Anil V. Pillai, expert in neuromarketing: “Amintirile noastre sunt cheia deciziilor de cumparare”

Unul dintre cei mai cunoscuti experti in neuromarketing si consumer experience, Anil Pillai, vine in Romania pentru a sustine primul masterclass in domeniu, dedicat profesionistilor in marketing si comunicare. In perioada 21- 22 noiembrie, Anil va sustine alaturi de Ana Iorga, fondatorul Buyer Brain, un curs care isi propune sa aduca neuromarketingul mai aproape de cei care implementeaza strategiile de marketing si comunicare in companii. Potrivit acestuia, comunicatorii trebuie sa isi dobandeasca reflexul de a gandi strategic atunci cand au ca responsabilitate prozitionarea unui produs si sa tina cont de unul dintre principiile importante ale neuromarketingului: “Experienta este o functie a memoriei cumulative. Amintirile noastre sunt cheia deciziei de cumparare. Un brand care lasa o amintire pozitiva va avea mereu un efect de halo in procesul de cumparare si recomandare. Acesta este motivul pentru care imbunatitirea experientei este cheia achizitiei”, spune expertul indian, cunoscut pentru campaniile sale de consumer experience create pentru firmele din topul Forbes 500.

Pe parcursul a doua zile de training, cei doi lectori vor experimenta noile tehnici de relationare cu consumatorii si vor prezenta studii de caz care vor ajuta participantii sa inteleaga rolul neuromarketing-ului in crearea unor brand-uri puternice. Experienta internationala a lui Anil V. Pillai va fi sustinuta de metodele de cercetare pe care Ana Iorga le va defini in cadul cursului.

Una dintre temele propuse de traineri se refera la modul in care comunicam contextual, iar consumatorul trece prin filtrul emotilor orice decizie pe care o ia atunci cand trebuie sa faca o alegere de cumparare. Potrivit lui Anil, un factor important care genereaza decizia de cumparare este frica.“Frica este un raspuns primar care guverneaza reactiile oricarui consumator, indiferent de domeniul in care ne aflam. Acest sentiment vine din senzatia de amenintare a integritatii fizice sau psihice a persoanei. Dorinta de a evita aceasta potentiala durere sau emotie negativa ii face pe oameni sa ia decizii. Brandurile a caror achizitie presupune efort, consum de timp sau depasirea unor dificultati vor fi evitate de publicul lor si cu siguranta nu vor beneficia de recomandari”, sustine expertul.

Spectrul emotiilor care dicteaza procesul decizional este unul destul de larg, iar cei doi traineri se vor apleca asupra lor in cele doua zile de desfasurare a masterclass-ului. Un alt exemplu pe care il da Anil Pillai este cel al cumparatorului indecis. Cel care se afla in fata unui raft cu acelasi tip de produse fara sa aiba o legatura emotionala cu vreunul dintre ele va alege in functie de brandul care ii satisface nevoia imediata si anume pretul sau ambalajul. Acestia sunt cumpatorii grabiti, care intra si ies din magazine fara a da o importanta produsului pe care il cumpara.

Masterclass-ul de neuromarketing si customer experience se adreseaza profesionstilor cu experienta in domeniu care doresc sa isi imbunatateasca eficienta campaniilor de marketing si comunicare. Cursul este realizat cu o structura interactiva, menita sa ofere informatii personalizate participantilor. Inscrierile se pot face pe pagina de curs sau la adresa de email cursuri@cbmanagement.ro si la telefon 0743183353.

Pana pe 1 octombrie participantii beneficiaza de o reducere a costului de participare de 25%.