Trainerul in comunicare si organizare de evenimente, Kelly Freeman, sfatuieste event plannerii sa alinieze strategia de business cu cea a evenimentului si sa evalueze intotdeauna eficienta acestuia. Kelly Freeman explica in cadrul cursului Strategic Event Management, din 8 iunie, ce va avea loc la Bucuresti, care sunt cele mai importante abilitati si instrumente in organizarea de evenimente si cum pot fi ele folosite de event planneri pentru a aduce beneficii companiei din care fac parte. Acest curs face parte din programul avansat de comunicare Strategic Communication Training organizat de International School of Communication in parteneriat cu agentia noastra de training.
”Cele mai importante abilitati sunt cele de a lucra cu oamenii, cele organizationale, de project management, colaborare, bugetare si de intelegere a implicarilor moderne in jurul securitatii. Sa nu uitam de abilitatea de a conecta continutul cu strategia organizationala in asa fel incat eficienta evenimentului sa poata fi dovedita”, a spus Kelly.
Organizatorii de evenimente pot utiliza diferite instrumente pentru a obtine feedback, pentru a cunoaste asteptarile audientei, dar si pentru a putea evalua rata de succes a evenimentului. In functie de tipul de eveniment si de publicul prezent se pot utiliza instrumente digitale sau analogice precum: chestionare, focus grupuri, poll-uri, comentarii live post eveniment, cercetarea comportamentului, formulare de evaluare, feedback digital si acoperirea media generata.
Tot mai multi event planneri aleg sa utilizeze tehnologia pentru a le oferi invitatilor o experienta unica si memorabila. In ceea ce priveste modul in care digitalul poate fi incorporat intr-un eveniment, trainerul ISOC considera ca organizatorii de evenimente trebuie sa se adapteze permanent publicului si nevoilor acestuia.
”Evenimentele digitale vor avea rolul lor, de exemplu, cand este dificil sa aduceti oamenii impreuna intr-o singura locatie sau cand trebuie sa economisiti costuri de transport, dar este important sa construiti doua canale care sa permita feedback in timp reala si sesiuni de intrebari si raspunsuri pentru a incuraja implicarea”, a explicat Kelly Freeman.
Fiecare eveniment trebuie gandit la un nivel mai amplu in care scopul si livrarea acestuia sa se integreze in strategia generala a companiei sau brandului. In functie de tipul de eveniment, conferinta, eveniment intern al companiei sau lansare se pot integra tehnologii care sa faciliteze transmiterea mesajului si sa asigure o buna receptare a acestuia. ”Digitalul poate fi integrat prin utilizarea social media in jurul evenimentului, considerand tweet-uri si comentariile pe care iti doresti sa le generezi si feedback-ul de pe platforma ta care sa permita comentarii in timp real. De asemenea, poti include podcast-uri si display vizual care sa explice informatiile mai complexe sau sa inviti oamenii sa participe la un poll live pe o anumita problema”, a spus expertul in organizarea de evenimente.
Crearea unui eveniment fara o strategie pentru recuperarea investitiei si mentinerea reputatiei companie este una dintre principalele erori pe care le fac organizatorii de evenimente. In cele peste doua decenii de activitate, Kelly Freeman, a identificat cele mai grave greseli pe care le poate realiza un organizator de evenimente.
”Cele mai frecvente greseli sunt sa nu conectati continutul la strategie, sa angajati vorbitori inainte de a stabili continutul, sa inchiriati o locatie fara a verifica disponibilitatea, sa aglomerati programul, sa inchiriati o locatie care este fie prea mare, fie prea mica, sa cheltuiti bugetul fara a avea o evidenta, sa promiteti lucruri pe care nu le puteti realiza”. Indiferent daca este vorba despre locatie, program sau buget, evenimentul este despre si pentru oameni, iar misiunea unui organizator de evenimente este sa ofere publicului o experienta memorabila.
Cursul isi propune sa aduca organizarea de evenimente la un nivel strategic. Modulele trateaza urmatoarele teme: Crearea conceptului de eveniment, Design-ul evenimentului, Pregatirea evenimentului, Executia practica a evenimentului. Cursul interactiv le permite participantilor sa invete din experienta indelungata a trainerului si sa aplice cunostintele dobandite in cadrul workshop-urilor.
Kelly Freeman are o experienta de peste 25 de ani in organizarea de evenimente private si guvernamentale. Toate cunostintele acumulate in cariera sa sunt transpuse in cursurile pe care le preda cu succes in cadrul International School of Communication Pe 8 iunie expertul in comunicare strategica si organizare de evenimente va sustine un training avansat in organizarea de evenimente dedicat pasionatilor si profesionistilor in domeniu.