Comunitatea amazon-seller.ro a realizat in ultimul an vanzari de 2 milioane de USD

Comunitatea amazon-seller.ro promoveaza un nou model de business: vanzarile de produse fizice pe Amazon. In ultimul an aceasta a avut vanzari de peste 2 milioane de USD. Fondat in august 2016 de catre Sergiu Nichitean, site-ul este centrat in jurul newsletter-ului care a strans deja peste 5000 de abonati, cu o crestere constanta de aproximativ 10 abonati zilnic. Pe langa acesta, amazon-seller.ro gazduieste si o platforma interactiva de intrebari si raspunsuri, numita ASR Exchange.

Sergiu Nichitean a inceput sa listeze primele produse pe Amazon.com in 2014, iar de atunci continua sa isi dezvolte afacerea pe Amazon si isi indruma comunitatea pentru a reusi in acest domeniu. A inceput cu produse fabricate in Romania, iar in martie anul trecut a lansat primul produs fabricat in China. In 2017 a avut un volum de vanzari de aproape 150 000 de USD.

Pentru comunitatea sa si nu numai, Sergiu lanseaza pe 24-25 martie impreuna cu Creative Business Management cursul Amazon Business Boost. Participantii la acest curs vor avea posibilitea de a afla direct de la trainer care sunt oportunitatile testate de el in acest business si vor invata pasii inceperii unei astfel de afaceri.

”Din informatiile care mi s-au facut publice as estima ca sellerii activi din comunitatea mea au incasat in total aproximativ 2 milioane USD in ultimul an. De mentionat ca maxim 5% din membrii comunitatii mele s-au lansat deja in afacere, restul sunt in faza de cercetare sau doar curiosi” spune Sergiu Nichitean.

Statisticile publicate de Amazon demonstreaza ca in ultimii ani numarul sellerilor a inregistrat o crestere accelerata, proportionala cu cea a numarului cumparatorilor. Exista multi vanzatori terti care au o cifra de afaceri anuala de peste 1 milion de USD, unii dintre acestia fiind chiar romani. Cea mai mare cifra de afaceri facuta publica in Romania anul trecut a fost de aproximativ 8 milioane de USD.

Un sondaj realizat in 2016 a aratat ca 0,6% din sellerii terti vand anual peste 50 de milioane de USD, iar dintre acestia cativa vand chiar si peste 100 de milioane de USD.  De asemenea, conform celor de la Amazon, anul trecut a fost primul an in care vanzatorii terti au depasit 50% din vanzarile lor totale, iar aceasta inseamna in jur de 90 de miliarde de USD.

Recent Amazon a inceput sa faca outsourcing serviciilor de dezvoltare software si suport clienti in Romania. Acest lucru nu doar ca demonstreaza cresterea extraordinara a acestei companii, dar este si o veste foarte buna pentru selleri.

Exista deja firme care vand foarte bine produse romanesti pe Amazon cu cifre de afaceri de peste 1 milion de USD pe an cu toate ca majoritatea categoriilor de produse fabricate in Romania nu pot avea un cost de productie la fel de scazut ca cel din China. Sergiu Nichitean considera ca pentru a avea succes pe Amazon, o firma romaneasca trebuie sa vanda produse premium la care pretul este mai mare decat al concurentei, dar si calitatea este ridicata. Implicit un antreprenor care isi doreste sa listeze produse romanesti trebuie sa investeasca mai mult in marketing-ul afacerii sale.

In ceea ce priveste planurile de viitor ale lui Sergiu Nichitean acesta spune ca desi vanzarea de produse pe Amazon este o cariera pe termen lung isi doreste sa isi extinda afacerea si pe alte platforme: ”Peste 10 ani imi doresc sa detin o afacere de peste 10 milioane de USD in domeniul comertului electronic, care nu va fi insa limitata doar la Amazon. Pentru independenta si modalitati nelimitate de scalare va fi nevoie sa imi diversific canalele de vanzare, Amazon ramanand o parte importanta din ele.” spune Sergiu.

Experienta lui Sergiu ca antreprenor este impartasita in cadrul cursului intensiv „Amazon business boost” ce va fi lansat pe 24-25 martie, impreuna cu agentia de training Creative Business Management.

Comments

Log in or register to post comments
Cursuri Recomandate
Curs Customer Service

Customer Service

  • Curs intensiv: 14 ore/weekend
  • Sfaturi personalizate în funcție de companie
  • Curs interactiv cu aplicații practice 
  • Cursul se programează in-house sau la formarea unei grupe minime. 
Pret 600 lei
ÎNSCRIE-TE
Curs Etichetă şi protocol în afaceri

Etichetă şi protocol în afaceri

  • Curs intensiv: 10 ore/ week-end
  • Reguli de etichetă în organizații și evenimente
  • Diplomă recunoscută de Asociația Romană pentru Protocol și Ceremonial
  • Cursul se programează in-house sau la formarea unei grupe minime. 
Pret 465 lei
ÎNSCRIE-TE
Testimoniale

A fost un curs reusit, foarte interactiv si cu multe exemple practice, inclusiv cu raspunsuri la toate intrebarile noastre venite pe parcurs. Suportul este foarte cuprinzator, iti multumim pentru toate informatiile pe care ni le-ai impartasit si pastram legatura pe viitor! De asemenea, iti multumim pentru pasiunea cu care ai sustinut cursul si pentru rabdarea acordata fiecarui subiect.

Anda Balan
Testimoniale

Mi-a placut cursul de organizare de evenimente. Am invatat multe despre cum sa gestionez mai bine evenimentele companiei la care lucrez si mi-a fost mai simplu sa imi inteleg clientii. Este un curs la care merita sa participi.

Ioana Popescu
Testimoniale

In cadrul cursului de Digital Marketing am trecut atat prin elemente de SEO, cat si de SMO, actualizate cu noile tendinte si predate de trainerul Ionut Condrutz care mi-a raspuns la toate nelamurile si intrebarile pe care le-am avut. Recomand cu toata increderea acest curs pentru ca mi-a depasit asteptarile.

Madalina-Nicoleta Barbu