950 lei
800 lei
950 lei
800 lei

Despre curs

Mentiune: Acest curs se susţine în momentul în care se formează o grupă minimă sau in house, la cerere.

Într-un mediu competitiv de business, normele de etichetă devin esenţiale pentru a ne diferenţia faţă de concurenţă. Atenţia la detaliu şi cunoaşterea cutumelor etnice şi culturale pot transforma o simplă conversaţie într-o afacere de succes. Cei care stăpânesc arta conversaţiei şi regulile esenţiale de protocol în afaceri vor avea un avantaj într-un mediu de business competitiv. 

Cursul de etichetă şi protocol în afaceri este creat special pentru oamenii care cred că eleganţa în comportament ne defineşte ca oameni şi profesionişti.

În preţul cursului sunt incluse:

  • Accesul la curs, la exerciţiile şi dezbaterile din cadrul acestuia,
  • Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului,
  • O sesiune de feedback prin email opţională pentru fiecare cursant, în vederea aplicării tehnicilor învăţare la curs şi rezolvarea problemelor întâmpinate pe parcurs,
  • Suportul de curs şi materialele aferente, în format electronic,
  • Diploma de participare eliberată de Creative Business Management
  • Accesul în grupul Asociaţiei Romane pentru Protocol şi Ceremonial.

*Pentru companiile plătitoare de TVA se adăugă TVA la preţul afişat. 

  1. Eticheta, Protocol şi Ceremonial (scurta descriere a conceptelor, istoricului şi prezentarea etapei actuale).
  2. Prima Impresie.
  3. Apariţia &  Distanta şi teritoriul.
  4. Ierarhia şi precăderea.
  5. Comunicarea non verbala 
  6. Comunicarea verbală
  7. Comunicarea paraverbală: volumul, tonul, inflexiunile, pauzele, registrul, intonaţia, ritmul.
  8. Cadrul întâlnirilor sociale.
  9. Eticheta mesei.
  10. Restaurantul / Teatrul / Opera / Recepţiile.
  11. Eticheta călătoriilor.
  12. Situaţiile neplăcute: penibilul, gafele, greşelile, scuzele, situaţiile cu încărcătură emoţională puternică (concedierile, condoleanţele).

TEME ESENŢIALE ABORDATE

  • Respectul pentru eticheta, protocol şi ceremonial în afaceri presupune, în esenţă, cunoaşterea regulilor legate de:  
  • Precădere (întâietate)
  • Salut 
  • Ospitalitate 
  • Conversaţie şi corespondenţa 
  • Maniere la masă şi în călătorie
  • Codurile vestimentare

APLICAŢII PRACTICE:

Cursul este imaginat că o combinaţie de metode şi tehnici specifice de formare axate pe cuvânt, dar şi pe acţiune (dezbatere, explicaţie, exerciţiu, jocuri de rol). Animarea cursului este făcută prin  slideuri, imagini ilustrative, răspunsuri la întrebări şi materiale auxiliare.

Cursul de Eticheta şi protocol în afaceri se adresează tuturor celor care doresc să îşi însuşească regulile de eticheta socială şi în business. În mod special, cursul răspunde întrebărilor despre domeniu pe care le au:

  • Angajaţii din companiile multinaţionale 
  • Specialiştii în comunicare din mediul privat sau instituţional 
  • Ownerii sau freelancerii ce urmăresc colaborări la nivel internaţional
  • Consultanţii implicaţi în proiecte internaţionale 
  • Event-plannerii implicaţi în organizarea evenimentelor multi-culturale
  • Managerii care derulează proiecte de business internaţionale
  • Persoanele implicate, la nivel executiv,  în activităţi culturale şi diplomatice. 

  • Însuşirea regulilor de etichetă şi protocol în afaceri de către participanţi şi ADAPTAREA acestora mediului specific în care îşi desfăşoară activitatea.
  • Dobândirea de informaţii din domeniul Etichetă, Protocol şi Ceremonial în afaceri. 
  • Creşterea gradului de pregătire ca Specialist în Etichetă şi Protocol.
  • Dobândirea cunoştinţelor, aptitudinilor şi competentelor de comunicare, documentare (obţinerea informaţiilor), organizare, planificare şi gestionare a aspectelor de etichetă, protocol şi ceremonial în afaceri în propriile organizaţii sau companii.
  • Cunoaşterea regulilor de etichetă, protocol şi ceremonial care guvernează relaţiile contemporane, interumane şi pe cele de afaceri.
  • Alinierea la standardele internaţionale de etichetă, protocol şi ceremonial, esenţiale dacă participi la acţiuni internaţionale sau care au loc în străinătate.
  • Înveţi să te prezinţi şi să comunici într-un stil care să aducă valoare activităţii tale personale şi profesionale.
  • Să şti să foloseşti în avantajul tău cele cinci reguli esenţiale care contribuie la crearea primei impresii.

Avantaje
Durata curs: 10 ore
Live online
Diplomă de participare
Economisește 150 lei
Urmatoarele sesiuni
Trainer
Cum se desfasoara cursul
Acum poti face plata si in rate!

Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.

Poți obține o reducere 10% dacă:
  • Ai urmat un curs la noi
  • Cumperi un pachet de două cursuri
  • Un prieten se înscrie la recomandarea ta

Mă înscriu
Poți obține o reducere de 25% dacă:
  • Achiziționezi 5 cursuri
  • Înscrii un grup de 5 persoane la același curs

Mă înscriu

Articole Recomandate

NLP înseamnă programare neurolingvistică, o denumire ce nu ne este familiară și uneori ne sperie. De aceea, mulți dintre noi atunci când auzim despre ideea de a participa la un curs de NLP, la care te poți înscrie aici, ne gândim că s-ar putea să obținem informații greu de procesat uneori. De aceea, ezităm, neștiind că NLP este o știință cu reguli clare, cât se poate de precisă și mai ales care are aplicabilitate imediat.
SEAP înseamnă pentru mulți doar „deschiderea” către o platformă de licitație publică. În realitate, nu cunosc nimic mai mult, știind doar că este una dintre condițiile la care trebuie să aplici ori de câte ori îți dorești să vinzi ceva, adresându-te unei instituții publice. De aceea, în acest articol, vom urmări 5 lucruri importante pe care trebuie să le știi atunci când vorbim despre SEAP.
Informațiile din Ebook-ul gratuit te vor ajuta să iei decizii mai bune în ceea ce privește construcția unui site cu vânzare și să poți crea un buget eficient. La finalul ghidului găsești un model de lucru, pe baza căruia poți construi un brief pe care să îl trimiți agențiilor cu care vrei să lucrezi. 
Rezervă-ți un loc la curs prin apăsarea butonului de înscriere, prin e-mail la adresa: office@cursuri-creative.ro sau sunând la 0743.183.353.