{* *}
1.200 lei
890 lei
1.200 lei
890 lei

Despre curs

Crește productivitatea echipei tale prin utilizarea eficientă a resurselor online! Fie că este vorba de crearea bazelor de date sau automatizarea proceselor de lucru online, companiile în proces de digitalizare trebuie să investească permanent în pregătirea profesională a angajaților. Pe parcursul a 18 de ore de curs intensiv, structurat în 3 module, participanții vor învăța să folosească cele mai cunoscute aplicații în comunicarea online și organizarea datelor unei companii. 

Cursul este un ajutor pentru toți angajații care vor să lucreze mai eficient și să comunice cu membrii echipelor din care fac parte. Cu ajutorul tehnicilor de prezentare, organizare și al instrumentelor statistice, angajatul digital va deveni o resursă importantă pentru compania în care activează. 

Cursul este acreditat ANC pentru “Competențe digitale”. La finalul programului de training, participanții vor participa la un examen în urma căruia vor obține un certificat recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației și va face dovada însușirii abilităților esențiale de comunicare digitală la locul de muncă. Certificatul este recunoscut în toate statele Uniunii Europene. 

Notă: Participantul este responsabil de licenţele aplicaţiilor Microsoft folosite pe laptopul propriu: WINDOWS 10 si OFFICE 2019 sau 365

Cursul va fi programat în momentul în care se va forma o grupă minimă de persoane înscrise şi se va desfăşura săptămânal, sâmbăta, între orele 10:00 – 16:00

!!! În acest moment, cursul este programat în zilele: 

- 11, 18, 25 martie

sau

- 29 aprilie; 6, 13 mai

Cursul Competente digitale va fi programat în momentul în care se va forma o grupă minimă de persoane înscrise şi se va desfăşura 4 săptămâni, sâmbăta, între orele 10:00 – 16:00. 

!!! În acest moment, cursul este programat în zilele:

- 21, 28 ianuarie, 4 februarie

sau

- 4, 11, 18 martie

sau

- 22, 29 aprilie; 6 mai

AGENDA

MODUL 1 – Editare de text (WORD). 6 ore de curs/o zi 

  • Utilizarea aplicației - lucrul cu documente, ajustarea setărilor de bază
  • Crearea unui document - introducerea textului, selectarea și editarea textului
  • Formatarea - Text, paragrafe, stiluri
  • Obiecte - crearea tabelelor, formatarea tabelelor, obiecte grafice
  • Îmbinarea corespondență - Pregătirea documentelor, realizare îmbinare corespondență
  • Pregătirea imprimării - setări de bază, verificare și printare

MODUL 2 – Calcul tabelar (EXCEL). 6 ore de curs/o zi  

  • Utilizarea aplicației - primii pași în lucrul cu foile de calcul, ajustarea setărilor de bază
  • Celule - inserare/selectare, editare/sortare, copiere, mutare, stergere
  • Lucrul cu foi de calcul - rânduri și coloane, foi de calcul, formule matematice, funcții
  • Formatare - numere/date, conținut celule, aliniere/borduri
  • Grafice - creare, editare
  • Imprimarea - pregătirea imprimării, imprimarea

MODUL 3 – Prezentări (POWERPOINT). 6 ore de curs/o zi 

  • Utilizarea aplicației - Lucrul cu prezentări, ajustarea setărilor de bază
  • Crearea unei prezentări - Vizualizarea prezentării, diapozitive, coordonator de diapozitive
  • Text - Lucrul cu text, formatare, tabele
  • Grafice - Utilizarea graficelor, organigrame
  • Obiecte grafice - Inserare, manipulare, obiecte desenate
  • Pregătirea prezentării- pregătirea, verificarea și susținerea prezentării

ACREDITARE ANC pentru domeniul "Competențe digitale"

În urma participării la cursul de marketing digital, toți participanții sunt invitați să susțină, gratuit, examenul pentru obținerea unui certificat de absolvire acreditat de Ministerul Educației pentru domeniul COMPETENŢE DIGITALE DE UTILIZARE A TEHNOLOGIEI INFORMAŢIEI CA INSTRUMENT DE ÎNVĂŢARE ŞI CUNOAŞTERE, durata 32 ore. 

Examenul constă într-o proba scrisă, de tip test grilă, și o proba practică: prezentarea unui proiect individual pe baza cunoștințelor acumulate la curs.

Nivelul studiilor obligatoriu pentru accesul la examenul de acreditare ANC este învățământ general obligatoriu (zece clase).

Documentele necesare obligatorii pentru înscriere la examen sunt: 

  • copie buletin/ CI, 
  • copie certificat de naştere, 
  • copie ultima diplomă de studii, minim 10 clase
  • copie certificat de căsătorie (dacă s-a schimbat numele).

Examenul se programează în funcție de persoanele înscrise, cu o grupă de minim 7 participanți. 

Avantaje
Durata curs: 18 ore
Live online
ANC
Economisește 310 lei
Urmatoarele sesiuni
Trainer
Acum poti face plata si in rate!

Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.

Poți obține o reducere 10% dacă:
  • Ai urmat un curs la noi
  • Cumperi un pachet de două cursuri
  • Un prieten se înscrie la recomandarea ta

Mă înscriu
Poți obține o reducere de 25% dacă:
  • Achiziționezi 5 cursuri
  • Înscrii un grup de 5 persoane la același curs

Mă înscriu
Testimoniale

A fost un curs reusit, foarte interactiv si cu multe exemple practice, inclusiv cu raspunsuri la toate intrebarile noastre venite pe parcurs. Suportul este foarte cuprinzator, iti multumim pentru toate informatiile pe care ni le-ai impartasit si pastram legatura pe viitor! De asemenea, iti multumim pentru pasiunea cu care ai sustinut cursul si pentru rabdarea acordata fiecarui subiect.

Anda Balan
Testimoniale

Mi-a placut cursul de organizare de evenimente. Am invatat multe despre cum sa gestionez mai bine evenimentele companiei la care lucrez si mi-a fost mai simplu sa imi inteleg clientii. Este un curs la care merita sa participi.

Ioana Popescu
Testimoniale

In cadrul cursului de Digital Marketing am trecut atat prin elemente de SEO, cat si de SMO, actualizate cu noile tendinte si predate de trainerul Ionut Condrutz care mi-a raspuns la toate nelamurile si intrebarile pe care le-am avut. Recomand cu toata increderea acest curs pentru ca mi-a depasit asteptarile.

Madalina-Nicoleta Barbu
Rezervă-ți un loc la curs prin apăsarea butonului de înscriere, prin e-mail la adresa: office@cursuri-creative.ro sau sunând la 0743.183.353.