Recrutare strategica

Recrutare strategica

Informatii Curs

  • Sâmbătă, 26 octombrie, 2019 - Duminică, 27 octombrie, 2019
  • Calea Șerban Vodă nr. 44  vezi harta
  • 775 lei (TVA inclus) Early Bird 698 lei

  • 10:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54



RECRUTARE STRATEGICA

CUI SE ADRESEAZĂ? 

· Companiilor care doresc să îşi specializeze specialistul de recrutare şi care înţeleg rolul strategic al recrutarii în dezvoltarea unei afaceri durabile

· Celor care îşi desfăşoară activitatea într-un departament de resurse umane şi doresc să îşi creasca performanta in recrutare folosind canalele Social Media

· Studentilor si masteranzilor care vor să îşi construiască o carieră de succes în recrutarea de personal

OBIECTIVELE CURSULUI 

Multa vreme scopul procesului de recrutare de personal era de a asigura organizatiei o „oferta” de potentiali candidati si consta in cautarea si obtinerea unui numar suficient de mare de candidati potriviti pentru postul/posturile liber/libere, astfel incat organizatia sa poata alege dintre acestia persoana cea mai potrivita pentru ocuparea postului deschis in organizatie.

Schimbarile tehnologice din ultimii ani au creat noi tenduri si procesul de recrutare clasic tinde sa devina un process de recrutare de tip digital. Social Media: Linkedin, Facebook sau Xing sunt doar niste ferestre catre o lume digitala inca nedescoperita.

Esenta procesului de recrutare presupune atragerea interesului celor mai buni candidati pentru pozitiile vacante din cadrul companiei. Cum facem asta intr-o lume digitala?

Adesea problema nu este pe cine sa alegem, ci de unde si cum sa gasim un numar cat mai mare de candidati competitivi si motivati din care sa alegem persoanele potrivite. In general, posturile care sunt mai dificil de ocupat necesita atragerea unui numar mai mare de candidati potentiali, folosind in acest scop cat mai multe metode sau surse posibile de recrutare. Ce e de facut cand vechile metode nu mai functioneaza?

Mentalitatea centrata pe talent e o credinta profunda care stipuleaza ca a avea angajati bine pregatiti  e critic pentru a atinge aspiratiile companiei. Aceasta mentalitate trebuie intarita de simtul raspunderii la toate nivelele organizatiei.  Trebuie construite strategii durabile care sa se adreseze nevoilor organizatiilor, dar care sa fie suficient de agile astfel incat sa se adapteze schimbarilor iminente din economie.

BENEFICII 

Vino la cursul nostru sa experimentezi cele mai noi trenduri in recrutare! Vei invata ce inseamna recrutarea digitala, dar iti vom arata care sunt si provocarile acestui tip de recrutare. Nu vindem pastile de recrutare, dar iti aratam la modul onest tot ce poti face, astfel incat sa ai cele mai bune rezultate.

Iti vom arata cele mai eficiente si actuale metode de recrutare, te vom pune la curent cu cele mai eficiente teste psihologice si te vom inspira sa gasesti cele mai bune solutii pentru a iti inchide cu succes proiectele de recrutare.

Avem si o sectiune cu greseli biasuri si exagerari in recrutare care iti vor arata fata mai putin cunoscuta a acestei profesii.

Vei experimenta recrutarea sub toate formele ei de la prezenta in social media, prezenta la interviu😊si pana la prezenta de spirit a angajatorului care invata sa ia o decizie in baza unor argumente rationale

STRUCTURA CURSULUI:

Lectia 1. Procesul de recrutare

1.1 Scopul si importanta procesului de recrutare

1.2 Identificarea nevoii de personal

1.2.1 Fisa de post

1.2.2 Identificarea criteriilor de selectie

1.3 Metode si surse de recrutare

1.3.1 Surse si metode de recrutare interna. Avantajele si dezavantajele recrutarii interne

1.3.2 Sursele si metodele de recrutare externa. Avantajele si  dezavantajele recrutarii externe

Lectia 2. Selectia resurselor umane 

2.1 Scopul procesului de selectie

2.2 Analiza si selectia CV-urilor. Scrisoarea de motivare  

2.3 Etapele procesului de selectie   

2.3.1 Preselectia. Discutia telefonica.   

2.3.2 Interviul. Tipuri de interviuri. Pasii interviului de selectie.   

2.3.3 Tipuri de intrebari folosite in cadrul interviului   

2.3.4 Metodologia de intervievare - Tehnica STAR   

2.3.5 Avantajele si dezavantajele interviurilor   

2.3.6 Evaluarea candidatilor, compatibilitatea cu postul si organizatia   

2.3.7 Referintele  

2.4 Oferta finala

2.5 Tipuri comportamentale de candidati  

Lectia 3. Instrumente folosite in procesul de selectie

3.1 Interviul de selectie

3.2 Testele de abilitati profesionale 

3.3 Testele de personalitate  

3.4 Testele de inteligenta

3.5 Probele de lucru  

3.6 Centrele de evaluare  

3.7 Testele medicale  

Lectia 4. Limbajul corpului, mediului si timpului in recrutare si selectie

4.1 Limbajul corpului – forma majora de comunicare nonverbala  

4.2 Limbajul mediului – spatiul si vestimentatia   

4.2.1 Spatiul de comunicare   

4.2.2 Limbajul vestimentatiei   

4.3 Limbajul timpului  

Lectia 5. Erori comune in evaluare

5.1 Efectul de recenta

5.2 Efectul de contrast  

5.3 Eroarea tendintei centrale  

5.4 Efectul de halo 

 5.5 Eroarea primei impresii  

5.6 Eroarea similaritatii  

5.7 Eroarea stereotipiei

Lectia 6. Evaluarea eficientei programelor de recrutare si selectie 

 6.1 Evaluarea programelor de recrutare si selectie  

 6.2 Costurile angajarii unei persoane nepotrivite

Lectia 7. Dezvoltarea abilitatilor de intervievare

7.1 Abilitatile unui bun intervievator   

7.1.1 Ascultarea activa in timpul interviului

7.1.2 Tehnici de ascultare activa  

7.2 Abordarea directa a candidatilor

FORMATUL CURSULUI

Practic              Acest curs se concentrează pe noţiuni imediat aplicabile în situaţii reale, nu pe teorie. Trainerul vă va prezenta conceptele în mod clar, apoi se va concentra pe elementele practice. Materia este revizuită în mod constant şi trainerul activează în aceasta industrie, aşa că toate noţiunile prezentate vor fi de actualitate.

Activ              Predarea constă în prezentarea concisă a regulilor de bune practici şi în activităţi de învaţare interactive: workshopuri, jocuri de rol, analize de studii de caz, coaching, brainstorming şi discuţii de grup. Cursanţii nu vor asista pasiv la predare.

Antrenant        Cursul este interesant, antrenant din punct de vedere intelectual şi livrat într-un mod relaxat şi profesionist.

Inspiraţional   Trainerul este expert în resurse umane, cu 10 ani de experienţă în domeniu, entuziast, care va şti să stimuleze creativitatea.

Individual      Cursul este livrat în format comunicativ, nu sub forma unei lecţii clasice, predate din spatele unei catedre. Fiecare cursant se va bucura de atenţia trainerului. Cursul oferă şi oportunităţi de networking şi împărtăşirea propriilor experienţe.

DURATA cursului este de 14 ore, sâmbăta şi duminica, în intervalul 10:00-17:00.
COST:  775 lei / persoana. 
Early bird 698 lei / persoana - dacă se achiziţionează cu minim 7 zile înainte de prima zi de curs.

Sunt incluse:

-Accesul la curs, la exerciţiile şi dezbaterile din cadrul acestuia,

-Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului,

-Diploma de participare eliberată de Creative Business Management, 

-O sesiune de feedback prin email, opţională pentru fiecare cursant, în vederea aplicării tehnicilor învăţate la curs şi rezolvarea problemelor întâmpinate pe parcurs.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INSCRIERE LA CURS


Te poti inscrie accesand butonul verde   INSCRIE-TE   din aceasta pagina (dreapta sus), la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

@Mihai Comsa 2019