Neuromarketing masterclass

Neuromarketing masterclass

Informatii Curs

  • Miercuri, 21 noiembrie, 2018 - Joi, 22 noiembrie, 2018
  • RIN Central  vezi harta
  • 400 euro + TVA; EARLY BIRD 320 euro + TVA

  • 00:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54

Early Bird 1 octombrie

320 euro + TVA / persoana

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neuromarketing Masterclass

Aplicarea insight-urilor la nivel de business, obtinute prin instrumente specific neurostiintei, nu este ceva nou. Branduri mari din industrii precum FMCG, servicii bancare si investitii, auto, agro si altele deja recurg la tehnici care masoara comportamentul, atitudinile si emotiile consumatorului la un nivel profund. Acestea aduc la suprafata informatii la care tehnicile traditionale nu ajung, de aceea sunt foarte valoroase. Odata integrate in strategiile de comunicare, branding, promovare si packaging ale companiilor, insight-urile au efecte benefice garantate asupra indicatorilor financiari principali. Un exemplu este reducerea costurilor asociate conversiei si loializarii, etape extrem de importante pentru orice business.

Acest MasterClass urmareste aprofundarea conceptelor si strategiilor de neuromarketing ce pot fi aplicate pentru a intelege mai bine consumatorii si ulterior, pentru a imbunatati experienta acestora cu brandul, produsul/serviciile si companiilor.

PROGRAMUL TRAININGULUI:

ZIUA 1: Lector: Anil V. Pillai

      9:30-11:30

 -      Ce rol au experientele la nivel emotional? Dar la nivel comportamental?

-       Care este impactul experiențelor asupra memoriei.

-        Cum afectează emoțiile pozitive sau negative creierul uman.

-        De ce sunt experiențele importante?

-       O analiză asupra experiențelor din punct de vedere al cunsumatorului dar și al vanzătorului

11.30 – 12.00 – Coffee break

12:00-14:00

-          Ce reprezintă efortul și frica?

-          O prezentare a mecanismelor care stau la baza fricii de a adopta comportamente noi sau a forma obiceiuri noi.

-          Ce putem face sa depasim aceste bariere si care sunt facilitatorii crearii de obiceiuri noi

-          Fidelizarea consumatorului

-          Există consumatori fideli? Avem mecanismele care ne permit sa devenim consumatori fideli?

14:00-15:00  –  Pauza de masa

15:00-17:00

-          Definirea conceptelor cheie în neurobranding : Customer Centricity, Customer Experience and Customer Engagement.

-          Experienta consumatorului si generarea loialitatii.

-          Care sunt mecanismele de masurare ale celor doua actiuni?

 17:00-17:30 Cofee break

 17:30-19:30

-          Masurarea experientei consumatorului : Diferenta intre alegeri constiente si non-constiente

-          Rolul neurostiintei si al tehnicilor neurostiintifice intr-o stretegie de marketing

-          Diferenta intre cercetarea standard de piata si cea care ajuta la designul experientei consumatorului.

 ZIUA 2 - Lector: Ana Iorga

 9:30-11:30

-          Setarea planului de actiune

-          Analiza modului in care participantii pot utiliza cunostintele dobandite in prima zi pentru dezvoltarea unei strategii in cadrul organizatiei din care provin

-          Prezentarea unor studii de caz inspirate din activitatea participantilor

-          Design-ul strategiei de customer experience si determinarea obiectivelor cheie

 11:30-12:00 Coffee break

 12:00-14:00

-          Rolul angajatilor

-          Care sunt barierele interne care impiedica livrarea unei experiente de calitate

-          Care este gradul de orientare catre consumator al organizatiei?

-          Cum masuram acest indicator

 14:00-15:00 pauza de masa 

 15:00-17:00

-          Design-ul experientei consumatorului

-          Reguli in realizarea strategiei: keep it simple and effective!

-          Cum determinam valoarea consumatorului?

17:00-17:30 – Coffee break

17:30-19:30 

-          Cum ne ajuta experienta consumatorului sa ne diferentiem de competitori

-          Cum poate deveni aceasta experienta un element cheie al strategiei noastre?

-          Ce putem invata de la altii

-          Cum crem o experienta a consumatorului in raport cu organizatia noastra?

CUI SE ADRESEAZA?

-    Profesionstilor in comunicare si marketing care au nevoie de o perspectiva noua asupra strategiilor de comunicare

-    Celor care lucreaza intr-un mediu competitiv din punct de vedere al publicului caruia se adreseaza

-    Mangerilor care inteleg nevoia de a introduce tehnici noi de comunicare cu consumatorul

-    Oricarui communicator care intelege ca evolutia unui brand nu se limiteaza la livrarea unui mesaj

-    Specialistilor in cercetare de piata care vor sa inteleaga in profunzime procesul decizional al publicului vizat.


Important! Cursul este susţinut în limba engleză.


 TAXA DE PARTICIPARE

Costul participarii este de 400 euro + TVA. Pentru inscrierile facute pana pe data 1 octombrie participantii beneficiaza de un tarif Early Bird de 320 euro + TVA.

Corporate pack : Companiile care inscriu un numar de peste 4 participanti beneficiaza de prezentarea unor studii de caz adaptate domeniului in care activeaza.

BENEFICII :

 Taxa de participare include:

  • Suportul de curs in format electronic,
  • Accesul la exerciţiile şi dezbaterile din cadrul acestuia,
  • Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului,
  • Diploma de participare 
  • Masa de pranz şi pauzele de cafea




INSCRIERE LA CURS

Te poti inscrie accesand butonul verde   INSCRIE-TE   din aceasta pagina (dreapta sus), la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com.