Neuromarketing masterclass

Neuromarketing masterclass

Informatii Curs

  • Joi, 23 aprilie, 2020 - Vineri, 24 aprilie, 2020
  • Bucuresti  vezi harta
  • 500 euro + TVA; Early Bird 320 euro + TVA

  • 10:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54


NEUROMARKETING MASTERCLASS

Intelegerea corecta a nevoilor, dorintelor si emotiilor consumatorilor a devenit o provocare pentru orice companie. Esecul strategiilor de marketing clasice si cresterea bugetelor de marketing digital ne duc catre o decizie radicala. Este nevoie de regandirea strategiilor de marketing si de crearea unei strategii eficiente de CX (customer experience). Neuromarketing-ul este unul dintre domeniile cu cea mai mare crestere in apetitul marketerilor din intreaga lume pentru ca reuseste sa stabileasca o conexiune emotionala a brandului cu consumatorul, iar aceasta este o adevarata „mina de aur” pentru orice companie.

Este timpul sa descoperi si tu cum poti integra principiile de baza ale neuromarketing-ului in strategiile de business! Te invitam la un masterclass unic in Romania, sustinut de doi experti de talie mondiala, in care vei invata cum sa folosesti neuromarketingul pentru atragerea de clienti loiali.

Cursul este susţinut în limba engleză.

Afla mai multe despre acest MasterClass AICI.

Ce iti oferim?

  • O experienta unica la nivel informational.  Vei invata cum sa aplici principiile din neurostiinte pentru a imbunatati strategia de loializare a clientilor.
  • Vei beneficia de consultanta din partea trainerilor pe proiectele tale.
  • Vei pleca cu un road map pe care sa il implementezi in organizatia din care faci parte.
  • Vei sti care sunt triggerele care determina deciziile de cumparare.
  • Vei afla informatii first hand despre strategiile implementate de trainer pentru branduri din intreaga lume.
  • Vei intelege cum functioneaza o strategie si vei primi sprijin in realizarea uneia.
  • Vei cunoaste oameni din industrie cu care vei putea face schimb de informatii
  • La finalul cursului vei obtine o diploma recunoscuta de partenerii internationali ai acestui Masterclass  

PROGRAMUL TRAININGULUI:

Ziua 1

  • Behavioural model of CX. Care este impactul efortului asupra experientei consumatorilor? Cand se transforma efortul in frustrare si alieneaza clientii? 
  • Cu ce vine nou Neuromarketing-ul si care sunt instrumentele specifice acestei abordari? 
  • Noua abordare a CX. Principii extrase din psihologie si behavioural science 
  • Sa ne cunoastem consumatorii! Despre memorie, emotii, comportamente, obiceiuri de consum si pattern-uri de gandire (Sistem 1 & 2) 
  • Sesiune de discutii interactive pornind de la studii de caz (campanii de comunicare) urmata de sesiunea practica. 
  • In cadrul sesiunii practice participantii vor identifica o problema de business din compania in care activeaza, problema care poate fi rezolvata prin construirea sau imbunatatirea strategiei de CX. Acestia vor lucra in echipe pentru a schita prima parte a strategiei, respectiv conceptul de comunicare nou, integrand informatiile prezentate. 

Ziua 2

  • Cum construim strategia de CX? Totul despre cultura organizationala centrata pe client (customer centricity) si instrumentele de analiza necesare 
  • Care este aplicabilitatea informatiilor extrase din subconstientul consumatorilor? Discutie pe marginea unor studii de caz 
  • Prezentarea unor studii de caz ce ilustreaza rezolvarea unor probleme specifice de business prin strategia de CX 
  • Finalizarea proiectului de creare a unei strategii de CX, in echipele stabilite din prima zi. Proiectul va consta intr-o prezentare ce contine o strategie completa de CX pentru problema de business identificata. 
  • Prezentarea strategiilor CX. Cea mai buna echipa este premiata!



CUI SE ADRESEAZA?
 
-    Profesionistilor in comunicare si marketing care au nevoie de o perspectiva noua asupra strategiilor de comunicare
-    Celor care lucreaza intr-un mediu competitiv din punct de vedere al publicului caruia se adreseaza
-    Managerilor care inteleg nevoia de a introduce tehnici noi de comunicare cu consumatorul
-    Oricarui comunicator care intelege ca evolutia unui brand nu se limiteaza la livrarea unui mesaj
-    Specialistilor in cercetare de piata care vor sa inteleaga in profunzime procesul decizional al publicului vizat.



 TAXA DE PARTICIPARE

Costul participarii este de 500 euro + TVA/persoana

Pentru inscrierile facute pana pe 1 martie participantii beneficiaza de un tarif de 320 euro + TVA/persoana

Corporate pack: Companiile care inscriu un numar de peste 4 participanti beneficiaza de prezentarea unor studii de caz adaptate domeniului in care activeaza.

Tailored training: Companiile pot beneficia de livrarea unei variante personalizate a cursului. Traineri vor fi prezenti, pentru o zi, în companie si vor lucra cu angajatii din departamentele de CX, marketing si comunicare pentru setarea unei strategii de neuroCX. Strategia va fi realizata in concordanta cu brief-ul organizatiei si va raspunde nevoilor de comunicare a acesteia.

Costul unui training personalizat este de 3000 euro + TVA pentru o grupa de maxim 10 persoane.  

Taxa de participare include:

  • O strategie de CX viabila ce poate fi aplicata
  • Suportul de curs in format electronic
  • Accesul la exercitiile si dezbaterile din cadrul acestuia
  • Indrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului
  • Diploma de participare
  • Masa de pranz si pauzele de cafea


INSCRIERE LA CURS
Te poti inscrie accesand butonul verde   INSCRIE-TE   din aceasta pagina (dreapta sus), la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com.

GHID de PROMOVARE ONLINE pentru AFACERI MICI

Acest ghid, realizat de trainerii Cursuri Creative, te va ajuta să descoperi în ce măsură grafica unui website, conținutul, strategia SEO și cea de email marketing, precum și platformele sociale îți pot crește semnificativ vizibilitatea, vânzările și te pot ajuta să fidelizezi clienții. Pe lângă un plan bine pus la punct, experții Cursuri Creative îți împărtășesc câteva secrete care te vor ajuta să-ți propulsezi afacerea în mediul online. Strategiile de marketing online sunt piatra de temelie a promovării, iar website-ul și blogul companiei reprezintă primii pași în stabilirea unei prezențe puternice pentru un business la început de drum. Cele două instrumente importante te ajută să-ți construiești credibilitatea și oferă clienților informații despre produsele și serviciile afacerii tale.