
În ultima perioadă, afacerile care au fost orientate către furnizarea de servicii online au reușit să păstreze legătura cu clienții. Fie că este vorba de îmbrăcăminte, mâncare sau produse de construcții, toate au avut ceva în comun: un site în care au furnizat, constant, informații despre produsele și activitatea lor. Indiferent de ce ne rezervă viitorul, comunicarea online va fi din ce în ce mai puternică, iar antreprenorii trebuie să acorde o mai mare atenție site-urilor pe care își promovează business-ul.
Agenția Creative Communication, în parteneriat cu Yellows – creatori de website-uri, au realizat un ghid cu primii pași pe care trebuie să îi facă antreprenorii care vor să își lanseze sau să restructureze o afacere în mediul digital. Ghidul conține recomandări pentru găsirea celei mai bune soluții pentru dezvoltarea unui magazin online, încă din etapa alegerii unei platforme.
Ghidul poate fi descărcat, gratuit, de AICI sau și conține 35 de pagini de informații utile, cu sfaturi de la specialiști, structurate pe capitole.
1. Alegerea platformei - Prima decizie pe care trebuie să o iei este legată de platforma pe care vei dezvolta site-ul. În acest capitol, specialiști în dezvoltarea site-urilor îți explică ce tipuri de platforme există și cum o poți alege pe cea mai potrivită pentru tine.
2. Alegerea temei grafice - Alegerea platformei este doar prima parte dintr-o serie de alegeri pe care va trebui să le faci pentru magazinul tău online. Grafica site-ului este a doua. Raluca Costea, trainerul cursului de Inițiere în Wordpress și specialist în webdesign oferă câteva soluții practice pentru alegerea temei unui site în funcție de produsele vândute, domeniul de activitate și publicul căruia se adresează.
3. Opțiuni de găzduire - Cu cât site-ul are mai multe informații și documente, cu atât spațiul necesar găzduirii este mai mare, deci costul său va fi mai ridicat.
4. Opțiuni de indexare - Modulele SEO (Search Engine Optimization) te vor ajuta să devii mai vizibil decât alte site-uri concurente care nu îndeplinesc aceleași condiții
5. Instrumente de vânzare - Instrumente de analiză - Ultima parte înainte de lansarea unui site este legată de setarea unor instrumente de analiză a vânzărilor și a traficului din site.
Informațiile din Ebook-ul gratuit (clik pe Ebook gratuit pentru descarcare) te vor ajuta să iei decizii mai bune în ceea ce privește construcția unui site cu vânzare și să poți crea un buget eficient. La finalul ghidului găsești un model de lucru, pe baza căruia poți construi un brief pe care să îl trimiți agențiilor cu care vrei să lucrezi.