• Dacă dragostea e chimie, care este formula ei?

    De Ziua îndrăgostiților, agenția Cursuri Creative a întrebat specialiștii în neuroscience care este secretul unei relații de dragoste și dacă formula poate fi aplicată în cazul relației între un brand și consumatorii săi. Există o rețetă universală pe care companiile ar putea să o aplice pentru a avea clienți “îndrăgostiți” de produse lor?

  • Upselling sau Cross Selling: Drumul de la 1 dolar la 1 milion de dolari!

    Poate că majoritatea vânzătorilor ar prefera să primească o rețetă sigură, gândită de altcineva care să le spună simplu… e mai bine să folosiți upselling sau cross selling, și să le ofere o formulă scurtă, ușor de învățat și aplicat în orice situație. Dar calea ușoară nu face pe nimeni un vânzător mai bun, este de părere trainerul de vânzări Antonio Zărnescu. În cursul său neconvențional de vânzări, Antonio promovează ideea că actul de vânzare este, în primul rând, o activitate contextuală, iar contextul poate să fie potrivit pentru o acțiune și total nepotrivit pentru o alta. 

  • 5 sfaturi utile pentru testarea eficienței campaniilor din Social Media

    În acest articol iți propun câteva dintre cele mai bune practici care te vor ajuta să optimizezi bugetul, dar și timpul necesar, pentru a obține cele mai bune rezultate din campaniile pe care le testezi.  Acestea îți vor face munca mai ușoara, te vor feri de greșeli și, implicit, de pierderi.

  • Cum poți accesa finanțare pentru a participa la cursuri

    Tinerii care nu au un loc de muncă și își doresc să se perfecționeze în anumite domenii de activitate pot accesa fondurile publice sau creditele garantate se stat pentru a-și finanța studiile. Voucherele de formare profesională sau creditele pentru plătirea cursurilor sunt două dintre opțiunile pe care tinerii le au pentru a-și finanța un început de carieră în domeniul dorit.

  • Clujenii se vor putea specializa în comunicare online și grafică într-un program de 46 de ore de studiu

    Pasionații de promovare în mediul online vor avea un program intensiv de pregătire în acest domeniu, desfășurat de agenția Cursuri Creative la Cluj. Programul cuprinde trei cursuri despre: inițiere în grafică, social media și realizare de conținut, 46 de ore de studiu aplicat, alături de o echipă de trei lectori.