Social Media Optimization

Social Media Optimization

Informatii Curs

  • Sâmbătă, 14 noiembrie, 2020 - Duminică, 15 noiembrie, 2020
  • LIVE online  vezi harta
  • 780 lei LIVE 600 lei

  • 10:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54


SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION

Într-o lume digitală prezenţa unui brand în Social Media este necesară. Social Media este metoda cea mai simplă de a crea o comunitate fidelă, de a comunica eficient si rapid. Întrebarea pe care o primesc des este "De unde ştiu ce platformă de Social Media este potrivită pentru business-ul meu?" Cursul de Social Media trece prin cele mai importante platforme de Social Media pentru ca tu sa înţelegi cum se integrează toate într-o strategie, dar şi care sunt platformele cu audienţele relevante ţie.

CUI SE ADRESEAZA? Ție.

Cursul este pentru tine dacă îţi doreşti să înţelegi cum funcţionează Social Media, dacă vrei să lucrezi în domeniu sau ai deja un business de care vrei să te ocupi. Cursul se adresează celor care vor să descopere strategii de promovare, celor care vor să îşi imbunătăţească relaţia cu agenţia de marketing sau specialistul care se ocupă de promovare sau pur şi simplu vrea să fie în pas cu lumea digitală.

DE CE SA PARTICIPI LA ACEST CURS?

Cursul este structurat pentru a primi informaţiile gradual, de la optimizarea conturilor de Social Media pană la crearea campaniilor PPC in Business Manager.

  • Vei înţelege importanţa fiecărei platforme de Social Media, cum funcţionează algoritmii în spatele platformelor, cum faci un plan de promovare în Social Media
  • Vei învăţa cum să setezi audienţele potrivite şi vom parcurge toate tipurile de audienţe
  • Vei descoperi o nouă modalitate de Content Marketing în Social Media şi vei înţelege că tu nu contezi, ci audienţa ta
  • Vei afla strategii de Social Media, cum optimizăm campaniile PPC, pe ce cheltuim banii şi cum mixezi toate cunoştinţelele pentru a obţine rezultatele dorite

STRUCTURA CURSULUI
Cursul se desfaşoară pe parcursul a 2 zile, 7 ore/zi, şi conţine informaţii practice din experienţa trainerului. Fiecare informaţie este susţinută de studii de caz şi exemple concrete.
1.    Introducere in Social Media
  • Care sunt aşteptările tale de la acest curs?
  • De ce este social media o strategie importantă
  • Social Media Tools: cum lucrezi eficient

2.    Optimizarea profilelor de Social Media

  • Cele mai bune practici pentru optimizarea profilelor de social media
  • Optimizarea paginii de Facebook în funcţie de domeniu
  • Cum optimizăm pagina de LinkedIn de companie
  • Optimizarea profilului de Instagram
  • Optimizarea profilului de YouTube
3.    Strategia de Social Media
  • Ce este o strategie de social media
  • Setarea obiectivelor strategice pentru campaniile PPC
  • Cum faci un audit şi o analiză a competitorilor
  • Cum defineşti audienţa potrivită domeniului tau
  • Ce buget investeşti şi căt durează perioada de testare
  • Tactici pe care le integrezi în strategia de Social Media
4.    Content Marketing in Social Media
  • Crearea conţinutului pentru social media
  • Realizarea unei strategii de content pentru social media
  • Cele mai bune practici pentru distribuirea conţinutului 
  • Cele mai bune practici pentru conţinut video
5.    Facebook
  • Crearea structurii campaniilor PPC
  • Setarea obiectivelor campaniei PPC
  • Implementarea campaniei PPC
  • Care sunt elementele unei reclame perfecte pe Facebook
  • Cum implementezi Facebook Pixel
6.    Instagram
- Cum şi când postezi pe Instagram
- Cum alegi descrierile si hashtag-urile pentru postări
- Cum creşti numărul de followers
- 5 metode de a converti followerii de pe Instagram în vânzari
- Implementarea campaniilor PPC pe Instagram prin Facebook
- Targetarea si optimizarea campaniilor pe Instagram
- Instagram Analytics
7.    LinkedIn
- Crearea unei pagini de companie de LinkedIn
- 7 metode de a imbunătăţi pagina de companie
- Cum te ajută grupurile pe LinkedIn
- Structura campaniilor pe LinkedIn şi targetarea acestora
- Setarea campaniilor pe LinkedIn
8.  YouTube
- 9 paşi pentru optimizarea SEO a canalului de YouTube
- Setarea campaniilor video prin Google Ads     
- Tipuri de audienţă şi targetare în Google Ads
- Raportare şi analiză YouTube
9.  Google My Business
  • Optimizarea contului de Google Business
  • Cum creşti numărul de review-uri
  • Tipuri de postări pe Google+ care te ajută in SEO
10.   Cum construieşti o comunitate fidelă
  • Strategii fundamentale pentru construirea unei comunităţi
  • Creşterea si valorificarea audienţei din social media
  • Colaborarea cu influencerii
  • Cele mai bune practici pentru creşterea comunităţii pentru canalele social media

-------------------------------------------------------------------------

DURATA:  14 ore.

Sâmbătă : 10:00-17:00
Duminică: 10:00-17:00

La acest curs este RECOMANDAT să veniţi cu laptop. 

-------------------------------------------------------------------------

COST:  Taxa de participare este de 780 lei*  
PARTICIPARE CURS TRANSMIS LIVE 600 LEI*
*Pentru companiile platitoare de TVA se adauga TVA.
Sunt incluse: 
    Accesul la curs (participarea la exerciţiile practice şi dezbaterile din cadrul acestuia, îndrumarea trainerului pe tot parcursul trainingului)
•    Suportul de curs şi materialele aferente, în format electronic
•    Diploma de participare eliberată de Creative Business Management

Vezi AICI reducerile de care poţi beneficia. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PACHET ACREDITARE ANC :

Pentru participarea la cursurile Marketing Digital şi Social Media Optimization, incluse în programul de acreditare pe Competenţe Antreprenoriale: 

- se aplică o reducere în cazul în care sunt achiziţionate la pachet cele doua cursuri LIVE 1100 lei de la 1560 lei*

Vezi AICI  şi alte reduceri de care poţi beneficia. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*ACREDITARE Ministerul Educaţiei

În urma participării la cursurile Marketing Digital şi Social Media Optimization, incluse în programul de acreditare pe Competenţe Antreprenoriale, persoanele doritoare pot susţine examenul pentru obţinerea unui certificat de absolvire acreditat de Ministerul Educaţiei pe COMPETENŢE ANTREPRENORIALE

Examenul constă într-o probă scrisă de tip test grilă (cu întrebări din cele 2 cursuri) şi o probă practicăprezentarea unui proiect individual pe baza cunoştinţelor acumulate la cursuri.

Nivelul studiilor obligatoriu pentru accesul la examenul de acreditare ANC este LICEAL.

Documentele necesare obligatorii pentru înscriere la examen sunt: 

·        copie buletin/ CI, 

·        copie certificat de naştere, 

·        copie ultima diplomă de studii, 

·        copie certificat de căsătorie (dacă s-a schimbat numele).

Examenul se programează în funcţie de persoanele înscrise, numai cu o grupă minimă de 7 participanţi. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ÎNSCRIERE LA CURS

Te poţi înscrie accesând butonul verde   ÎNSCRIE-TE!   din această pagină (dreapta sus), la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com.

TESTIMONIALE

”Alexandra a fost super, mai mult decât conținutul teoretic, m-au ajutat foarte mult exemplele din activitatea ei profesională. Jovială, deschisă, răbdătoare, cu know-how mult – abilitățile unui trainer ideal”. Raluca Bobocea

”Excelent. Am primit multă informație, voi avea nevoie de multă practică. Mulțumesc!” Magda Câmpeanu

”Mulțumesc foarte mult! Informație extrem de complexă, compactă și redată foarte bine!” Cristina Burca

”Un curs bine structurat cu multă informație”. Cristian Lupu

 

GHID de PROMOVARE ONLINE pentru AFACERI MICI

Acest ghid, realizat de trainerii Cursuri Creative, te va ajuta să descoperi în ce măsură grafica unui website, conținutul, strategia SEO și cea de email marketing, precum și platformele sociale îți pot crește semnificativ vizibilitatea, vânzările și te pot ajuta să fidelizezi clienții. Pe lângă un plan bine pus la punct, experții Cursuri Creative îți împărtășesc câteva secrete care te vor ajuta să-ți propulsezi afacerea în mediul online. Strategiile de marketing online sunt piatra de temelie a promovării, iar website-ul și blogul companiei reprezintă primii pași în stabilirea unei prezențe puternice pentru un business la început de drum. Cele două instrumente importante te ajută să-ți construiești credibilitatea și oferă clienților informații despre produsele și serviciile afacerii tale.