Totul despre SEO

Totul despre SEO

Informatii Curs

  • Calea Șerban Vodă nr. 44  vezi harta
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
  • 775 lei (TVA inclus) Early Bird 698 lei

TOTUL  DESPRE SEO

Search Engine Optimization, SEO pe scurt, a devenit un instrument esenţial pentru oricine îşi deschide un site. Un serviciu SEO realizat cu profesionalism va ajuta site-ul să ajungă în primele pagini de căutare în Google fără investiţii exorbitante în unelte plătite oferite de Google. Pentru a ajunge la această performanţă este nevoie de timp şi cunoştinţe actualizate constant. În cadrul cursului, participanţii vor primi toate informaţiile necesare pentru a face o strategie SEO eficientă şi a indexa orice site conform regulilor de funcţionare a Google. Cursul SEO este realizat în colaborare cu experţi internaţionali în strategii de SEO şi campanii integrate de Marketing Digital din cadrul agenţiei Re7consulting România. Agenţia activează pe piaţa din Germania de peste 8 ani şi pe cea din România de peste 3 ani. 


CUI SE ADRESEAZĂ?

Cursul se adresează tuturor celor care doresc să descopere tehnicile SEO de aplicat la nivelul unui site web, cât şi celor aflaţi la început de drum în domeniul marketingului online.  Este un curs util comunicatorilor, freelancerilor, bloggerilor sau antreprenorilor din mediul online care doresc să înţeleagă mai bine cum pot creşte organic performanţele site-urilor lor.

STRUCTURA CURSULUI

Cursul se desfăşoară pe o perioadă de 2 zile, în weekend, 7 ore/zi şi conţine informaţi practice din experienţa trainerului. Fiecare informaţie este susţinută de studii de caz şi exemple concrete.

1.    Introducere în SEO

1.1.    Definiţie şi cum influenţează SEO dezvoltarea unei afaceri online
1.2.    Termeni SEO
1.3.    Avantaje SEO
1.4.    Ce este SEO On-Page/Off-Page?
1.5.    Instrumente SEO
1.6.    Cum să eviţi penalizările Google?

2.    Pregătirea site-ului pentru implementarea unei campanii SEO

2.1.    Cine realizează
 site-ul?
2.2.    Aspecte SEO importante înainte de realizarea site-ului: numele de domeniu şi hosting-ul
2.3.    Tipuri de site-uri. Care sunt platformele SEO friendly?
2.4.    Realizarea structurii interne a site-ului
2.5.    Securizare SSL şi optimizarea site-ului pentru mobile
2.6.    Nu este vorba doar despre SEO

3.    Analiza cuvintelor cheie


3.1.    Cum realizezi lista de cuvinte cheie relevante pentru afacerea ta
3.2.    Cum calculezi valoarea unui cuvânt cheie pentru SEO
3.3.    Cum calculezi dificultatea unui cuvânt cheie
3.4.    Cum utilizezi cuvintele cheie în SEO On-Page
3.5.    Cum utilizezi cuvintele cheie în SEO Off-Page
3.6.    Cum monitorizezi poziţiile site-ului în Google pe cuvintele cheie utilizate în campania SEO

4. Rolul conţinutului într-o campanie SEO

4.1.    De ce este important conţinutul de pe site
4.2.    Redactare in-house sau externalizare?
4.3.    Conţinut duplicat: ce este şi cum poate afecta rezultatele unei campanii SEO
4.4.    Comunicate de presă vs. Native Ads vs. Advertoriale
4.5.    Ce este „guest posting-ul” şi cum poate fi utilizat în SEO
4.6.    Ce este „out reach-ul” şi cum poate fi utilizat în SEO
4.7.    Greşeli SEO care pot fi descoperite prin analiza conţinutului de pe site
4.8.    BONUS: platforme pentru realizare content foto – video

5. Cum faci SEO On-Page

5.1.    Structura SEO-friendly pentru URL-uri
5.2.    Meta-Tags: ce sunt, care sunt cele mai importante şi în ce constă fiecare
5.3.    Totul despre Heading Tags (H1, H2, H3)
5.4.    Optimizarea imaginilor şi a conţinutului
5.5.    Link-uri interne – cum calculăm numărul de link-uri interne dintr-o pagină
5.6.    Robots.txt, Sitemap.xml şi Sitemap-urile HTML – care este rolul lor

6. Cum faci SEO Off-Page


6.1.    Cum calculăm valoarea SEO a unui backlink 
5.2.    Care sunt bazele unei campanii de link building
5.3.    Tipuri de strategii şi elemente de SEO Off-Page (Brand, Audienţa, Content)
5.4.    Cum faci SEO Off-Page pentru afacerile locale

7. Experienţa vizitatorilor pe site

7.1.    Ce este experienţa vizitatorilor şi de ce este importantă
7.2.    Ce înseamnă design-ul responsive al unui website
7.3.    Cum acţionează design-ul responsive ca un factor SEO
7.4.    Cum verifici dacă design-ul site-ului tău este responsive
7.5.    Ce este CTR şi de ce este important în SEO   
 
8. Rich Snippets – ce sunt, avantaje şi dezavantaje, cum pot fi implementate

8.1. Cinci răspunsuri utile despre Semantic SEO

9. SEO Avansat

 9.1. Google Fresh Factor sau cum conţinutul nou postat pe site poate influenţa ranking-ul în Google
 9.2. Controlul calităţi în Google – 16 indicii din documentul oficial privind regulile Google de evaluare a rezultatelor organice
 9.3. Tips & Tricks pentru îmbunătăţirea vitezei de încărcare a site-ului
 9.4. Site-ul tău a fost afectat de strategii „SEO negative” (Google Penguin)
 9.5. Opt modalităţi avansate de îmbunătăţire a campaniei de SEO
 9.6. Şapte (7) trenduri pentru SEO în 2018 – 2019
 9.7. Cum să rankezi în Google în 2018 – 2019
 9.8. Metode avansate de evaluare şi de îmbunătăţire a vitezei site-ului
 9.9. Care sunt cele mai importante aspecte pe care trebuie să le verifici atunci când lansezi un site nou 

10. Google AMP – ce este, cum funcţionează, care sunt avantajele şi dezavantajele

11. Studiu de caz pe 1.000 de căutări vocale
  

APLICAŢII PRACTICE:


În cadrul cursului trainerul va prezenta mai multe tipuri de aplicaţii practice:
1. Cum facem un audit SEO tehnic
2. Cum folosim instrumentele Google în strategia SEO
3. Studiu de caz: #1 pentru un cuvâ
nt cheie cu volum mare de căutări în mai puţin de 3 luni
4. PROIECT FINAL: Realizarea de către fiecare cursant a unei strategii SEO

Ce veţi învaţa la curs?

•    Veţi înţelege termenii de bază utilizaţi în strategiile SEO (Search Engine Optimisation)
•    Veţi înţelege în ce constă penalizările Google şi cum pot fi evitate
•    Veţi înţegele care sunt etapele premergătoare unei campanii SEO
•    Veţi învăta cum se face analiza cuvintelor cheie
•    Veţi afla care este rolul conţinutului într-o campanie SEO
•    Vă veţi deprinde cu etapele SEO necesare promovării online a unui proiect web
•    Vă veţi însuşi activităţile pentru SEO On Page (în cadrul site-ului) şi SEO Off Page (extern site-ului)
•    Veţi dobândi informaţii concrete cu privire la platformele Google utilizate în procesul SEO
•    Veţi înţelege modul în care să conturaţi o campanie SEO în conformitate cu profilul business-ului
•    Vă veţi familiariza cu tehnicile SEO specifice şi necesare de aplicat la nivelul unui blog, catalog de prezentare sau magazin online
•    Veţi ştii care sunt etapele de urmat în redactarea de articole şi comunicate de presă având la bază structura SEO
•    Veţi înţelege modul în care Google indexează şi rankează un site în prima pagină
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DURATA cursului este de 14 ore,  pe parcursul a două zile

Cursul se desfăşoară astfel:

- sâmbăta între orele 10:00-17:00

- duminica între orele 10:00-17:00

Necesar curs: Laptop, Acces Google Analytics şi Google Search Console pentru site-ul dvs (dacă doriţi să discutaţi aplicat)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
COST: Costul formării de persoană este de 
775 lei (inclus TVA). 

Early bird 698 lei (inclus TVA) - dacă se achiziţionează cu minim 7 zile înainte de prima zi de curs. 

Sunt incluse:

•    Suportul de curs şi materialele necesare
•    Diploma de participare eliberată de Creative Business Management
•    Sesiune de E-coaching - suport oferit pe e-mail de către trainer fiecărui cursant în ceea ce priveşte aplicarea tehnicilor învăţate, rezolvarea problemelor întâmpinate.

Vezi AICI reducerile de care poţi beneficia.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ÎNSCRIERE LA CURS

Te poţi înscrie accesând butonul verde   ÎNSCRIE-TE   din această pagină (dreapta sus), la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com.



© Re7Consulting 2018