Eticheta oferirii de cadouri corporate este subiectul celui mai nou program de training lansat de agentia noastra. Workshop-ul este sustinut de trainerul Cristina Turnagiu Dragna, secretar general al Asociatiei Romane pentru Protocol si Ceremonial si gazduit de AZAY, furnizor oficial al Casei Regale a Romaniei.
Pe parcursul a patru ore de prezentare, partcipantii vor intra intr-o lume fascinanta a celor mai elegante cadouri si vor afla de la specialisti cum oferirea unui dar poate fi primul pas in succesul unei relatii de afaceri. Prima editie a workshop-ului va avea loc vineri, 16 februarie 2018.
Prin programul conceput in exclusivitate de Cristina Turnagiu Dragna pentru Creative Business Management, participantii vor explora pana la cele mai mici detalii, modalitati de alegere, ambalare, trimitere sau gestionare a cadourilor. Workshop-ul va oferi informatiile despre uzantele diplomatice sau cele institutionale, elementele de insotire ale unui cadou si modalitatile de personalizare ale acestora.
”Daca va doriti o rafinare a propriilor gusturi sau doar vreti sa petreceti patru ore in compania celor mai elegante, spectaculoase si creative cadouri pe care le puteti oferi, acest workshop este perfect. Intr-un spatiu elegant, oferit de magazinul Azay, vom calatori prin lumea rafinata a cadourilor si vom aprofunda cele mai eficiente strategii in alegerea cadourilor fascinante”, sustine Cristina Turnagiu Dragna.
Workshopul – Arta oferirii cadourilor va fi sustinut in data de 16 februarie, intre orele 15:00 – 19:00, in cadrul magazinului Azay din Bulevardul Unirii nr. 2. Inscrierile se fac la adresa de email cursuri@cbmanagement.ro sau la numarul de telefon 0743.183.353. Pretul workshopului este 300 de lei. Participantii la cursul Eticheta si protocol in afaceri vor beneficia de o reducere de 20%, iar fostii cursanti ai Creative Business Management de o reducere de 10%.