{* *}
850 lei
700 lei
850 lei
700 lei

Despre curs

Mentiune: Acest curs se susţine în momentul în care se formează o grupă minimă sau in house, la cerere.

“Vânzător sau Învins” este un training care poartă participanţii prin cei 10 paşi ai procesului de vânzare, oferind la fiecare etapă informaţii şi tehnici relevante, practice şi uşor de aplicat.  Nivelul şi provocările trainingului pot fi ajustate de trainer pentru a fi provocatoare pentru nivelul de pregătire şi înţelegere al grupului.

În cadrul trainingului participanţii sunt într-o competiţie permanenta, fiind provocaţi la fiecare etapă să fie creativi, să împărtăşească, să iasă din zona de confort. Fiecare etapă are o miză care se poate transforma în puncte, punctele oferind posibilitatea participanţilor să “cumpere” module bonus la alegere în cadrul trainingului, dintr-o vitrină de “ trofee” pusă la dispoziţie de către trainer.

Principiul de predare este unul construit în jurul exemplelor relevante, adaptate la domeniul de activitate al participanţilor. În cadrul şedinţelor de debriefing sunt analizate şi fixate tehnici şi cunoştinţe specifice, trainerul împărtăşind din experienţă proprie sau prezentând moduri de lucru rafinate din activitatea acestuia.

Programul este un “focus experienţial learning”, acesta combină elementele punctuale şi relevante de teorie cu exerciţii specifice, jocuri de rol  precum şi alte tehnici inedite, pentru a asigura dobândirea de noi deprinderi şi tehnici vânzări, comunicare şi persuasiune. Facilitează mai bună înţelegerea a rolului individual în echipa şi ajuta la creşterea coeziunii de grup. Programul propune totodată căi pentru identificarea şi analiza obiecţiilor şi propune construirea unor noi abordări în rezolvarea acestora.

  • Rol Individual. Brand Personal. Echipă. Roluri. Scop.
  • Prospectarea. Definiţie. Metode. Abordări. Eficienţa. Rezultate.
  • Abordarea. Pregătirea. Captarea atenţiei. Interesare.
  • Calificarea. Motivaţie. Tehnici.
  • Analiza Nevoilor. Principiul Forţei de Frecare. Nevoi şi Dorinţe.
  • Propunerea. Beneficii şi Emoţii.  Modele de Prezentare specifice.
  • Combaterea Obiectilor. Tipuri de Obiecţii. Modele Specifice. Lucrul cu Portofoliul de obiecţii.
  • Închiderea. Tehnici. Upselling. Cross Selling.
  • Livrarea. Sla. Importantă.
  • Follow up. Metode. Abordări.
  • Recomandarea. Metode. Abordări. Obţinerea recomandării. Cai.
  • Vitrina cu Trofee: Comunicare şi Limbaj în  Vânzări. Tehnici de influenţa şi Persuasiune. Tehnici de Prezentare. Demascarea Manipulării. Lider 360. Inovaţia în vânzări. Conflict Management.

Trainerul propune o metodă de învăţare bazată pe exerciţii şi simulării de situaţii, completată cu informaţii teoretice prezentate într-un limbaj accesibil şi direct.

Principalele metode folosite sunt:

Activităţi de grup şi individuale. Workshop. Fise de lucru. Cartoline. Role Play. Coaching. Prezentarea. Facilitarea. Chestionar. s.a 

  • Membrii echipelor de vânzări, customer service sau promovare.
  • Manageri de vânzări, comerciali sau de brand.
  • Personal front office, personal call-centerelor şi account manageri.
  • Cei care vor să dobândească tehnici şi cunoştinţe noi de vânzări şi relaţionare, extrem de utile în interacţiunile sociale zilnice.

Principalul obiectiv al cursului este cel de echipare a participanţilor cu tehnici şi cunoştinţe valoroase de vânzări şi relaţionare comercială. Trainingul este totodată un cadru în care participanţii sunt încurajaţi să participe şi să schimbe experienţe.

Prin simularea situaţiilor specifice activităţii curente a participanţilor, în cadrul şedinţelor de debriefing, trainerul foloseşte tehnici avansate de coaching cu scopul de a:

Facilita înţelegerea complexităţii procesului de vânzare şi a etapelor care îl constituie şi identificarea activităţilor şi acţiunilor specifice fiecărei etape.

Asigura dobândirea de noi deprinderi şi tehnici de vânzări, comunicare şi persuasiune.

Conduce la înţelegerea rolului individual în echipa şi la creştea coeziunii acesteia.

Identifică şi analiza obiecţiile din procesul de vânzări, facilitând lucrul cu portofoliului de obiecţii specific.

Avantaje
Durata curs: 14 ore
Live online
Diplomă de participare
Economisește 150 lei
Urmatoarele sesiuni
Trainer
Cum se desfasoara cursul
Acum poti face plata si in rate!

Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.

Poți obține o reducere 10% dacă:
  • Ai urmat un curs la noi
  • Cumperi un pachet de două cursuri
  • Un prieten se înscrie la recomandarea ta

Mă înscriu
Poți obține o reducere de 25% dacă:
  • Achiziționezi 5 cursuri
  • Înscrii un grup de 5 persoane la același curs

Mă înscriu

Articole Recomandate

NLP înseamnă programare neurolingvistică, o denumire ce nu ne este familiară și uneori ne sperie. De aceea, mulți dintre noi atunci când auzim despre ideea de a participa la un curs de NLP, la care te poți înscrie aici, ne gândim că s-ar putea să obținem informații greu de procesat uneori. De aceea, ezităm, neștiind că NLP este o știință cu reguli clare, cât se poate de precisă și mai ales care are aplicabilitate imediat.
SEAP înseamnă pentru mulți doar „deschiderea” către o platformă de licitație publică. În realitate, nu cunosc nimic mai mult, știind doar că este una dintre condițiile la care trebuie să aplici ori de câte ori îți dorești să vinzi ceva, adresându-te unei instituții publice. De aceea, în acest articol, vom urmări 5 lucruri importante pe care trebuie să le știi atunci când vorbim despre SEAP.
Informațiile din Ebook-ul gratuit te vor ajuta să iei decizii mai bune în ceea ce privește construcția unui site cu vânzare și să poți crea un buget eficient. La finalul ghidului găsești un model de lucru, pe baza căruia poți construi un brief pe care să îl trimiți agențiilor cu care vrei să lucrezi. 
Rezervă-ți un loc la curs prin apăsarea butonului de înscriere, prin e-mail la adresa: office@cursuri-creative.ro sau sunând la 0743.183.353.