{* *}
850 lei
700 lei
850 lei
700 lei

Despre curs

Mentiune: Acest curs se susţine în momentul în care se formează o grupă minimă sau in house, la cerere.

Ascute-ți condeiul! E timpul să-ți rafinezi stilul de scriere.

Ești creator de conținut? Ai experiență de cel puțin un an în copywriting, content writing, PR sau content marketing? Atunci ești omul potrivit să iei parte la workshopul intensiv de copywriting și content writing susținut de Cătălin Ionașcu!

Fie că postezi pe rețelele sociale, scrii pe blogul companiei, creezi website-uri, ești vlogger sau faci campanii de email marketing și PPC marketing, ai de-a face cu scrisul. De aceea, orice marketer care se luptă zilnic cu procesul de creație are nevoie de feedback-ul și susținerea din partea unui specialist extern.

Dacă vrei mai multe rezultate din partea textelor tale, workshopul de copywriting și content writing poate fi alegerea potrivită.

Important!

Cursul are în proporţie de peste 80% exerciţii practice. Pentru a-ţi eficientiza munca şi a avea acces la cât mai multe informaţii pentru research, este recomandat să vii cu propriul LAPTOP.

Nivel de pregătire: intermediar

Pentru a asigura o experienţă relevantă fiecărui participant, numărul de locuri este limitat la 5.

REDUCERI: 10% reducere pentru participanţii la curs Iniţiere în Copywriting şi Content Writing. 

* Pentru companiile plătitoare de TVA se adauga TVA. 

Costul include:

  • Suportul de curs şi materialele necesare
  • Diplomă de participare emisă de Creative Business Management
  • Feedback şi îndrumare din partea trainerului, în urma cursului, pentru fiecare participant
  • Înscrierea pe un grup secret de Facebook, dedicat foştilor participanţi ai cursului
  • Acces la resurse şi evenimente din domeniul marketing online / content writing

Ziua 1: Sâmbăta; Program: 10:00 – 16:00

  • Încălzirea.
  • Vom începe cu o scurtă recapitulare a informațiilor predate la cursul de inițiere în Copywriting și Content Writing, urmată de un exercițiu de scriere.
  • Simularea etapelor de creație a unei campanii de promovare online.
  • Fiecare cursant va primi pe hârtie exercițiile acestei simulări. În total sunt 7 exerciții care se vor desfășura pe tot parcursul zilei. Studiul de caz – brandul pentru care se va efectua această campanie - va fi exemplul propriu al fiecărui participant: compania la care lucrează, clientul pentru care lucrează (dacă este freelance writer sau copywriter într-o agenție), proiectul personal sau organizația din care face parte. Participanții care nu dețin un studiu de caz propriu vor primi unul din partea facilitatorului.
  • Etapele simulării sunt: conceptul și mecanismul campaniei, declarație de valoare, headline, newsletter copy, Facebook & Instagram ad copy, Google Ad banner copy.
  • Fiecare exercițiu va fi însoțit de exemple și sfaturi din partea facilitatorului.
  • Concluzii. Ne asigurăm că nimeni nu pleacă acasă cu informații neclare, cu întrebări fără răspuns și fără să apară în selfie-ul de final cu echipa. : )

Ziua 2: Duminica; Program: 10:00 – 15:00

  • Încălzirea.
  • Vom începe ziua cu o cafea și, bineînțeles, un exercițiu de scriere creativă. De data aceasta, vom scrie în echipă.
  • Simularea unui plan de conținut.
  • Fiecare cursant va primi pe hârtie exercițiile acestei simulări. În total sunt 5 exerciții care se vor desfășura pe tot parcursul zilei. La fel ca în ziua anterioară, studiul de caz va fi brandul la care lucrează fiecare cursant, respectiv un brand oferit de facilitator celor care nu au caz propriu.
  • Etapele simulării sunt: definirea scopului general al activității de content marketing; stabilirea KPI-urilor de conținut aferenți scopului; definirea audienței, a normelor de limbaj și a mesajelor cheie; identificarea interogărilor cheie de educare și investigație de interes pentru audiență; întocmirea unui plan de conținut compus din: articole de blog / postări pe vlog, postări Facebook & Instagram.
  • Fiecare exercițiu va fi însoțit de exemple și sfaturi din partea facilitatorului

Acest workshop de copywriting este pentru tine dacă:

  • Ai experiență între 1 și 5 ani în domenii precum copywriting, content writing, content marketing, PR.
  • Lucrezi pe un post de junior copywriter sau content writer şi vrei să îţi accelerezi procesul de învăţare;
  • Lucrezi pe un post de marketing online sau PR şi te confrunţi zilnic cu nevoia de a scrie conţinut pentru materialele de promovare;
  • Eşti freelance writer şi vrei să îţi creşti calitatea serviciilor oferite;
  • Cauţi un loc de muncă în publicitate online şi vrei să îţi creşti şansele de a îl găsi;
  • Eşti membru într-o organizaţie în care eşti responsabil de aria de comunicare şi PR;
  • Ești antreprenor și responsabil de comunicarea online a afacerii tale; vrei să lucrezi cu o agenție de content marketing dar, pentru moment, nu ai bugetul necesar și te ocupi pe cont propriu;
  • Eşti pur şi simplu curios să înveţi cum să scrii eficient materiale publicitare online.
Avantaje
Durata curs: 11 ore
Live online
Diplomă de participare
Economisește 150 lei
Urmatoarele sesiuni
Trainer
Acum poti face plata si in rate!

Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.

Poți obține o reducere 10% dacă:
  • Ai urmat un curs la noi
  • Cumperi un pachet de două cursuri
  • Un prieten se înscrie la recomandarea ta

Mă înscriu
Poți obține o reducere de 25% dacă:
  • Achiziționezi 5 cursuri
  • Înscrii un grup de 5 persoane la același curs

Mă înscriu

Articole Recomandate

Descoperă cele mai eficiente instrumente profesionale de optimizare SEO, pe care le poți testa gratuit.
Pe cât de simple sunt cuvintele, pe atât de mare este puterea pe care o posedă atunci când sunt puse în contextul potrivit. În acest articol, specialiștii agenției Creative Communication îți dezvăluie 5 tehnici care te ajută să captezi atenția și să vinzi.
Pentru ca un eveniment sa impresioneze si sa lase amintiri placute, fiecare detaliu trebuie organizat cu cea mai mare grija. Nimic nu este lasat la voia intamplarii, totul este calculat si anticipat cu luni de zile inainte ca primul invitat sa paseasca in sala.
Rezervă-ți un loc la curs prin apăsarea butonului de înscriere, prin e-mail la adresa: office@cursuri-creative.ro sau sunând la 0743.183.353.