Florist Expert

Florist Expert

Informatii Curs

  • 7200 lei / persoana

FLORIST EXPERT

Florist expert este un veritabil curs de administrare a business-ului unei florării. În cadrul acestui modul, absolvenții cursurilor anterioare își vor pune cunoștințele în valoare pentru generarea de profit și deschiderea unei afacerii proprii. Cursul își propune să treacă prin toate etapele înființării unei florării, evitând  capcanele de buget și lipsa de experiență a unui nou venit. Trainingul este susținut de proprietarii Floridelux, care vor împărtăși cu participanții atât modelul de succes, cât și exemplele care au stat la baza construirii celei mai mari florării online din România. 

Pe parcursul a 60 de ore de curs, participanții vor aprofunda mecanismele financiare, logistice și de marketing ale unei florării. Ei vor experimenta modele de lucru, vor construi bugete și vor simula negocieri cu furnizorii. 

Trainingul echivalează cu o școală de business în domeniul floristicii iar avantajul său este că informațiile sunt adaptate pieței locale. Construcția prețurilor, recrutarea personalului, ofertarea clienților sunt doar câteva dintre informațiile complexe care se vor prezenta în cadrul acestui program unic pe piața autohtonă de formare. 

Avantajul incontestabil al cursului este că reușește să aducă într-un mod ușor de înțeles informații care nu sunt accesibile în acest moment niciunei persoane nou venite în industrie. Prin acest training, inițiatorii își doresc să crească nivelul de calificare și performanță în domeniul floristicii în România, devenind competitori redutabili atât pe piața din România cât și pe cea internațională. 

CUI SE ADRESEAZĂ?

Acest curs se adresează absolvenților cursurilor Florist Specialist

  • Managerilor de florărie care doresc să înțeleagă toate etapele de dezvoltare pentru a avea o afacere de succes
  • Persoanelor care doresc să înceapă o afacere în domeniul floristicii

BENEFICII:

  • Îți vei definitiva pregătirea cu un training unic pe piața din România
  • Vei înțelege în mod strategic rolul proceselor într-o florărie 
  • Vei ști care sunt dotările tehnice necesare unei florării pentru funcționare optimă
  • Vei construi un model de management al resurselor umane în florărie
  • Vei afla care sunt cele mai eficiente modalități de promovare în florărie 
  • Vei putea construi o strategie de marketing în domeniul floristicii
  • Vei ști să setezi politica de preț a florăriei 
  • Vei afla care sunt resursele de aprovizionare ale celor mai importanți jucători de pe piață 
  • Vei ști să faci oferte competitive și să îți definești brand-ul personal 
  • Vei putea să îți completezi cunoștințele într-un mod organizat, alături de profesioniști recunoscuți din industrie 
  • Vei afla ce presupune lansarea unei florării online 
  • Vei avea recunoașterea celor din industria floristicii în ceea ce privește pregătirea ta profesională 
  • Vei avea un avantaj competitiv pe care alți jucători din floristică l-au dobândit în ani de experiență și greșeli strategice 

TEMATICA:

Modul ADMINISTRATIV

  • Forma administrativă
  • Autorizații și asigurări necesare
  • Dotări tehnice în florărie
  • Recrutare personal în florărie
  • Contabilitatea primară a unei florării
  • Furnizori recomandați

Modul LOGISTICĂ

  • Necesar logistică
  • Organizare logistică
  • Organizare spațiu
  • Pregătirea pentru perioadele aglomerate
  • Lista „to do” zilnică, săptămânală și lunară pentru angajații florăriei
  • Checklist pentru deschiderea unei florării

Modul MARKETING

  • Alegerea spațiului comercial
  • Vadul comercial 
  • Localizare și signalistică
  • Stabilirea clientelei target și alegerea unui brand
  • Tehnici de marketing pentru florării
  • Tehnici atragere clienți
  • Prezența și comunicarea online
  • Concepte de vitrină și explorarea tehnicilor de atragere a clienților în florărie prin design și impact visual
  • Realizarea cataloagelor de prezentare
  • Stabilirea unei politici de prețuri competitive și care să aducă profit afacerii
  • Cunoașterea tradițiilor și obiceiurilor din România pentru a încuraja și entuziasma vânzările în florărie
  • Tendințe de marketing și explorarea de metode inovative de promovare
  • Magazin online vs. Magazin offline sau relația simbiotică a zilelor noastre dintre cele 2

Modul RELAȚII CLIENȚI

  • Stil de comunicare, prezentare și experiența clientului în florărie
  • Managementul criticilor și reclamațiilor
  • Tehnici de display marfă în florărie, aranjarea mărfurilor și afișarea prețurilor, aranjarea florilor în vitrină
  • Modalități de comunicare cu clienții
  • Procedura preluare comenzi în magazine
  • Studii de caz cu exemple elocvente 

o Florărie Germania 

o Florării România

Modul APROVIZIONARE

  • Lista de aprovizionare periodică materiale necesare într-o florărie 
  • Lista de aprovizionare periodică materiale vegetale
  • Calculul prețului de vânzare în magazine
  • Managementul pierderilor din punct de vedere contabil și cum reducem pierderile
  • Catalog denumire material vegetal și nonvegetal, baxare, sezonalitate, prețuri și cei mai buni înlocuitori – expert level
  • Lista de furnizori recomandați și producători locali
  • Lista târgurilor internaționale de profil și cum să maximizezi vizita la târguri
  • Liste de necesar recomandate în funcție de sărbători și perioade aglomerate


Modul PRODUCȚIE

  • Execuție concept vitrine
  • Producție buchete și aranjamente vânzare directă în magazine
  • Reinterpretarea mărfurilor perisabile
  • Producția la cerința clientului
  • Calculul prețului de vânzare pentru aranjamentele la cerința clientului
  • Bonul de consum și rețeta florală
  • Integrarea cadourilor în vânzarea din florărie
  • Lista de servicii adiacente oferite într-o florărie
  • Tips&tricks într-o florărie
  • Explorarea de idei de design floral inedit
  • Explorarea de idei interesante pentru atragerea comunității locale din jurul florăriei
  • Realizarea de concepte diverse de design floral pentru iubitorii mediului înconjurător

DURATA  totală a cursului:  40 de ore de curs, pe parcursul a 4 weekend-uri, la care se adaugă 40 ore de practică, toate în atelierele FlorideLux.  

Partea teoretică a cursului se desfășoară sâmbăta și duminica, începând cu ora 10.30 în fiecare zi. Cele 40 ore de practică se vor efectua în timpul săptămânii, 3 ore într-una din zilele fiecărei săptămâni de curs, pe baza unei programări stabilite împreună cu trainerul.

LOCAȚIE: Cursul se desfășoar la sediul florăriei FlorideLux.

Locurile sunt limitate la maxim 10 persoane.

TAXA de participare la curs:  7.200 lei/persoană (TVA 0) 

Costul reprezintă participarea la toate modulele de teorie și practică și include:

  • Materialele necesare pentru desfășurarea cursului (unelte, flori, accesorii)
  • Suportul de curs și materiale suplimentare
  • Diploma de participare eliberată de către agenția Creative Business Management
  • Susținerea examenului și certificatul de absolvire emis de Ministerul Educației
  • Reducere 15% la acest curs pentru cei care au urmat cursul de Decorator floral,  Florist Junior și Florist Specialist

CONDIȚII DE ACCES LA CURS: 

> La acest curs au acces numai absolvenții cursului de Florist Specialist. 

Cel mai complex program de training include cursurile:

Decorator floral - hobby și arta = 32 ore

Florist Junior = 40 ore curs + 10 ore practică în atelierele FlorideLux

Florist Specialist  = 40 ore curs + 20 ore practică în atelierele FlorideLux

Florist Expert (include managementul florăriei, aprovizionare, pregătire pentru lucrul cu volume, HR, informatizare) = 40 ore curs + 40 ore practică în atelierele FlorideLux 

PROGRAM ACREDITARE :

În urma participării la curs, persoanele doritoare pot susține examenul pentru obținerea certificatului de absolvire acreditat de Ministerul Educației pentru Competențe Antreprenoriale, conform programului de perfecționare.

Nivelul obligatoriu al studiilor este LICEU.

Examenul constă în 2 probe:

a) Proba scrisă: Test grilă (10 întrebări)

b) Proba practică:  prezentarea unui proiect de business -florărie

Acest curs se bucură de susținerea FlorideLux, cu o experiență de peste 14 ani pe piața de flori și cadouri online și offline din România.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ÎNSCRIERE LA CURS

Te poți înscrie accesând butonul verde   ÎNSCRIE-TE   din această pagină (dreapta sus), la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------