2.000 lei
2.000 lei

Despre curs

Crește productivitatea echipei tale prin utilizarea eficientă a resurselor online! Fie că este vorba de crearea bazelor de date sau automatizarea proceselor de lucru online, companiile în proces de digitalizare trebuie să investească permanent în pregătirea profesională a angajaților. Pe parcursul a 30 de ore de curs intensiv, structurat în 5 module, participanții vor învăța să folosească cele mai cunoscute aplicații în comunicarea online și organizarea datelor unei companii. 

Cursul este un ajutor pentru toți angajații care vor să lucreze mai eficient și să comunice cu membrii echipelor din care fac parte. Cu ajutorul tehnicilor de prezentare, organizare și al instrumentelor statistice, angajatul digital va deveni o resursă importantă pentru compania în care activează. 

Cursul este acreditat ANC pentru “Competențe digitale”. La finalul programului de training, participanții vor participa la un examen în urma căruia vor obține un certificat recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației și va face dovada însușirii abilităților esențiale de comunicare digitală la locul de muncă. Certificatul este recunoscut în toate statele Uniunii Europene. 

Notă: Participantul este responsabil de licenţele aplicaţiilor Microsoft folosite pe laptopul propriu. 

Cursul este structurat în 5 module a 6 ore, o dată pe săptămână, sâmbată

Program 10:00-16:00.

1. Modulul Microsoft Word

În cadrul acestui modul, participanții vor învăța să:

  • lucreze cu șabloane 
  • creeze/modifice designul unui document 
  • creeze/modifice antet/subsol 
  • insereze note de subsol și referințe 
  • realizeze un cuprins, o listă de figuri și un index 
  • creeze foarte rapid sute de emailuri/scrisori personalizate 
  • lucreze colaborativ pe un document 
  • folosească instrumentul de monitorizare a modificărilor 
  • exporte un document Word in alte formate (PDF) 
  • să insereze imagini și link-uri în documente

2. Modul Microsoft Excel 

În cadrul acestui modul, participanții vor învăța să:

  • calculeze foarte ușor si rapid totaluri si subtotaluri 
  • folosească formule avansate (ex. VLOOKUP) 
  • importe date în Excel dintr-o bază de date sau de pe Internet 
  • sorteze datele dintr-o foaie Excel după oricâte coloane 
  • filtreze datele dintr-o foaie Excel după orice condiție logică
  • analizeze datele utilizand tabele pivot si grafice pivot 
  • prelucreze (calculeze, convertească, transforme) date folosind formule și funcții 
  • lucreze cu subtotaluri 
  • folosească opțiunea de formatare condiționată 
  • calculeze valori pe baza unor ținte propuse (Goal Seak) 
  • analizeze datele folosind instrumentul de scenariu 
  • protejeze/restricționeze eficient accesul la date 

3. Modul Microsoft PowerPoint 

În cadrul acestui modul, participanții vor învăța să:

  • realizeze slide-uri cu imagini și text corect formatate; 
  • aplice animații și tranziții 
  • insereze elemente de design complexe 
  • încorporeze video, audio din surse externe 
  • editeze șablonul master al unei prezentări 
  • realizeze un template refolosibil 
  • realizeze și să înregistreze un tutorial video cu ajutorul Power Point 

4. Modul Teleworking 

În cadrul acestui modul, participanții vor învăța să:

  • ințeleagă conceptul si avantajele Teleworking-ului 
  • identifice componente si sarcini specifice ale activitatii proprii ce pot fi desfasurate prin intermediul muncii la distanta 
  • opereze cu aplicatii dedicate muncii la distanta
  • folosească instrumente pentru lucru de la distanță cu documente și partajarea sarcinilor 
  • folosească TeamViewer ca instrument utilizat pentru oferirea de asistență la distanță pe computerul unui alt utilizator 
  • utilizeze programe de mesagerie pentru lucru de la distanță –Microsoft Teams și Google Hangouts 
  • folosească TeamViewer ca instrument utilizat pentru oferirea de asistență la distanță pe computerul unui alt utilizator 
  • utilizeze partajarea documentelor cu ajutorul OneDrive și Google Drive

5. Modulul Project Management Online 

În cadrul acestui modul, participanții vor învăța să:

  • utilizeze aplicații pentru evidențierea sarcinilor zilnice
  • creeze proiecte în diverse aplicații (Asana, Basecamp, Trello)
  • urmărească procesele de implementare ale proiectelor în curs
  • ofere feedback 
  • monitorizeze activitatea colegilor de echipă 
  • genereze rapoarte de implementare partenerilor și superiorilor din echipă

Notă: Participantul este responsabil de licenţele aplicaţiilor Microsoft folosite pe laptopul propriu. 

Acest curs se adresează:

  • Persoanelor care vor să utilizeze mai ușor aplicațiile de teleworking
  • Angajaților sau antreprenorilor care vor să își organizeze mai simplu activitățile
  • Persoanelor care vor să aibă o imagine statistică a productivității
  • Angajaților care trebuie să se adapteze la evoluția digitală a companiei
  • Companiilor care vor să își pregătească forța de muncă pentru procesul de digitalizare
  • Tinerilor care vor să aibă o bază solidă de cunoștințe la angajare
  • Managerilor care vor să își eficientizeze activitatea și să monitorizeze termenele de implementare ale proiectelor
  • Persoanelor care vor să susțină prezentări interactive și de impact
  • Asistenților de manager care comunică permanent cu partenerii de afaceri ai companiei

*ACREDITARE Ministerul Educatiei

In urma participarii la curs, persoanele doritoare pot sustine examenul pentru obtinerea unui certificat de absolvire acreditat de Ministerul Educatiei pe calificarea COMPETENŢE DIGITALE DE UTILIZARE A TEHNOLOGIEI INFORMAŢIEI CA INSTRUMENT DE ÎNVĂŢARE ŞI CUNOAŞTERE

Examenul constă într-o probă scrisă de tip test grila (cu întrebări din curs) şi o probă practică: prezentarea unui proiect individual pe baza cunoştinţelor acumulate la cursuri.

Nivelul studiilor obligatoriu pentru accesul la examenul de acreditare ANC este învățământ general obligatoriu (zece clase).

Documentele necesare obligatorii pentru înscriere la examen sunt: 

  • copie buletin/ CI, 
  • copie certificat de naştere, 
  • copie ultima diplomă de studii, 
  • copie certificat de căsătorie (dacă s-a schimbat numele).

Examenul se programează în funcţie de persoanele înscrise, numai cu o grupă minimă de 7 participanţi. 

Obiectivul acestui curs este să crească productivitatea angajaților prin metode de colaborare, comunicare și monitorizare online.

La finalul cursului, participanții vor ști să:

  • Creeze și să modifice documente Word prin inserarea de elemente grafice 
  • Creeze baze de date și să folosească formule avansate
  • Analizeze datele utilizand tabele pivot si grafice pivot 
  • Facă prezentări de impact cu ajutorul Power Point 
  • Realizeze și înregistreze un tutorial video pentru colegi
  • Creeze proiecte în diverse aplicații (Asana, Basecamp, Trello)
  • Monitorizeze activitatea colegilor de echipă 
  • Gestioneze proiecte de anvergură cu mai multă eficiență 

Avantaje
Durata curs: 30 ore
Live online
Acreditat ANC
Urmatoarele sesiuni
Trainer
Acum poti face plata si in rate!

Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.

Poți obține o reducere 10% dacă:
  • Ai urmat un curs la noi
  • Cumperi un pachet de două cursuri
  • Un prieten se înscrie la recomandarea ta

Mă înscriu
Poți obține o reducere de 25% dacă:
  • Achiziționezi 5 cursuri
  • Înscrii un grup de 5 persoane la același curs

Mă înscriu
Rezervă-ți un loc la curs prin apăsarea butonului de înscriere, prin e-mail la adresa: office@cursuri-creative.ro sau sunând la 0743.183.353.