
Customer Service
- Curs intensiv: 14 ore/weekend
- Sfaturi personalizate în funcție de companie
- Curs interactiv cu aplicații practice
- Cursul se programează in-house sau la formarea unei grupe minime.
-150 lei Pret 700 lei
- La reducere!
- -150 lei
Mentiune: Acest curs se susţine în momentul în care se formează o grupă minimă sau in house, la cerere.
“Vânzător sau Învins” este un training care poartă participanţii prin cei 10 paşi ai procesului de vânzare, oferind la fiecare etapă informaţii şi tehnici relevante, practice şi uşor de aplicat. Nivelul şi provocările trainingului pot fi ajustate de trainer pentru a fi provocatoare pentru nivelul de pregătire şi înţelegere al grupului.
În cadrul trainingului participanţii sunt într-o competiţie permanenta, fiind provocaţi la fiecare etapă să fie creativi, să împărtăşească, să iasă din zona de confort. Fiecare etapă are o miză care se poate transforma în puncte, punctele oferind posibilitatea participanţilor să “cumpere” module bonus la alegere în cadrul trainingului, dintr-o vitrină de “ trofee” pusă la dispoziţie de către trainer.
Principiul de predare este unul construit în jurul exemplelor relevante, adaptate la domeniul de activitate al participanţilor. În cadrul şedinţelor de debriefing sunt analizate şi fixate tehnici şi cunoştinţe specifice, trainerul împărtăşind din experienţă proprie sau prezentând moduri de lucru rafinate din activitatea acestuia.
Programul este un “focus experienţial learning”, acesta combină elementele punctuale şi relevante de teorie cu exerciţii specifice, jocuri de rol precum şi alte tehnici inedite, pentru a asigura dobândirea de noi deprinderi şi tehnici vânzări, comunicare şi persuasiune. Facilitează mai bună înţelegerea a rolului individual în echipa şi ajuta la creşterea coeziunii de grup. Programul propune totodată căi pentru identificarea şi analiza obiecţiilor şi propune construirea unor noi abordări în rezolvarea acestora.
Trainerul propune o metodă de învăţare bazată pe exerciţii şi simulării de situaţii, completată cu informaţii teoretice prezentate într-un limbaj accesibil şi direct.
Principalele metode folosite sunt:
Activităţi de grup şi individuale. Workshop. Fise de lucru. Cartoline. Role Play. Coaching. Prezentarea. Facilitarea. Chestionar. s.a
Principalul obiectiv al cursului este cel de echipare a participanţilor cu tehnici şi cunoştinţe valoroase de vânzări şi relaţionare comercială. Trainingul este totodată un cadru în care participanţii sunt încurajaţi să participe şi să schimbe experienţe.
Prin simularea situaţiilor specifice activităţii curente a participanţilor, în cadrul şedinţelor de debriefing, trainerul foloseşte tehnici avansate de coaching cu scopul de a:
Facilita înţelegerea complexităţii procesului de vânzare şi a etapelor care îl constituie şi identificarea activităţilor şi acţiunilor specifice fiecărei etape.
Asigura dobândirea de noi deprinderi şi tehnici de vânzări, comunicare şi persuasiune.
Conduce la înţelegerea rolului individual în echipa şi la creştea coeziunii acesteia.
Identifică şi analiza obiecţiile din procesul de vânzări, facilitând lucrul cu portofoliului de obiecţii specific.
Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.