850 lei
700 lei
850 lei
700 lei

Despre curs

Mentiune: Acest curs se susţine în momentul în care se formează o grupă minimă sau in house, la cerere.

Ai cel mai bun produs de pe piață? Google te poziționează perintre primele căutări organice? Cu toate acestea este posibil ca afacerea ta să nu aibă vânzările pe care le dorește. Cel mai mare motor de căutare din lume afișează mai întâi reclamele și apoi site-urile care au un conținut relevant. Urmează acest curs interactiv de Google Adwords și vei învăța cum să fi primul în căutările clienților tăi și cum să îți crești vânzările începând de a doua zi. 

Ce înveți la curs? 

  • Cum sa setezi o campanie in Google Ads
  • Cum sa identifici cuvintele cheie optime, unelte si metode de selectie
  • Cum sa directionezi vizitatorii spre landing page-ul potrivit
  • Cum sa urmaresti rezultatele si sa optimizezi campaniile

Pentru participarea la curs sunt necesare:

  • Cunostinte bune operare calculator.
  • Existenta unui cont de google ads sau posibilitatea de a-l crea. Pentru finalizarea crearii contului este musai sa se adauge un card ca modalitate de plata cat si un site / domeniu atasat sau o pagina de FB.
  • Este necesara cunoasterea limbii engleza la nivel minim pentru intelegerea usoara a termenilor.
  • Nu se cere experienta anterioara in crearea de campanii Ads

Taxa de participare cuprinde:

  • Accesul la curs si la exercitiile si dezbaterile din cadrul acestuia
  • Indrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului
  • Suportul de curs si materialele aferente, in format electronic
  • Diploma de participare eliberata de Creative Business Management 

Ziua 1 - 6 ore; program 09.00-15.00

  • Introducere in Google Ads.
  • Google Ads parte din strategia de marketing online
  • Realizarea contului Google Ads
  • Prezentarea platformei Google Ads
  • Google Analytics si Google Ads
  • Structura unui landing page
  • Crearea codului de tracking & verificarea lui
  • Setarea obiectivelor/conversiilor
  • Google Search vs Google Display
  • Google Search
  • Pasii procesului de cumparare
  • Structura unei campanii
  • Tipuri de cuvinte cheie
  • Research cuvinte cheie
  • Gruparea cuvintelor cheie
  • Cuvinte cheie negative
  • Crearea Reclamelor (Dinamic Insertion)
  • Exemplu: Crearea campaniei Google Search

Ziua 2: - 6 ore; program 09.00-15.00

  • Optimizarea campaniei Google Search
  • Extensii de reclama
  • Influentarea costului per click
  • Scorul de calitate
  • Analiza indicatorilor - google analytics
  • Strategii de optimizare a traficului si a costului
  • Tipuri de licitare  
  • Google Display
  • Google Display
  • Definirea audientei
  • Tipuri de targetari
  • Remarketingul. Definirea listelor de remarketing
  • Setarea campaniei de remarketing si reclame targetate pe fiecare audienta
  • Crearea reclamelor. Dimensiuni si modele de bannere
  • Alte tipuri de campanii & concluzii
  • Campaniile DSA - exemplu
  • Campaniile RLSA - exemplu
  • Pasii necesari realizarii Campaniile de Shopping Ads

Cursul de Google Ads se adreseaza:

  • Antreprenorilor
  • Oamenilor de marketing care vor sa inteleagă, urmarească și să cunoască detaliile care stau la baza tarifelor agențiilor de PPC
  • Freelancerilor din zona digitală care vor sa acceseze și să gestioneze campanii de promovare de tip PPC
  • Persoanelor care vor să își dezvolte o afacere online 

De ce să vii la curs?

  • Vei învăța să ajungi în fața concurenșei în rezultatele Google chiar din prima zi
  • Vei optimiza bugetul de promovare. Administrarea greșită poate duce la costuri de două- trei ori mai mari
  • Vei atrage clienții interesați. Pentru utilizatorii care sunt gata sa cumpere, anunturile platite pe Google primesc 65% din - clicuri.
  • Vei ști cum să realizezi un mix eficient de reclame folosind toate instrumentele plaformei – Youtube, Remarketing, Display
  • Vei ști cum să interpretezi rezultatele unei campanii 
Avantaje
Durata curs: 12 ore
Live online
Diplomă de participare
Economisește 150 lei
Urmatoarele sesiuni
Trainer
Acum poti face plata si in rate!

Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.

Poți obține o reducere 10% dacă:
  • Ai urmat un curs la noi
  • Cumperi un pachet de două cursuri
  • Un prieten se înscrie la recomandarea ta

Mă înscriu
Poți obține o reducere de 25% dacă:
  • Achiziționezi 5 cursuri
  • Înscrii un grup de 5 persoane la același curs

Mă înscriu

Articole Recomandate

Facebook schimbă modulul în care creatorii de conținut comunică și interacționează cu comunitățile online
Înainte de a include email marketingul în strategia ta, asigură-te că știi exact ce anume vrei să comunici și că îți cunoști foarte bine publicul țintă, implicit interesele lor.
Descoperă cele mai eficiente instrumente profesionale de optimizare SEO, pe care le poți testa gratuit.
Rezervă-ți un loc la curs prin apăsarea butonului de înscriere, prin e-mail la adresa: office@cursuri-creative.ro sau sunând la 0743.183.353.