Reguli de scriere pentru Facebook Ads care vând

Abilitatea de a scrie materiale de marketing de impact este la îndemâna oricui vrea să învețe pașii firești de urmat în relația cu consumatorul. Atunci când vine vorba de Facebook Ads care vând, experții dezvăluie că este important să înțelegi că în marketing urmărești o evoluție naturală, ca în oricare altă relație. Treci printr-o perioadă în care vă cunoașteți, vă familiarizați unul cu celălalt, înainte de a vă lua orice fel de angajament. Același lucru se întâmplă și în publicitate.

Când vine vorba să atragi clienți, există câteva strategii care te ajută să scrii cele mai bune reclame de pe Facebook.

1. Folosește Facebook Ads Targeting pentru a restrânge publicul, apoi scrie ad-ul

Când vine vorba de vânzarea online, este tentant să scrii ca și cum ai vorbi unui public larg, pe scenă la o conferință. Dar dacă vrei să fii eficient, trebuie să scrii ca și cum te-ai adresa unei singure persoane.

Această persoană este cea pe care trebuie să o convingi. Este la fel ca și când ai fi un consilier de vânzări, trebuie să îți concentrezi întreaga atenția asupra unei persoane și nevoilor ei. Pe site-ul tău e în regulă să scrii ca și când te-ai adresa tuturor clienților potențiali. Pe Facebook abordarea este diferită, îți poți targeta în mod restrâns publicul. 

2. Scrie Facebook Ads diverse pentru persoane diferite

Acest aspect se potrivește cu partea de targetare. Clienții apelează la serviciile tale pentru o varietate de motive, așa că de ce ai utiliza o singură reclamă? Punctul forte al platformei Facebook este capacitatea sa de a targeta, deci nu trata anunțul ca pe un panou publicitar.

De exemplu, imaginează-ți că vinzi îmbrăcăminte casual pentru bărbați și femei, precum și încălțăminte, accesorii, îmbrăcăminte sport, lenjerie și chiar produse pentru baie și corp. Unii clienți vor fi interesați de unele produse oferite, iar alții vor fi foarte interesați de o singură zonă. Altfel spus, femeile vor fi interesate de articolele pentru femei.

3. Asigură-te că textul reclamei scrise pentru Facebook este compatibil cu vizualul folosit

Multe companii mici - și chiar mai mari, în special în spațiul B2B - nu au multe imagini la îndemână. Dacă textul și imaginea nu sunt compatibile, utilizatorii se vor întreba care este de fapt anunțul. Nu vor da clic și ad-ul tău se va irosi. Utilizează resursele gratuite de fotografii cum ar fi Pixabay.com sau Unsplah.com pentru a downloada fotografii de calitate care să îți pună în valoare Ad-ul. Orice a face, nu folosi fotografii fără drepturi de autor. Ai putea să faci un mare deserviciu paginii tale. Poți rafina căutările pe Google din setări, optând pentru categoria Drepturi de utilizare/"etichetate cu permisiunea de reutilizare"  

4. Concentrează-te pe un singur call-to-action

Cele mai bune reclame Facebook au un obiectiv clar. Fie că încerci să crești vizibilitatea brandului, să obții un lead, fie că vrei să vinzi un produs, ad-ul tău de Facebook ar trebui să aibă un call-to-action clar. Fără acesta, utilizatorii Facebook vor vedea anunțul, dar nu vor ști unde să facă clic.

5. Scrie ad-uri scurte și la obiect, cu plus valoare

Tu creezi acest ad pe Facebook, așa că poate fi tentant să scrii cât mai mult. La urma urmei, trebuie să explici produsul tău consumatorilor. Cu toate acestea, atunci când vine vorba de anunțurile Facebook, trebuie să scrii texte cât mai scurte și la obiect. 

Este în regulă să menționezi avantajele utilizării produsului promovat, precum și felul în care utilizatorii vor beneficia de aceste avantaje. Acestea sunt punctele pe care ar trebui să te concentrezi atunci când scrii într-un mod clar și concis. 

Adaptarea și scrierea textului pentru Facebook Ads poate fi o provocare, de aceea specialiștii noștri îți stau la dispoziție cu informații complete, pentru ca tu să poți pune bazele unei strategii personalizate de content marketing. 

Indiferent de specificul afacerii tale sau de proiectul la care lucrezi, cu siguranță ai nevoie de conținut. Fie că vrei să colaborezi cu un content writer sau copywriter sau vrei să devii unul, ești invitat la Cursul de Copywriting și Content Writing susținut de Cătălin Ionașcu, să afli mai multe detalii despre cum să scrii mesaje publicitare de impact.