Vanzator sau Invins. Un training de vanzari ALTFEL.

Vanzator sau Invins. Un training de vanzari ALTFEL.

Informatii Curs

  • Sâmbătă, 11 aprilie, 2020 - Duminică, 12 aprilie, 2020
  • Calea Serban Voda 44, sector 4, Bucuresti  vezi harta
  • 780 lei LIVE 600 lei

  • 10:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54

CURS TRANSMIS LIVE ONLINE   -25%
Cursurile Creative se vor susține, în perioada următoare, LIVE - prin platforma de videoconferințe Zoom, oferind aceeași experiență și interacțiune ca și în sala de curs, dar cu avantajul de a sta acasă, în siguranță.
Cum se desfășoară un curs transmis live? 
Trainerul este moderatorul discuției online. El va putea fi văzut și auzit pe tot parcursul zilei, va putea prezenta pe ecran noțiunile și temele din training. Cursanții pot interacționa atât cu trainerul cât și între ei, vor putea trimite mesaje acestuia sau face adnotări pe prezentare în timp ce rămân în spațiul sigur al casei lor. Noțiunile prezentate nu diferă cu nimic de cursurile offline, iar exercițiile vor fi individuale. Fiecare cursant va putea obține informația pentru care a venit la curs atât în timpul predării, cât și în sesiunile dedicate întrebărilor. Există pauze de prezentare, exact ca într-o sesiune normală de training, pentru a vă putea organiza, cu ușurință, activitățile. Diplomele de participare se vor trimite, ulterior, prin curier rapid. 
............................................................................................................................
VANZATOR SAU INVINS. Un training de vanzari ALTFEL.

“Vânzător sau Învins” este un training care poartă participanţii prin cei 10 paşi ai procesului de vânzare, oferind la fiecare etapă informaţii şi tehnici relevante, practice şi uşor de aplicat.  Nivelul şi provocările trainingului pot fi ajustate de trainer pentru a fi provocatoare pentru nivelul de pregătire şi înţelegere al grupului.

În cadrul trainingului participanţii sunt într-o competiţie permanenta, fiind provocaţi la fiecare etapă să fie creativi, să împărtăşească, să iasă din zona de confort. Fiecare etapă are o miză care se poate transforma în puncte, punctele oferind posibilitatea participanţilor să “cumpere” module bonus la alegere în cadrul trainingului, dintr-o vitrină de “ trofee” pusă la dispoziţie de către trainer.

Principiul de predare este unul construit în jurul exemplelor relevante, adaptate la domeniul de activitate al participanţilor. În cadrul şedinţelor de debriefing sunt analizate şi fixate tehnici şi cunoştinţe specifice, trainerul împărtăşind din experienţă proprie sau prezentând moduri de lucru rafinate din activitatea acestuia.

CUI SE ADRESEAZĂ? 

  • Membrilor echipelor de vânzări, customer service sau promovare.
  • Managerilor de vânzări, comerciali sau de brand.
  • Personalului front office, personalului call-centerelor şi account managerilor.
  • Tuturor celor care vor să dobândească tehnici şi cunoştinţe noi de vânzări şi relaţionare, extrem de utile în interacţiunile sociale zilnice.

Programul de trainining

Programul este un “focus experienţial learning”, acesta combina elementele punctuale şi relevante de teorie cu exerciţii specifice, jocuri de rol  precum şi alte tehnici inedite, pentru a asigura dobândirea de noi deprinderi şi tehnici vânzări, comunicare şi persuasiune. Facilitează mai bună înţelegerea a rolului individual în echipa şi ajuta la creşterea coeziunii de grup. Programul propune totodată căi pentru identificarea şi analiza obiecţiilor şi propune construirea unor noi abordări în rezolvarea acestora.

OBIECTIVE CURS: 

Principalul obiectiv al cursului este cel de echipare a participanţilor cu tehnici şi cunoştinţe valoroase de vânzări şi relaţionare comercială. Trainingul este totodată un cadru în care participanţii sunt încurajaţi să participe şi să schimbe experienţe.

Prin simularea situaţiilor specifice activităţii curente a participanţilor, în cadrul şedinţelor de debriefing, trainerul foloseşte tehnici avansate de coaching cu scopul de a:

  • Facilita înţelegerea complexităţii procesului de vânzare şi a etapelor care îl constituie şi identificarea activităţilor şi acţiunilor specifice fiecărei etape.
  • Asigura dobândirea de noi deprinderi şi tehnici de vânzări, comunicare şi persuasiune.
  • Conduce la înţelegerea rolului individual în echipa şi la creştea coeziunii acesteia.
  • Identifica şi analiza obiecţiile din procesul de vânzări, facilitând lucrul cu portofoliului de obiecţii specific.


Principalele Module Propuse:

A.    Rol Individual. Brand Personal. Echipă. Roluri. Scop.

B.    Prospectarea. Definiţie. Metode. Abordări. Eficienţa. Rezultate.

C.    Abordarea. Pregătirea. Captarea atenţiei. Interesare.

D. Calificarea. Motivaţie. Tehnici.

E. Analiza Nevoilor. Principiul Forţei de Frecare. Nevoi şi Dorinţe.

F. Propunerea. Beneficii şi Emoţii.  Modele de Prezentare specifice.

G. Combaterea Obiectilor. Tipuri de Obiecţii. Modele Specifice. Lucrul cu Portofoliul de obiecţii.

H. Închiderea. Tehnici. Upselling. Cross Selling.

I. Livrarea. Sla. Importantă.

J. Follow up. Metode. Abordări.

K. Recomandarea. Metode. Abordări. Obţinerea recomandării. Cai.

L. Vitrina cu Trofee: Comunicare şi Limbaj în  Vânzări. Tehnici de influenţa şi Persuasiune. Tehnici de Prezentare. Demascarea Manipulării. Lider 360. Inovaţia în vânzări. Conflict Management.

TEHNICI DE PREDARE: 

Trainerul propune o metodă de învăţare bazată pe exerciţii şi simulării de situaţii, completată cu informaţii teoretice prezentate într-un limbaj accesibil şi direct.

Principalele metode folosite sunt:

Activităţi de grup şi individuale. Workshop. Fise de lucru. Cartoline. Role Play. Coaching. Prezentarea. Facilitarea. Chestionar. s.a 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DURATA cursului este de 14 ore, sambata si duminica, in intervalul 10:00-17:00.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

COST: 780 lei.*

PARTICIPARE CURS TRANSMIS LIVE 600 LEI*

* Pentru companiile platitoare de TVA se adauga TVA.

Vezi AICI reducerile de care poţi beneficia.

Sunt incluse: 

  • Accesul la curs şi la exerciţiile şi dezbaterile din cadrul acestuia,
  • Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului,
  • Suportul de curs şi materialele aferente, în format electronic,
  • Diploma de participare eliberată de Creative Business Management, 
  • O sesiune de feedback prin email, opţională pentru fiecare cursant, în vederea aplicării tehnicilor învăţare la curs şi rezolvarea problemelor întâmpinate pe parcurs.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INSCRIERE LA CURS

Te poţi înscrie accesând butonul verde   INSCRIE-TE!   din această pagină (dreapta sus), la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TESTIMONIALE:

“Trainerul are cunoştinţe vaste în domenii divererse. Informaţiile transmise în email-ul de prezentare s-au cincretizat în cele 2 zile. Chiar este un curs de vânzări altfel, tot ce este diferit aduce plus valoare. Bravo!  M.I.A. – training open, 15-16.02.2020

 “Prezentare clară, multe exemple reale adaptate pe situaţii diferite. O provocare, un exerciţiu de a vinde altfel, de îmbunătăţii calităţile şi a identifica defectele” D.B. – training open, 15-16.02.2020

“Foarte bine structurat cursul, fără timpi morţi, antrenant, dar în acelaşi timp şi cu o adaptare a ritmului în funcţie de participanţi. Antonio a reuşit să ofere exemple şi studii de caz pentru fiecare cursant, astfel încât să înţelegem informaţiile cât mai corect. Mă bucur că am participat la acest program. Am venit cu foarte puţine aşteptări, însă cursul a reuşit să îmi răspundă la multe întrebări şi să îmi ofere exemple concrete”  J. N. -  training open, 15-16.02.2020

“Trainerul are abilitatea de a mula conţinutul teoretic pe domenii şi nişe specifice.”  H  – training open, 15-16.02.2020

"A fost un curs care m-a facut sa ma apropii mai mult de colegele mele" Bianca Voicu, Yes Communication, curs in-house 

"Mi-a raspuns unor intrebari pe care le aveam in acest domeniu, iar joculetele au fost perfecte pentru a ne cunoaste mai bine intre noi." Andreea Ciora, Yes Communication, curs in-house 

"Sunt foarte multumita de formula cursului si de prestatia lectorului - interactiv, documentat, creativ".  Laura Fleseru, Yes Communication, curs in-house 

"Iti multumesc mult pentru timpul si dedicarea pe care mi le-ai acordat, Antonio." Madalina Anton, Yes Communication, curs in-house

"Nota 10! Mi-a placut foarte mult cursul!" Condrachi Alexandru

"Personal, acest curs m-a ajutat foarte mult. Am venit cu oarecare neincredere, dar pe parcurs mi-am schimbat parerea si pot spune ca am capatat skillurile ce ma vor ajuta in jobul de zi cu zi. Prin faptul ca a fost interactiv si a reusit sa ma determine sa gasesc raspunsurile, Antonio este intr-adevar un trainer la care m-as intoarce la cursuri." Camelia Sin

"Antonio ne-a oferit interactiune la nivel personal, implicare si explicatii clare." Nita Alexandru

"Antonio este un bun formator. Mult succes in continuare!"  cursant open

"O experienta frumoasa. Antonio are aprecierea mea ca om dar si ca expert." Gutan Iuliana

"Felicitari. Pachet de informatii pe subiectul dorit si interesante!" cursant open

GHID de PROMOVARE ONLINE pentru AFACERI MICI

Acest ghid, realizat de trainerii Cursuri Creative, te va ajuta să descoperi în ce măsură grafica unui website, conținutul, strategia SEO și cea de email marketing, precum și platformele sociale îți pot crește semnificativ vizibilitatea, vânzările și te pot ajuta să fidelizezi clienții. Pe lângă un plan bine pus la punct, experții Cursuri Creative îți împărtășesc câteva secrete care te vor ajuta să-ți propulsezi afacerea în mediul online. Strategiile de marketing online sunt piatra de temelie a promovării, iar website-ul și blogul companiei reprezintă primii pași în stabilirea unei prezențe puternice pentru un business la început de drum. Cele două instrumente importante te ajută să-ți construiești credibilitatea și oferă clienților informații despre produsele și serviciile afacerii tale.