonul verde   INSCRIE-TE!   din aceasta pagina (dreapta sus), la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TESTIMONIALE:

"Acest curs m-a ajutat sa evaluez altfel lucrurile in ceea ce priveste o campanie de PR, ce inseamna si cum trebuie gandita."

"Am inteles foarte bine ce trebuie sa faca un PR si care sunt cerintele pe care ar trebui sa le aiba un client."

"Am invatat pe parcursul acestui curs mult mai multe decat intr-un an de studiu!! Iti largeste orizontul!" 

"Discutiile interactive, atmosfera calda si prietenoasa! Oricand voi reveni cu drag!", Cristina Ivan, Bocris

"Sunt foarte multumita de informatiile aflate la curs!" Cristina Stavarachi

"Cursul este interesant, iar informatiile relevante. Acest curspractic si aplicat ce presupune implicarea cursantilor mi se pare cea mai potrivita abordare!" Roxana Necula

                                                                                                                                                                     @ Bianca Preda 


50 de REGULI SIMPLE in PR care te vor ajuta sa depasesti situatiile dificile

Intr-o abordare informala a domeniului, Bianca Preda ancoreaza principiile sale de lucru intr-un ghid care se vrea a fi un punct de plecare pentru cei care vor sa comunice mai bine.


GHID de PROMOVARE ONLINE pentru AFACERI MICI

Acest ghid, realizat de trainerii Cursuri Creative, te va ajuta să descoperi în ce măsură grafica unui website, conținutul, strategia SEO și cea de email marketing, precum și platformele sociale îți pot crește semnificativ vizibilitatea, vânzările și te pot ajuta să fidelizezi clienții. Pe lângă un plan bine pus la punct, experții Cursuri Creative îți împărtășesc câteva secrete care te vor ajuta să-ți propulsezi afacerea în mediul online. Strategiile de marketing online sunt piatra de temelie a promovării, iar website-ul și blogul companiei reprezintă primii pași în stabilirea unei prezențe puternice pentru un business la început de drum. Cele două instrumente importante te ajută să-ți construiești credibilitatea și oferă clienților informații despre produsele și serviciile afacerii tale.