Customer Service

Customer Service

Informatii Curs

  • Bucuresti, Calea Serban Voda nr. 44  vezi harta
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
  • 780 lei LIVE 600 lei

CURS TRANSMIS LIVE ONLINE  - 25%
Cursurile Creative se vor susține, în perioada următoare, LIVE - prin platforma de videoconferințe Zoom, oferind aceeași experiență și interacțiune ca și în sala de curs, dar cu avantajul de a sta acasă, în siguranță.
Cum se desfășoară un curs transmis live? 
Trainerul este moderatorul discuției online. El va putea fi văzut și auzit pe tot parcursul zilei, va putea prezenta pe ecran noțiunile și temele din training. Cursanții pot interacționa atât cu trainerul cât și între ei, vor putea trimite mesaje acestuia sau face adnotări pe prezentare în timp ce rămân în spațiul sigur al casei lor. Noțiunile prezentate nu diferă cu nimic de cursurile offline, iar exercițiile vor fi individuale. Fiecare cursant va putea obține informația pentru care a venit la curs atât în timpul predării, cât și în sesiunile dedicate întrebărilor. Există pauze de prezentare, exact ca într-o sesiune normală de training, pentru a vă putea organiza, cu ușurință, activitățile. Diplomele de participare se vor trimite, ulterior, prin curier rapid. 
............................................................................................................................

De la Agora la Pitagora. Un training de Customer Care. ALTFEL

Fiecare vânzare reprezintă primul pas spre o nouă vânzare. Acţiunile de customer service au ca principală finalitate RECOMANDAREA, aceasta fiind cea mai bună măsură a eficienţei în acest proces. Iar asta transformă fundamental echipa de customer suport în cea mai importantă Echipă de Vânzări a unei companii. Dar până la a ajunge la obţinerea recomandării sunt mulţi paşi importanţi de făcut, sunt multe etape şi procese care trebuie îmbunătăţite. Şi totul începe cu o asumare fundamentală: activitatea de customer service este şi trebuie să rămână una publică. Bun venit în Agora!

CUI SE ADRESEAZĂ? 

 • Managerilor, reprezentanţilor de vânzări, agenţilor de vânzări, specialiştilor în marketing, reprezentanţilor departamentului Customer Service, reprezentanţilor departamentului Call Center, reprezentanţilor departamentului Recepţie.

 • Cursul este adresat celor care intră în contact direct cu clienţii, acelora pentru care prevenirea, menţinerea şi rezolvarea problemelor clienţilor sunt priorităţi .

 BENEFICII: 

 • Vei învăţa cum să eficientizezi relaţia cu clienţii 

 • Vei obţine informaţii care să te ajute să dezvolţi comunicarea verbală, non-verbală şi para-verbală

 • Vei învăţa tot ce trebuie să ştii despre modalităţile de comunicare eficientă cu clienţii indiferent de tipul lor: mulţumiţi sau nemulţumiţi 

 • Vei învăţa să înţelegi şi să interpretezi corect atitudinea clienţilor tăi 

 • Vei învăţa să te adaptezi fiecărui client în parte 

 • Vei învăţa cum să acţionezi atunci când primeşti o plângere din partea unui client 

OBIECTIVE CURS: 

Principalul obiectiv al cursului este cel de echipare a participanţilor cu tehnici şi cunoştinţe valoroase de relaţionare comercială şi comunicare, trainingul fiind totodată un cadru în care participanţii sunt încurajaţi să participe şi să schimbe experienţe.

Urmăreşte prestaţia trainerului nostru în emisiunea de la Canal 33 ca să înţelegi mai bine abordarea sa autentică:


STRUCTURA CURSULUI

1. De ce Agora? 3 niveluri esenţiale de relaţionare.

2. Scopul customer service. Beneficii. De ce Reţinem.

3. CLIENT INTERN : Livrarea perpetuă. Comunicarea. Service Level. Portofoliul Intern de Obiecţii. Ghidul Client Intern. Procese interne. Managementul proceselor. Resurse UMANe. Recomandarea internă. Cine recomandă. Motivarea recomandării. Însemnătatea recomandării interne.

4. CLIENT EXTERN : Specific. Aşteptările clientului. Incoming Customer.  Preluarea unei reclamaţii. Managementul şi rezolvarea reclamaţiilor.  Vocea clientului. Eterogen vs Omogen. Portofoliu de Obiecţii client. Ghidul Client. Managementul şi rezolvarea reclamaţiilor.

Customer service la telefon. Specific. Abordări.

Customer service de tip front office. Specific. Abordări.

Customer service temporizat şi indirect. Specific. Abordări.

5. RECOMANDAREA.  Recomandarea externă.

Obţinerea recomandării. Etape. Proces. Entităţi implicate. Scopul recomandării.

Dacă oricând este momentul potrivit. Puterea din Follow up. De ce Pitagora?

6. ECHIPA.  Ce este Echipa. Roluri. Despre Talent şi Muncă. Dacă îţi place.

Curs interactiv cu aplicaţii practice: Fiecare secţiune a cursului este însoţită de studii de caz concrete din activitatea trainerului, jocuri de rol şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri.  Vei avea ocazia să experimentezi, aplici şi analizezi toate noţiunile prezentate. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

COST : Costul formării de persoană este de 780 lei*. 

PARTICIPARE CURS TRANSMIS LIVE 600 LEI* 

*Pentru companiile platitoare de TVA se adauga TVA.


Sunt incluse: 

- Accesul la curs şi la exerciţiile şi dezbaterile din cadrul acestuia

- Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului

- Suportul de curs şi materialele aferente, în format electronic

- Diploma de participare eliberată de Creative Business Management

- O sesiune de feedback prin email, optională pentru fiecare cursant, în vederea aplicării tehnicilor învăţate la curs şi rezolvarea problemelor întâmpinate pe parcurs

 Vezi AICI reducerile de care poți beneficia. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ÎNSCRIERE LA CURS

Te poţi înscrie accesând butonul verde   ÎNSCRIE-TE!   din această pagină (dreapta sus), la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Testimoniale: 

"Lectorul este foarte activ, cu exemple extrem de realiste." Morariu Alina

"Îmi plac trainingurile active ca acesta, în care înveţi dar şi spui păreri, înţelegi şi te faci înteles. Lectorul este experimentat în domeniu, transmite cu uşurinţă informaţiile care sunt uşor de asimilat astfel. Vă mulţumesc pentru experienţă!!" Zabava Ciprian - Ion

"Prestaţia lectorului pentru mine a fost foarte ok, s-a făcut înţeles în totalitate. Acest training mi-a adus informaţii noi şi mi-a reamintit lucruri pe care nu le-am mai folosit de ceva timp. A fost SUPER!" Darobat Raluca Elena

"Mă bucur pentru participarea la acest training, am fixat mai bine anumite informaţii. Mi-a plăcut atitudinea pozitivă a trainerului, iar exemplele cu care şi-a susţinut argumentele au fixat mai bine informaţia. A oferit exemple şi întâmplări din experienţa sa ca şi persoană de vânzări, exemple care mi-au adus un plus de valoare. Modul meu de a comunica se va îmbunătăţi după acest training." cursant in-house

"A fost foarte folositor acest training. Lectorul este o persoană captivantă şi capabilă să atragă toată atenţia. Consider ca îmi va fi foarte folositor ce am învăţat."cursant in-house

"Lectorul s-a documentat bine înainte de începerea cursului, chiar dacă este un domeniu foarte nou."cursant in-house

"Un curs util, foarte bine structurat şi prezentat. Foarte multe experienţe personale ca şi exemple."cursant in-house

© Antonio Zarnescu – februarie 2017

GHID de PROMOVARE ONLINE pentru AFACERI MICI

Acest ghid, realizat de trainerii Cursuri Creative, te va ajuta să descoperi în ce măsură grafica unui website, conținutul, strategia SEO și cea de email marketing, precum și platformele sociale îți pot crește semnificativ vizibilitatea, vânzările și te pot ajuta să fidelizezi clienții. Pe lângă un plan bine pus la punct, experții Cursuri Creative îți împărtășesc câteva secrete care te vor ajuta să-ți propulsezi afacerea în mediul online. Strategiile de marketing online sunt piatra de temelie a promovării, iar website-ul și blogul companiei reprezintă primii pași în stabilirea unei prezențe puternice pentru un business la început de drum. Cele două instrumente importante te ajută să-ți construiești credibilitatea și oferă clienților informații despre produsele și serviciile afacerii tale.