5 moduri in care poti folosi IGTV pentru business

Simplu si intuitiv, serviciul IGTV oferit de Instagram reprezinta o noua modalitate prin care creatorii de clipuri video se pot apropia de audienta. Conceput pentru telefoanele mobile, IGTV este destinat exclusiv publicarii si vizionarii de videoclipuri care pornesc imediat cand este deschisa aplicatia.  IGTV permite utilizatorilor vizionarea de clipuri video verticale de maxim 10 minute, pe intreg ecranul dispozitivului. Detinatorii de conturi mai vechi sau cu o credibilitate mare pot incarca videoclipuri de pana la 60 de minute.  Principalul avantaj al utilizarii acestei aplicatii de catre companii sau branduri este ca faciliteaza conexiunea dintre acestea si audienta lor. Prin videoclipurile deja existente redistribuite sau continutul exclusiv creat pentru aceasta platforma, IGTV te poate ajuta sa iti formezi un public de nisa sau sa castigi noi urmaritori.

1.       Construieste o audienta nisata – continut exclusiv

Postarea unui continut exclusiv creat special pentru audienta canalului tau de IGTV te poate ajuta sa iti formezi un public de nisa fidel. Posteaza constant videoclipuri atractive si inde-uri pentru a crea o conexiune emotionala intre business-ul tau si urmaritori. De exemplu, poti crea videoclipuri din culisele evenimentelor pe care le organizezi, un tur de prezentare a biroului tau  sau despre fabricarea si dezvoltarea unui produs pe care bradul tau il comercializeaza.  Principalul avantaj al acestui tip de continut este ca nu mai trebuie sa editezi videoclipul. Cu cat este mai autentic, cu atat va avea un impact mai mare.

 O alta modalitate de a te apropia de audienta ta este sa postezi continut video de la evenimentele la care compania ta este prezenta, fie ca sunt conferinte, gale, premieri sau lansari de produse. De asemenea, poti integra interviuri in care specialisti din domeniu sau clientii tai vorbesc despre companie.

2.       Audienta noua – videoclipuri vechi

IGTV este o oportunitate foarte buna pentru a redistribui videoclipuri mai vechi pe care le-ai publicat deja pe Facebook sau YouTube. Aceasta este una dintre cele mai facile modalitati prin care un videoclip deja existent capata o noua destinatie. Poti incarca videoclipuri scurte sau clipurile de prezentare. In acest fel vei putea construi o imagine a brandului tau si le vei o oferi urmaritorilor tai posibilitatea de a afla istoria companiei tale.  Asigura-te ca sunt adaptate pentru formatul vertical al platformei si analizeaza datele pentru a avea o statistica a modului in care publicul interactioneaza cu acest tip de continut.

3.       Evidentierea produselor – tutoriale

Foarte multe aleg sa utilizeze IGTV pentru a posta videoclipuri cu sfaturi despre utilizarea produselor sau tutoriale.  Videoclipurile educationale sunt o modalitate buna pentru a introduce produse noi. De asemenea, poti crea o serie de videoclipuri prin care sa ii ajuti pe urmaritorii tai sa invete ceva nou din domeniul tau de activitate. Tutorialele sunt utile indiferent de specificul business-ului tau, culinar, fitness, decoratiuni, make-up sau tehnic.

4.       Implicarea directa a consumatorilor – sesiuni de intrebari

Videoclipurile prin care raspunzi la intrebarile audientei sunt o modalitate buna de implicare a oamenilor in timp ce furnizezi informatii utile. In felul acesta publicul va avea incredere in brandul tau sau in produsele si serviciile pe care le furnizezi. De exemplu poti strange cele mai interesante si mai frecvente intrebari ale consumatorilor si poti raspunde la ele intr-un videoclip. Poti utiliza optiunea de intrebari din Instagram Stories pentru a afla care sunt preocuparile audientei tale.

5.       Creeaza comunitati – seriale

IGTV poate fi privit ca o forma moderna de televiziune pe care o poti aborda similar. Oamenii iubesc serialele, iar prin programarea unor episoade saptamanale sau lunare despre o anumita tema iti poti forma o comunitate care sa revina constant.

Daca vrei sa afli care sunt cele mai eficiente instrumente prin care iti poti promova business-ul in mediul online si cum sa le utilizezi, Cursuri Creative iti propune pachetul cadou Social media optimization. Alege sa urmezi cursurile de Marketing digital si Initiere in copywriting si content writing si vei putea participa gratuit la trainingul de Social media optimization. Acest pachet este conceput pentru a le oferi participantilor 48 de ore de training care le va asigura toate informatiile esentiale din domeniul comunicarii digitale.