Curs de comunicare digitala

Curs de comunicare digitala

Informatii Curs

  • Vineri, 30 octombrie, 2020 - Duminică, 8 noiembrie, 2020
  • LIVE online  vezi harta
  • 2400

  • 10:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54

Curs de comunicare digitala

Trăim în era digitală, consumăm informație digitală, comunicăm digital. Modul în care online-ul a devenit parte din ADN-ul nostru trebuie asumat de toate generațiile, iar comunicarea brandurilor trebuie să se schimbe o dată cu nevoile fiecărei generații. Este nevoie mai mult ca oricând de o explicare a formelor de comunicare online, în toată profunzimea mecanismelor, astfel încât brandurile să știe ce funcționează și ce nu într-o perioadă marcată de foarte multe schimbări de mentalitate. Acest curs își propune să explice cum poți seta strategii eficiente de comunicare digitală, punând bazele unui ton autentic și potrivit pentru toate brandurile care doresc să crească sănătos.  

Cui se adresează? 

  • Antreprenorilor care vor să construiască o prezență online 
  • Marketing managerilor care vor să dobândească competențe în comunicare
  • Brand managerilor care vor să înțeleagă tipurile de comunicare 
  • Persoanelor care activează în marketing digital 
  • Începătorilor care vor să înceapă o carieră în comunicare 
  • Bloggerilor și influencerilor care vor să își îmbunătățească performanțele

TEMATICA CURSULUI 

  1. Digitalizarea publicului. Toate strategiile de comunicare, de la începutul industriei până în prezent, pleacă de la nevoile publicului căruia ne adresăm. Nevoia de comunicare digitală a companiilor vine odată cu schimbarea publicului și a nevoilor sale. Segmentarea Millenials/Z Generation și Y Generation poate oferi o perspectivă clară a aspirațiilor acestora, prin urmare un punct bun de pornire în construirea unei strategii. De ce un brand trebuie să fie pe Tik Tok, altul pe Instagram, iar altul încă mai folosește broșuri tipărite? În acest modul vom învăța să ne alegem audiența în funcție de tipurile de servicii sau produse pe care le oferim. 
  2. Principiile comunicării digitale. Dacă ai decis să comunici online trebuie să ții cont de principiile care guvernează prezența online a unui brand: click-ul de impuls, gradul de atenție redus, influența culorilor, agresiunea fake news – toate sunt lucruri pe care trebuie să le cunoști înainte de a te avânta într-un mediu la fel de dinamic și schimbător precum nisipurile mișcătoare. 
  3. Crearea mesajului. Cine suntem și ce dorim să știe publicul despre noi? Este, poate, cea mai dificilă întrebare pe care trebuie să și-o pună un brand manager sau un antreprenor. Acesta este punctul de la care vei construi, vei învesti și vei coopta echipe întregi pentru a-ți atinge scopul. Fundația unei strategii de comunicare se pune în acest moment. La curs vei învăța cum să identifici punctele forte, cum să te diferențiezi de concurență și cum să te asociezi cu un mesaj social puternic, care să te reprezinte. 
  4. Documentarea. Înainte de a porni la drum trebuie să te asiguri că știi ce fac alții în jurul tău. Care sunt mijloacele prin care ne luăm informația și o trecem prin filtrul nevoilor noastre de comunicare? Este momentul în care urmărirea influencerilor devine un daily job și nu o activitate în timpul tău liber.  
  5. Evaluarea imaginii online a brandului. Nu toate brandurile care vor să comunice digital sunt pregătite să facă acest lucru. Evaluarea comunicării și a resurselor de care dispune organizația este un prim pas în asumarea unei strategii de comunicare digitală. În această etapă se va urmări gradul de engagement al comunității, interactivitatea site-ului, grafica materialelor de prezentare și resursele foto și video. 
  6. Setarea strategiei. Setarea strategiei este una dintre cele mai dificile etape. Acest efort presupune integrarea creativității, a rezultatelor documentării, a bugetului și a viziunii brandului. Este o construcție care presupune timp și responsabilitate din partea echipei de creație, care va veni cu o soluție de expunere în timp a mesajului, dar și cu setarea canalelor de comunicare.  
  7. Pagina de prezentare. Indiferent ce ne dorim să obținem prin campania de comunicare  online, avem nevoie de o pagină în care să trimitem persoanele care aud despre noi și vor să afle mai multe detalii. 
  8. Comunicarea în e-commerce. Vânzarea de produse în online are propriile sale reguli. User experience journey, așa cum este ea numită, poate face diferența între vânzări mai mari sau mai mici. Prin urmare, atenția la texte, formularea lor, fotografii, butoane de informații și comandă sunt doar câteva din regulile prezentate.   
  9. Comunicarea în social media. Este o componentă importantă a strategiei de comunicare digitală. Care sunt canalele sociale alese, care sunt personajele pe care le vom folosi și care este grafica în care vom pune toate mesajele?
  10. Alegerea mesajelor și hashtag-urilor de campanie 
  11. Facebook vs Instagram. Direcții de conținut și grafică  Youtube. Tik Tok. LinkedIn
  12. Influencer marketing – Cum alegem cei mai buni influenceri în campania noastră? Ce trebuie să facă un influencer și cum comunicăm cu el? Setarea briefului și monitorizarea performanțelor unui influencer sau a unei campanii de comunicare cu influenceri devine crucială pentru reușita eforului de comunicare. Ce greșeli nu trebuie făcute în comunicarea cu influencerii? Crearea unui cerc de bloggeri și persoane cunoscute în jurul brandului pe care  îl promovăm. 
  13. Canale clasice de comunicare  în online:  Comunicare în media online, advertoriale, newslettere și canale de comunicare B2B. 
  14. Mixul de canale de comunicare. Cum alegem care sunt cele mai potrivite canale de comunicare pentru noi?
  15. Crearea de conținut. Ideea se va transforma în realitate prin crearea unui conținut care să servească ideii de campanie. În această etapă vor fi prezentate modalitățile de realizare a unui calendar editorial al campaniei.
  16. Crearea de conținut grafic și video.  Video, foto, filmări cu drone sau un tutorial în fața oglinzii. Oricare ar fi soluția pe care o găsim, ea trebuie susținută de materiale optimizate pentru online. Un video nu poate fi creat la fel pentru TV și pentru online, cum nici o poză pentru print nu este bună pentru online. Comunicarea digitală are propriile sale reguli, iar acest modul te va ajuta să le identifici. 
  17. Implementarea strategiei de comunicare digitală. Cum creezi un grafic de implementare a campaniei și cum te asiguri ca el să fie respectat. 
  18. Cât costă comunicarea digitală? Unii spun că e mult, alții spun că digital-ul îți oferă posibilitatea de a deveni cunoscut peste noapte, fără bugete. Toți au dreptate. Singura diferență este strategia pe care o adopți. 
  19. Cum știi că a funcționat?  Comunicarea digitală are propriile resurse de monitorizare. În acest modul vei afla care  sunt acestea pentru a vedea dacă eforturile tale au avut efect. 

.....................................................................................................................

Durata - 12 module a 3 ore after work

Sau - 5 zile / 7 ore pe zi

 .....................................................................................................................

Preț -  2400 lei – discount Early Bird 10%

Plata în 3 rate -  850 lei x 3 rate

*Pentru companiile platitoare de TVA se adauga TVA.

Sunt incluse: 

  • Suportul de curs si materialele necesare 
  • Diploma de participare eliberata de Cursuri Creative 
  • O sesiune de feedback prin email, opțională pentru fiecare cursant, în vederea aplicării tehnicilor învățare la curs și rezolvarea problemelor întâmpinate pe parcurs.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

INSCRIERE LA CURS

Te poti inscrie accesand butonul verde   INSCRIE-TE!   din aceasta pagina (dreapta sus), la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com.