Neuromarketing masterclass

Neuromarketing masterclass

Informatii Curs

  • Joi, 22 noiembrie, 2018 - Vineri, 23 noiembrie, 2018
  • RIN Central  vezi harta
  • 400 euro + TVA; EARLY BIRD 360 euro + TVA

  • 09:30
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54

Early Bird 15 noiembrie

360 euro + TVA / persoana

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neuromarketing Masterclass

Intelegerea corecta a nevoilor, dorintelor si emotiilor consumatorilor este o provocare imensa pentru orice companie care urmareste cresterea bazei de clienti loiali si crearea unei strategii eficiente de CX (customer experience). Metodologia clasica a cercetarii de piata, cu care suntem familiarizati deja, este lacunara intrucat poate sonda doar constientul consumatorului, dar nu si subconstientul acestuia. Neuromarketing-ul umple acest gol informational surprinzand cu instrumente precum EEG, Eye tracking sau IAT adevarate „mine de aur” neexploatate si extrem de valoroase pentru orice companie, indiferent de industrie. Campbell, Frito-Lay, Coca Cola, PayPal, Walmart, Home Depot, IKEA nu sunt doar branduri despre care sigur ai auzit. Sunt branduri care au inteles ca fara neuromarketing nu pot tine pasul cu consumatorii. Este timpul sa descoperi si tu cum poti integra principiile de baza ale neuromarketing-ului in strategiile pe care vrei sa le dezvolti!

Acest MasterClass este creat special pentru ca tu sa inveti cum sa aplici principiile din neurostinte pentru a imbunatati strategia de loializare a clientilor si experienta pe care acestia o vor avea. Aplicand principiile prezentate in cele 2 zile vei dobandi o mai buna intelegere a comportamentului consumatorilor, a trigger-ilor care ii determina sa ia decizia de cumparare si a experientelor dorite de catre acestia. Prin exercitiile practice ne asiguram ca vei sti exact cum poti aplica si adapta aceste cunostinte in construirea unei strategii CX care se pliaza industriei in care activezi. 

Vei avea ocazia sa inveti de la experti care au peste 20 de ani de experienta la nivel global, in diferite industrii si arii geografice, dezvoltand strategii pentru unele din cele mai mari companii din lume. 

PROGRAMUL TRAININGULUI:

Ziua 1

  • Behavioural model of CX. Care este impactul efortului asupra experientei consumatorilor? Cand efortul se transforma in frustrare si alieneaza clientii? 
  • Cu ce vine nou Neuromarketing-ul si care sunt instrumentele specifice acestei abordari? 
  • Noua abordare a CX. Principii extrase din psihologie si behavioural science 
  • Sa ne cunoastem consumatorii! Despre memorie, emotii, comportamente, obiceiuri de consum si pattern-uri de gandire (Sistem 1 & 2) 
  • Sesiune de discutii interactive pornind de la studii de caz (campanii de comunicare) urmata de sesiunea practica. 

In cadrul sesiunii practice participantii vor identifica o problema de business din compania in care activeaza, problema care poate fi rezolvata prin construirea sau imbunatatirea strategiei de CX. Acestia vor lucra in echipe pentru a schita prima parte a strategiei, respectiv conceptul de comunicare nou, integrand informatiile prezentate. 

Ziua 2
  • Cum construim strategia de CX? Totul despre cultura organizationala centrata pe client (customer centricity) si instrumentele de analiza necesare 
  • Care este aplicabilitatea informatiilor extrase din subconstientul consumatorilor? Discutie pe marginea unor studii de caz 
  • Prezentarea unor studii de caz ce ilustreaza rezolvarea unor probleme specifice de business prin strategia de CX 
  • Finalizarea proiectului de creare a unei strategii de CX, in echipele stabilite din prima zi. Proiectul va consta intr-o prezentare ce contine o strategie completa de CX pentru problema de business identificata. 
  • Prezentarea strategiilor CX. Cea mai buna echipa este premiata!


CUI SE ADRESEAZA?
 
-    Profesionstilor in comunicare si marketing care au nevoie de o perspectiva noua asupra strategiilor de comunicare
-    Celor care lucreaza intr-un mediu competitiv din punct de vedere al publicului caruia se adreseaza
-    Managerilor care inteleg nevoia de a introduce tehnici noi de comunicare cu consumatorul
-    Oricarui comunicator care intelege ca evolutia unui brand nu se limiteaza la livrarea unui mesaj
-    Specialistilor in cercetare de piata care vor sa inteleaga in profunzime procesul decizional al publicului vizat.

Important! Cursul este susţinut în limba engleză.

 TAXA DE PARTICIPARE

Costul participarii este de 400 euro + TVA. Pentru inscrierile facute pana pe data 15 noiembrie participantii beneficiaza de un tarif Early Bird de 360 euro + TVA.
Corporate pack : Companiile care inscriu un numar de peste 4 participanti beneficiaza de prezentarea unor studii de caz adaptate domeniului in care activeaza.

Taxa de participare include:

  • O strategie de CX viabila ce poate fi aplicata
  • Suportul de curs in format electronic
  • Accesul la exercitiile si dezbaterile din cadrul acestuia
  • Indrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului
  • Diploma de participare
  • Masa de pranz si pauzele de cafea


INSCRIERE LA CURS
Te poti inscrie accesand butonul verde   INSCRIE-TE   din aceasta pagina (dreapta sus), la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com.