Teodora Cristina Spataru a castigat un loc gratuit la cursul de Initiere in Online Copywriting si Content Writing, sustinut de Catalin Ionascu pe 6-7 mai.
Va invitam sa cititi textul castigator, realizat de Teodora Cristina Spataru:
De ce copywriting-ul adaptat fiecarui client reprezinta viitorul?
"Vorbeam zilele trecute cu un prieten despre cat de inteligente sunt unele firme si cum stiu sa foloseasca informatiile de pe profilul nostru, postarile si comentariile pentru a-si targeta clientii. De unde a pornit totul? De la un simplu FacebookAd aparut in newsfeed-ul lui cu un tricou personalizat ce il descrie perfect. Nu era doar un tricou cu o replica faina, era tricoul lui, gandit special pentru activitatile si comportamentul sau. De la faptul ca a fost Vicepresedinte Financiar intr-o organizatie pana la atitudinea lui sarcastica si limbajul „colorat”, firma in cauza a stiut exact ce anume sa scoata in evidenta.
Pornind de aici, este evident ca pe masura ce trece timpul, tehnologiile folosite in online incep sa genereze profiluri mult mai clare si personalizate ale utilizatorilor. Sa ne gandim putin la abundenta de informatii din jurul nostru. Ele sunt cele care ne permit sa personalizam continutul in functie de fiecare utilizator in parte.
In momentul de fata, majoritatea mijloacelor de promovare (spoturi, bannere, cataloage, etc.), exceptand FacebookAds si GoogleAds, sunt statice, iar clientii sunt o entitate variabila – unora dintre ei le plac anumite reclame. Pe viitor, poate chiar in mai putin de 5 ani, clientul va deveni entitatea statica, iar continutul media va fi variabil in functie de profilul acestuia – pentru fiecare client se va genera o reclama targetata. Acesta este un trend iminent, iar orice companie care va dori sa isi creasca vanzarile, va trebui sa isi adapteze textele sau va ramane in urma."