Comunicare digitală
- 10 module a 3 ore after work
- Studii de caz locale
- Instrumente și aplicații folosite de profesioniști
-1.000 lei Pret 1.400 lei
- La reducere!
- -1.000 lei
Dacă vocea ta e unică, atunci influencerii nu pot fi decât o portavoce pentru tine. Deținătorii unor comunități mari de urmăritori, ei te vor ajuta să ajungi mai repede la publicul tău și îți vor traduce mesajul pe înțelesul audienței lor.
Timp de 6 ore vei învăța cum faci selecția influencerilor în funcție de produsele promovate, numărul de followeri ai acestuia și bugetul alocat. Vei avea o imagine clară a modului în care alegi 10 influenceri dintr-o listă de 100 și ce înseamnă să faci selecția unor micro influenceri. Vei ști că fiecare rețea social are influencerii săi iar brandul tău va putea să obțină beneficii din lucrul cu ei doar dacă îi alegi corect.
Vom analiza împreună campaniile de succes, dar și cele mai frecvente greșeli în influencer marketing, pentru ca tu să pleci cu un răspuns clar descpre ce înseamnă o astfel de strategie pentru organizația ta.
Acest modul face parte din cursul Comunicare digitală şi poate fi urmat separat de acesta.
Cursul se susţine marţi şi joi între orele 17:30 - 20:30, live online prin aplicaţia zoom.
Cursul se susţine marţi şi joi între orele 17:30 - 20:30, live online prin aplicaţia zoom.
Răspunsurile la aceste întrebări le vom găsi în modulul dedicat influencer marketing.
Cursul se adreseaza:
Plata cursului tău este flexibilă! Poți plăti un curs în 4, 8 sau 12 tranșe egale. Folosește un card de rate emis de una dintre băncile din România și alege opțiunea de rate care ți se potrivește. Finalizează înscrierea prin opțiunea Plata online cu card bancar și vei putea alege numărul de rate în care vrei să plătești cursul.