Cele mai noi update-uri anunțate de Facebook în platformă

Facebook ne-a obișnuit deja cu multitudinea de update-uri și instrumente noi pe care le implementează în platforma socială, fie pentru a îmbunătăți eficiența instrumentelor de promovare, fie pentru a îmbunătăți calitatea conținutului postat.

Haide să vedem 4 dintre aceste noutăți, unele anunțate, altele deja implementate în rețeaua socială, în ultima perioadă.

Platforme noi de Ads Manager & Business Manager

Facebook a anunțat că, până la finalul anului, vom beneficia de două platforme noi și îmbunătățite de Ads Manager și Business Manager.

Schimbările au început deja să fie implementate în această direcție, odată cu lansarea noii interfețe în Ads Manager, la începutul lunii mai, o nouă experiența de utilizare a platformei care integrează un design mai curat, un proces simplificat de navigare și un proces mai facil de gestionare a campaniilor, datorită accesului mai ușor la rapoarte.

Odată cu noua interfața, Facebook a operat și un nou upgrade la procesul de creare a campaniilor, care integrează acum o nouă funcție copy & paste utilă în eficientizarea timpului necesar pentru crearea anunțurilor.

Mai mult, noua experiența vizuală și funcțională oferită de Ads Manager-ul Facebook va primi o caracteristică de auto-numire, pentru ca tu să nu mai fii nevoit să vii cu propriile denumiri pentru campanii (rămâne de văzut cât de mult va contribui acest upgrade în organizarea activităților).

În ceea ce privește platforma Business Manager, Facebook pregătește o nouă actualizare care va presupune un proces îmbunătățit, mai rapid și fără probleme, oferind mai multe facilitate agențiilor în activitățile de marketing pentru clienți.

Schimbările vor fi implementate în ceea ce privește accesul mai ușor la rapoartele din istoric și gestionarea mai eficientă a campaniilor publicitare pentru clienți.

O nouă opțiune de licitare

Facebook a lansat Cost Cap Biding Strategy, o opțiune menită să eficientizeze costurile din campanii, axată pe maximizarea volumului de conversii, în același timp cu menținerea unei predictibilități clare a costurilor.

Noua strategie de optimizare va încerca să ajungă la un echilibru ideal între rezultatele obținute și costuri.

Pe de altă parte, acest nou instrument este extrem de util atunci când dorești să setezi o limită strictă cu privire la modul în care ești dispus să licitezi, având garanția că vei alege întotdeauna bine atunci când îți propui să păstrezi costurile într-o limită ideală, proporționata în mod echitabil cu rezultatele campaniilor.

Filtru de inventar

O altă modificare operată de Facebook este introducerea unui nou filtru de inventar, care permite agențiilor de publicitate să aibă mai mult control asupra locului în care vor apărea anunțurile și conținutul cu care ar putea să se asocieze.

Această nouă funcție este parte dintr-un ecosistem mai amplu cu măsuri de control și de menținere a unui climat sigur, menit să protejeze brandurile.

Caracteristicile noului filtru

Noul filtru de inventar îți oferă posibilitatea de a exclude afișarea conținutului tău acolo unde există posibilitatea de a fi afișat alături de conținut considerat sensibil. Astfel, beneficiezi de o protecție sporită a imaginii de brand, un beneficiu major chiar dacă această mișcare poate duce la scăderea reach-ului potențial al campaniei.

Noi acțiuni în direcția unui control mai strict al conținutului considerat “problematic”

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că Facebook a fost implicat în numeroase scandaluri în ultimii ani, în principal legate de știrile false lansate în platformă, informații care au adus nenumărate prejudicii atât utilizatorilor, cât și reputației brandului Facebook.

De aceea, se pare ca gigantul tech este mai hotărât ca oricând să elimine acest tip de conținut din feed-urile utilizatorilor, punând tot mai mult accent pe promovarea organizațiilor de știri recunoscute pentru calitatea informației oferite, de încredere.

Se pare că Facebook dezvolta o preocupare continuă pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor din platformă, indiferent de ce parte a baricadei sunt, fie ei publisher sau simpli utilizatori.

Nu e de ajuns, fără o schimbare de mentalitate în rândul utilizatorilor și mai ales fără o creștere a calității activității desfășurate de advertiseri în rețea, lucrurile nu se vor schimba atât de ușor.

Daca să înveți cum să îți dezvolți afacerea prin intermediul programelor de promovare oferite de platformele sociale te poți înscrie la cursul de Social Media Optimization. Timp de două zile, într-o sesiune amplă de 16 ore vei deprinde toate elementele de care ai nevoie pentru a-ți promova în mod eficient afacerea pe Facebook și nu numai.  Următoarea ediție este programată pentru 15 – 16 iunie.

Pentru mai multe detalii despre curs, accesează acest link.