Marketerii intra in mintea consumatorului la primul masterclass in neuromarketing si customer experience din Romania

Obtinerea de informatii despre modul in care consumatorii iau decizia de achizitie a unui produs sau serviciu este obiectul de studiu al neuromarketingului, o stiinta care a facut multi adepti la nivel mondial in ultimii 10 ani. Unele dintre cele mai mari companii din lume si-au stabilit ca prioritate de business orientarea catre client iar aceasta strategie se dovedeste a fi diferentiatorul principal intre firmele care inoveaza si restul companiilor care se straduie sa supravietuiasca. Unul dintre cei mai apreciati consultanti la nivel mondial in neuroscience, Anil. V. Pillai, vine la Bucuresti in perioada 21-22 noiembrie pentru a sustine primul sau masterclass din regiune alaturi de fondatorul Buyer Brain, Ana Iorga. Cei doi specialisti isi vor uni fortele pentru a sustine un program de pregatire intensiv pentru marketerii care isi doresc sa depaseasca granita instrumentelor traditionale in elaborarea strategiilor de consumer experience. Evenimentul va fi organizat de agentia noastra de training si completeaza seria cursurilor de comunicare aflate in portofoliul nostru.

Trainingul va fi sustinut in limba engleza si este construit in jurul nevoii de a crea o experienta relevanta consumatorului pentru ca el sa poata cataloga brandul cu care a intrat in contact ca unul de incredere. Acest aspect este realizat prin multiple metode care implica cercetarea, pozitionarea, segmentarea si comunicarea iar la finalul sau rezulta o matrice de marketing care permite economisirea bugetelor si cresterea ROI pentru brandurile care aplica metodele neurostiintifice. Beneficiul principal al cursului consta in oferirea unor instrumente concrete de implementare a strategiei de neuromarketing, cu rezultate masurabile la nivelul imbunatatirii experientei consumatorului si a cresterii nivelului de loializare a acestuia.

“Secretul de a avea consumatori loiali este implicarea acestora intr-o relatie emotionala cu brand-ul. Aceasta emotie este prezenta ori de cate ori consumatorul are nevoie de produsul sau serviciul respectiv raspunzand cu promptitudine. Un consumator fidel este de acela care va trece mai usor cu vederea defectele brand-ului pastrandu-si loialitatea. Pe de alta parte, brand-ul trebuie sa livreze ceea ce a promis, in timpul promis sustine Anil Pillai, sumarizand rolul pe care brandurile il vor avea in relatia cu consumatorii sai.  Anil V. Pillai este coach certificat in Neuroscience Performance si este consultant pentru cele mai mari companii din Asia si din lume. Experienta sa in refacerea designului strategic al companiilor a adus succesul multora dintre organizatiile care sunt listate, in prezent, in topul Forbes 500 din lume. Munca sa este axata pe identificarea unor solutii pentru problemele de business ale organizatiilor care vor sa se diferentieze de concurenta printr-o experienta buna oferita consumatorului.

In cele doua zile de curs, lectorii isi vor uni si completa experientele profesionale pentru a structura, impreuna cu participantii, strategii concrete de neuromarketing. Scopul acestui program este ca participantii sa se intoarca la birou, a doua zi, si sa inceapa sa aplice din ceea ce au invatat. Aceasta este valoarea adaugata pe care programul o aduce, pe langa framework-ul teoretic. De aceea, dupa finalizarea programului, le oferim cursantilor posibilitatea de a beneficia de expertiza noastra in a-i ghida in ceea ce priveste implementarea proiectelor” spune Ana Iorga, singurul specialist din Romania care detine un titlu de doctor in acest domeniu. Ana a fost lector in cadrul Hamburg Media School’s Neuromarketing Manager Program si co-editor al cartii “Ethics in Neuromarketing” publicata anul trecut. Experienta sa de peste un deceniu in neuromarketing a pozitionat-o ca fiind unul dintre pionierii domeniului in Romania.

Cursul se va desfasura pe parcursul a doua zile, intre orele 10.00 si 19.00 si are un numar limitat de locuri, pentru a consolida experienta celor prezenti si a obtine informatiile intr-un mod personalizat. Afla mai multe detalii pe email la cursuri@cbmanagement.ro.