Cursurile de event management se transformă în online event management

În mai puțin de două săptămâni, industria organizării de evenimente fost nevoită să se reinventeze, lansând în câteva zile soluții la care se lucra de ani buni. Evenimentele online au luat locul celor offline, în timp ce consumatorii experimentează conectarea virtuală într-un ritm greu de acceptat pentru oricine. Care sunt soluțiile pe care le vom folosi în organizarea de evenimente în perioada imediat următoare?

„Sunt aceleași soluții pe care le propuneam și până acum, în cadrul cursului de organizare de evenimente, doar că acum devin urgente și obligatorii. Târgurile virtuale, sistemele de videoconferință sau evenimentele hibrid sunt soluții dezvoltare în ultimii ani de companiile IT, care pot fi preluate în orice moment de firmele românești. Platforme avansate în host-ingul de evenimente precum Eventmobi.com sau Vfairs.com sunt de mult timp prezente pe piață, dar au fost considerate mereu un unicorn al evenimentelor.”, spune Bianca Preda, trainerul cursului de Organizare de evenimente.

Agenția de training anunță restructurarea unuia dintre cele mai importante cursuri ale sale, cel de Planificarea și organizarea evenimentelor prin susținerea lui live și prin extinderea informațiilor despre evenimentele online. Trainerul va susține prima grupă exclusiv online pe 28 martie, iar cursul va dura 2 zile. Programul și tematica rămân aceleași, dar interesul va fi unul mai mare către zona de implementare online.

Printre temele pregătite de trainer se numără și prezentarea soluțiilor românești, dar și internaționale de management al evenimentelor online.

“Ne resetăm și o luăm de la capăt.  Acum mai mult ca niciodată este valabilă fraza care ne ghidează întregul curs de organizare de evenimente – Producția unui eveniment seamănă cu o acrobație pe sârmă, fără plasă de siguranță. Am repetat-o de zeci de ori în cele peste 1000 de ore de training și acum pare să își manifeste întregul înțeles.”, spune trainerul.

Cursul va fi susținut prin Zoom Meetings, platforma cu cele mai multe descărcări în ultimele două săptămâni. Peste două milioane de oameni s-au conectat la Zoom pentru a livra evenimentele de mici dimensiuni, precum cursuri, întâlniri și traininguri, crescând valoarea la bursă a companiei cu 17%.

Agenția de training susține, deja, de două săptămâni toate cursurile online și a trecut cu ușurință de testul tehnologiei. Cursanții se simt mai confortabil cu participarea de acasă la un training, iar compania își continuă activitatea fără restructurări radicale, așa cum s-a întâmplat în cazul altor industrii în această perioadă.

Pentru a invita participanții la sesiunile online, Cursuri Creative a oferit și un discount de 25% pentru toate persoanele care aleg varianta online în următoarele două luni de zile.

“Ne așteptăm să devenim tot mai conectați prin tehnologie, iar evenimentele vor urma acest trend. Este nevoie de o abordare creativă a conceptelor din care online-ul nu va mai lipsi niciodată.”, a mai spus trainerul de organizare de evenimente.