Inițiere în Google Adwords

Inițiere în Google Adwords

Informatii Curs

  • Sâmbătă, 9 mai, 2020 - Duminică, 10 mai, 2020
  • Calea Serban Voda, Nr.44  vezi harta
  • 780 lei LIVE 600 lei

  • 09:00
  • 0743.183.353 / 021.337.23.54
CURS TRANSMIS LIVE ONLINE    -25%
Cursurile Creative se vor susține, în perioada următoare, LIVE - prin platforma de videoconferințe Zoom, oferind aceeași experiență și interacțiune ca și în sala de curs, dar cu avantajul de a sta acasă, în siguranță.
Cum se desfășoară un curs transmis live? 
Trainerul este moderatorul discuției online. El va putea fi văzut și auzit pe tot parcursul zilei, va putea prezenta pe ecran noțiunile și temele din training. Cursanții pot interacționa atât cu trainerul cât și între ei, vor putea trimite mesaje acestuia sau face adnotări pe prezentare în timp ce rămân în spațiul sigur al casei lor. Noțiunile prezentate nu diferă cu nimic de cursurile offline, iar exercițiile vor fi individuale. Fiecare cursant va putea obține informația pentru care a venit la curs atât în timpul predării, cât și în sesiunile dedicate întrebărilor. Există pauze de prezentare, exact ca într-o sesiune normală de training, pentru a vă putea organiza, cu ușurință, activitățile. Diplomele de participare se vor trimite, ulterior, prin curier rapid. 
............................................................................................................................

Inițiere în Google Adwords

Ai cel mai bun produs de pe piață? Google te poziționează perintre primele căutări organice? Cu toate acestea este posibil ca afacerea ta să nu aibă vânzările pe care le dorește. Cel mai mare motor de căutare din lume afișează mai întâi reclamele și apoi site-urile care au un conținut relevant. Urmează acest curs interactiv de Google Adwords și vei învăța cum să fi primul în căutările clienților tăi și cum să îți crești vânzările începând de a doua zi. 

De ce să vii la curs?

Vei învăța să ajungi în fața concurenșei în rezultatele Google chiar din prima zi
-  Vei optimiza bugetul de promovare. Administrarea greșită poate duce la costuri de două- trei ori mai mari
- Vei atrage clienții interesați. Pentru utilizatorii care sunt gata sa cumpere, anunturile platite pe Google primesc 65% din - clicuri.
- Vei ști cum să realizezi un mix eficient de reclame folosind toate instrumentele plaformei – Youtube, Remarketing, Display
Vei ști cum să interpretezi rezultatele unei campanii 


Cine poate veni la curs?


Cursul de Google Ads se adreseaza:

- Antreprenorilor
- Oamenilor de marketing care vor sa inteleagă, urmarească și să cunoască detaliile care stau la baza tarifelor agențiilor de PPC
- Freelancerilor din zona digitală care vor sa acceseze și să gestioneze campanii de promovare de tip PPC
- Persoanelor care vor să își dezvolte o afacere online 


Ce înveți la curs? 

- Cum sa setezi o campanie in Google Ads
- Cum sa identifici cuvintele cheie optime, unelte si metode de selectie
- Cum sa directionezi vizitatorii spre landing page-ul potrivit
- Cum sa urmaresti rezultatele si sa optimizezi campaniile

Pentru participarea la curs sunt necesare:
- Cunostinte bune operare calculator.
- Existenta unui cont de google ads sau posibilitatea de a-l crea. Pentru finalizarea crearii contului este musai sa se adauge un card ca modalitate de plata cat si un site / domeniu atasat sau o pagina de FB.
- Este necesara cunoasterea limbii engleza la nivel minim pentru intelegerea usoara a termenilor.
- Nu se cere experienta anterioara in crearea de campanii Ads


Agenda curs 09.00-15.00

Ziua 1 - 6 ore

 
Introducere in Google Ads.
Google Ads parte din strategia de marketing online
Realizarea contului Google Ads
Prezentarea platformei Google Ads
Google Analytics si Google Ads
Structura unui landing page
Crearea codului de tracking & verificarea lui
Setarea obiectivelor/conversiilor
Google Search vs Google Display
 
Google Search
Pasii procesului de cumparare
Structura unei campanii
Tipuri de cuvinte cheie
Research cuvinte cheie
Gruparea cuvintelor cheie
Cuvinte cheie negative
Crearea Reclamelor (Dinamic Insertion)
Exemplu: Crearea campaniei Google Search
 
Ziua 2: - 6 ore
 
Optimizarea campaniei Google Search
Extensii de reclama
Influentarea costului per click
Scorul de calitate
Analiza indicatorilor - google analytics
Strategii de optimizare a traficului si a costului
Tipuri de licitare 
 
Google Display
Google Display
Definirea audientei
Tipuri de targetari
Remarketingul. Definirea listelor de remarketing
Setarea campaniei de remarketing si reclame targetate pe fiecare audienta
Crearea reclamelor. Dimensiuni si modele de bannere
 
Alte tipuri de campanii & concluzii
Campaniile DSA - exemplu
Campaniile RLSA - exemplu
Pasii necesari realizarii Campaniile de Shopping Ads


DURATA cursului este de 12 ore, sâmbăta şi duminica, în intervalul 09:00-15:00.

Costul formării de persoană este de 780 lei*

PARTICIPARE CURS TRANSMIS LIVE 600 LEI* 

*Pentru companiile platitoare de TVA se adauga TVA.

Vezi AICI si alte reduceri de care poți beneficia. 

Taxa de participare cuprinde:

- Accesul la curs si la exercitiile si dezbaterile din cadrul acestuia

- Indrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului

- Suportul de curs si materialele aferente, in format electronic

- Diploma de participare eliberata de Creative Business Management 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INSCRIERE LA CURS

Te poti inscrie accesand butonul verde   INSCRIE-TE   din aceasta pagina (dreapta sus), la telefon: 0743.183.353, sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro sau cursuricbmanagement@gmail.com.


GHID de PROMOVARE ONLINE pentru AFACERI MICI

Acest ghid, realizat de trainerii Cursuri Creative, te va ajuta să descoperi în ce măsură grafica unui website, conținutul, strategia SEO și cea de email marketing, precum și platformele sociale îți pot crește semnificativ vizibilitatea, vânzările și te pot ajuta să fidelizezi clienții. Pe lângă un plan bine pus la punct, experții Cursuri Creative îți împărtășesc câteva secrete care te vor ajuta să-ți propulsezi afacerea în mediul online. Strategiile de marketing online sunt piatra de temelie a promovării, iar website-ul și blogul companiei reprezintă primii pași în stabilirea unei prezențe puternice pentru un business la început de drum. Cele două instrumente importante te ajută să-ți construiești credibilitatea și oferă clienților informații despre produsele și serviciile afacerii tale.